Zo hebben we allemaal onze verlangensquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooit wil ik een chinees, een poedel en een bedlington , als roedel
Aw, hoe heet ie en hoe oud issie?quote:
OMG wat een geniale foto, dat kreeg ik met die van mij niet voor elkaar met een kat dr bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze verlangens
[ afbeelding ]
Wat voor ras is de bruine links oh-oh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Chico is zo dol op Pip trouwens![]()
[ afbeelding ]
Das een podenco , zo een rescue hondje is dat, das Chico zn allergrootste liefde Quapaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor ras is de bruine links oh-oh?
En de poedel in bad, oh wat cuteZo klein ineens
Podenco's zijn tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een podenco , zo een rescue hondje is dat, das Chico zn allergrootste liefde Quapa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zoooooooveel foto's waar ie smoor achter Quapa aan zit, door de jaren heen, zo leuk
Dat lijkt wel een monumentquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Guess. het volgende:
Geweldige foto's Oh-Oh,maar ik ga toch voor het gewone kapsel hihi. Vind deze erg mooi!
[ afbeelding ]
Ik ben dus voor de volle lange vacht in elk gevalquote:
Psies , maar dan neem ik liever een echtequote:
Ja maar dan wel de langhaar-versie bedoel ik dus,die helm vind ik niks.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat gewone kapsel vind ik trouwens minder.
Yara is een oudere poedel van iemand die ook chineesjes heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt haast meer op een bedlington
Geniaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat gewone kapsel vind ik trouwens minder.
Yara is een oudere poedel van iemand die ook chineesjes heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt haast meer op een bedlington
Ooooooh ik was dr in februari 2007quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:24 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar dan wel de langhaar-versie bedoel ik dus,die helm vind ik niks.
Bij Gijs willen ze er ook altijd van allerlei modellen in knippen maar ik wil het gewoon overal gelijk zeg maar en dan wat langer.
Mijn man vind een bobtail trouwens helemaal geweldig daar moet ik dus echt niet aan denken he kwa vachtKoningspoedel is trouwens een van de hele weinige grotere honden die ik zelf zou willen.
Ik bedoelde eigenlijk wanneer jij in Zutphen was,dan had ik je doggies komen bewonderen![]()
Wij willen binnenkort naar een show met Teun,mijn man gaat maar mooi de ring in,die hond loopt echt voor schandaal aan die riem!(al heel lang niet geoefend!)
Ze is al 12 of zo, echt zo een grand old lady, heel lief en heel statigquote:
Wow 12!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is al 12 of zo, echt zo een grand old lady, heel lief en heel statig
quote:
Nah, doe mij Pip of Ciëlle maar ( die zwarte met die bollen )quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow 12!
Ik vind haar echt heel mooi
Die film?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
My goodness, ik heb zo hard zitten janken bij Hachi, wat verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |