Ooooooh nee joh als je m wil bewaren moet je dat zeker doen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:37 schreef draculettetje het volgende:
nee ik ging het kopen samen met haar was alleen mn portemeniks vergeten...
ik zal er eens over denken, want stiekum wou ik deze bewaren maar waarvoor???
Dat je dat nog weet,dat was ik dus echt helemaal vergeten!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef draculettetje het volgende:
hihi speciaal voor jou erbij gedaan! (en voor guess. want die krijgt nog steeds geld terug voor dat barbapapashirt)
en het leuke is, ik heb ze niet eens zo neergelegd, ze zijn zo naar elkaar gerold enzo!
Nicequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Lara![]()
Zo heb ik wel es bijna bij Karel een tepel dr af gerukt met een tekentang trouwens , arme dier gaf geen kik ook nog, en ik maar pakken en draaien![]()
![]()
![]()
Gatverdamme!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef zeeeend het volgende:
Vorig jaar had de jongste een teek in der flank.
Zat lekker diep dus met koevoetje of pincet niet te verwijderen .
Ding er heel/levend uitgepeuterd,maar de wond wilde niet helen.
Na een dag of twee nog maar eens onder handen genomen zat er een nieuwe in dat gat
Ik heb respect voor alles wat leeft ,maar die is toch een verschrikkelijke dood gestorven .
Daarna was de wond ook binnen 48 uur dicht .
Rondje in de wasmachine doorstaan ze zonder probleem,of een paar uur in de vriezer .
Rondje riool heeft tie geen bezwaar in hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Hier gelukkig ook nooit echt teken, maar ik bekijk de hond wel regelmatig in die tijd van 't jaarGewoon met een tang of pincet en dan door de gootsteen
Maar dan zijn ze wel wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Door de gootsteen gaan ze ook niet dood van.
Gore krengen.
En "die tijd van het jaar" is echt vanaf dat het niet meer vriest tot het weer vriest tegenwoordig.
Chico heeft dr al es een op zn verjaardag gehad, op 24 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |