quote:
Wut, ben je een Antilliaan geworden?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef Bravebart het volgende:
Ja, tijd om maar eens uit bed te komen.
Ik denk hetquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wut, ben je een Antilliaan geworden?
Zaterdag?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef Tamashii het volgende:
Pfft nog veel te vroeg! Heb gister wel leuke stage gehad
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wut, ben je een Antilliaan geworden?
Ik zie 'em ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die het plaatje van Dean niet ziet?
Yes sir, ik mag zelf weten wanneer als ik mijn uren maar haal.quote:
Nee, deze:quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
ValkenswaardDat was echt lache
Eerst in een kroeg gekomen waar er van die 15/16/17 jarige meidjes stonden die dan op de bar gingen dansen want dan kregen ze een flugel van de barman
![]()
Toen maar naar een andere kroeg gegaan en daar echt bij iedere vrouw "Hoi, ken je <naam> al?"
quote:
JAJAJAJAJAJA!quote:
Nee hoor Bart, we weten dat jij ook heel groot geschapen bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Bravebart het volgende:
Leuk hè, grappen ten koste van iemand maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Hoezo nu weer? Aangerand door een neger??quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Bravebart het volgende:
Leuk hè, grappen ten koste van iemand maken![]()
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kregen jongens ook flugel van de barman?
![]()
![]()
Ja man, lekker hosse!quote:
Heeft Lien dat nooit tegen je verteld?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoezo nu weer? Aangerand door een neger??
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor Bart, we weten dat jij ook heel groot geschapen bent.Toch wel fijn dat Onze Lieve Heer dat gelijk als compensatiemateriaal heeft bedacht, zodat ik niet m'n geld aan een dikke bak hoef te bestedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Burrrrrrrgerrrrrrrrrr!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo weekje boodschappen weer in huisch
Nee geen Burgers deze week.quote:
Boh, ik zou wel een burger lustenquote:
Je bedoeltquote:
FAILquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
Wat nou geen stage in het weekend, komende twee weekenden mag ik mooi stagelopen
Waar zit je dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
Wat nou geen stage in het weekend, komende twee weekenden mag ik mooi stagelopen
Meisje tochquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
En weer Kevin Blomquote:
quote:
Ik heb al een hele dag geen nieuws gehoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Ja, paar uur geleden, hoorde het rond half zes. Tragisch
sterktequote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had zelfs dat gemist.quote:
slaapsequote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe.
Ik zit nu te mierenneuken, maar waarom die afwijzende emoticon als je de hele dag verder kan gaan met 2 bakjes koffie?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo 2 bakjes koffie gehad, gelijk genoeg voor de rest van de dag...
Senseo
nee wat ik bedoel, dat Senseo zooo verschrikkelijk smerig is, dat na 2 bakjes ik niet nog meer hoef voor de rest van de dag. Ik heb er genoeg van.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit nu te mierenneuken, maar waarom die afwijzende emoticon als je de hele dag verder kan gaan met 2 bakjes koffie?
Ohhhquote:Op maandag 7 februari 2011 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee wat ik bedoel, dat Senseo zooo verschrikkelijk smerig is, dat na 2 bakjes ik niet nog meer hoef voor de rest van de dag. Ik heb er genoeg van.
Doe je dat samen met school?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hier ook weer hoor. 4 dagen lang.. Wat mag je vandaag doen?
Ik doe een afstudeeronderzoek dus ik zit voornamelijk achter een bureautje bij m'n stageplek of ik hou interviews maar ik word wel vanuit school begeleid, ik kan mn begeleider mailen en ik zie hem ongeveer 6 keer in de stageperiode..quote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe je dat samen met school?
Ik ga denk ik naar buurthuis met der, nu school.
Oh joh dat is chill. Ik doe daarnaast gewoon voltijd. :pquote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik doe een afstudeeronderzoek dus ik zit voornamelijk achter een bureautje bij m'n stageplek of ik hou interviews maar ik word wel vanuit school begeleid, ik kan mn begeleider mailen en ik zie hem ongeveer 6 keer in de stageperiode..
Wat een klootviolenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef jna het volgende:
Bart! Bezetting van UvA gebouw in de spuistraat!
Ja, maar niet zo natuurlijkquote:
Eensquote:Op maandag 7 februari 2011 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo natuurlijkJe bezet de faculteit als je het oneens bent met de universiteit zelf, niet als je, samen met de universiteit, het oneens bent met de regering. Dan bezet je Den Haag
Zoals een wijs man ooit zei: "Logica is als het zwaard: zij die er hun toevlucht toe nemen, zullen erdoor vergaan."quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef Yesse het volgende:
OK dit snap ik niet: alle radiostreams (zelfs last.fm) zijn hier op stage afgesloten. Je zou denken door streaming dus te zwaar. Maar youtube werkt wel...
Gewoon met ze alle op de Utrechtsebaan gaan zitten.. Ligt meteen heel Den Haag plat ;Dquote:Op maandag 7 februari 2011 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo natuurlijkJe bezet de faculteit als je het oneens bent met de universiteit zelf, niet als je, samen met de universiteit, het oneens bent met de regering. Dan bezet je Den Haag
Goed plan, ga jij als eerste?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon met ze alle op de Utrechtsebaan gaan zitten.. Ligt meteen heel Den Haag plat ;D
Nee, maar dat scheelt gelijk een luie student minderquote:
Het gaat er om dat studenten opeens binnen 5 jaar hun studie moeten afmaken en dat er bezuinigd wordt. Door een x miljard in het hoger beroepsonderwijs te pompen wordt het onderwijs echt niet beter.quote:
Doe m aan gast. Show meh teh picturess.quote:
Ik heb werkelijk geen idee waar het over ging. Ik zag het woord lui staan.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi, dus jij stopt het verkeer als eerste?
Het ging over een studentenprotest.. Iemand stelde voor om Den Haag te bezetten.. en ik reageerde er op door voor te stellen om de Utrechtsebaan te bezetten..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar het over ging. Ik zag het woord lui staan.
Ben te lui om terug te lezen.
Vertel er ook ff bij dat de Utrechtsebaan de snelweg is, anders wordt het nog ingewikkelderquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ging over een studentenprotest.. Iemand stelde voor om Den Haag te bezetten.. en ik reageerde er op door voor te stellen om de Utrechtsebaan te bezetten..
Zie mijn ninja editquote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef jna het volgende:
[..]
Vertel er ook ff bij dat de Utrechtsebaan de snelweg is, anders wordt het nog ingewikkelder
Ohh, dat doe ik wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ging over een studentenprotest.. Iemand stelde voor om Den Haag te bezetten.. en ik reageerde er op door voor te stellen om de Utrechtsebaan te bezetten..
Beter bekend als het begin/eindpunt van de A12
Ik wens je succesquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohh, dat doe ik wel.
Gewoon een bank neerzetten en ergens een stopcontact vinden en ik red me wel.
* Lithia fingersnaps
Natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wens je succesGaat je zeker lukken, als een arme Chinese student eind jaren 80 5 tanks kan tegenhouden, moet een volle A12 jou ook wel lukken!
5 tanks op een lege weg is een stuk makkelijkerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wens je succesGaat je zeker lukken, als een arme Chinese student eind jaren 80 5 tanks kan tegenhouden, moet een volle A12 jou ook wel lukken!
Ga dan op het Prins Clausplein zitten... Chaos alomquote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef jna het volgende:
[..]
5 tanks op een lege weg is een stuk makkelijker
Aan wie?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi. Ik was toch in SES dus ik kom hier even de groetjes doen.
Tuurlijk, daarom sta ik ook in je sig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk't erom hè!
[ afbeelding ]
[..]
Hallo. U is een groupie?
Bwuwuwuwuw u is Lienquote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom sta ik ook in je sig.
quote:
lang verhaalquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is geburrrrrd met je username?
Ja jonge, hij loopt achter mijn kont aanquote:
quote:
Hij krijgt wel een pmquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Lithia het volgende:
Ik ben al een PM aan het typen hoor, ben alleen wat sloom. Hoofdpijn.
Hoofdpijnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die smoesjes gebruik je maar bij dean, ik trap er mooi niet in hoor!
Ok lief.
Wall-o-text. Didn't read. Deed je vast snel maken om mij in je smoesje te laten geloven.quote:
sorryquote:
Ik heb toch hoofdpijn, dus hoe komt het dat ik ineens zo snel kan typen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wall-o-text. Didn't read. Deed je vast snel maken om mij in je smoesje te laten geloven.
Omdat het een smoesje is en je dus geen hoofdpijn hebt?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb toch hoofdpijn, dus hoe komt het dat ik ineens zo snel kan typen?
Ahh.. sterkte meis.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh en over hoofdpijn: ik heb medelijden. Heb regelmatig hoofdpijnaanvallen, duren 3 dagen en dan is het (godzijdank) weer over. En dan heb ik soms nog een beetje hoofpdijn, die gewoon irritant is. Ik negeer het standaard, zolang ik niet kotsend boven de plee hang valt het wel mee.
Niet zo moeilijk doen meneertje.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat het een smoesje is en je dus geen hoofdpijn hebt?
Jij sterktequote:
Pfrrrrrrtt!quote:
Is dat niet iets om een keer naar te laten kijken?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh en over hoofdpijn: ik heb medelijden. Heb regelmatig hoofdpijnaanvallen, duren 3 dagen en dan is het (godzijdank) weer over. En dan heb ik soms nog een beetje hoofpdijn, die gewoon irritant is. Ik negeer het standaard, zolang ik niet kotsend boven de plee hang valt het wel mee.
Ik heb de huisarts al eens bezocht, conclusie: migraine/spanningshoofdpijn. Ik heb er nog steeds niet zoveel last van dat ik de medische molen in wil duiken, kan er goed mee levenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
Is dat niet iets om een keer naar te laten kijken?
Ik hoef gelukkig niet te kotsen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij sterkteAls ik dat zo lees is jouw versie erger dan de mijne
Oh, nou.. als je kotsend boven de plee hangt lijkt het me toch niet goed-mee-leefbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb de huisarts al eens bezocht, conclusie: migraine/spanningshoofdpijn. Ik heb er nog steeds niet zoveel last van dat ik de medische molen in wil duiken, kan er goed mee leven
Die steen verdient de doodstraf.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik weet trouwens hoe kut hoofdpijn is. Na de aanvaring met die steen een maand bij het minste of geringste aan beweging een hoofd dat op ontploffen stond.
Maar dan weet je dat 't over gaat.. als het een regelmatig terugkomend iets is neem je daar minder snel genoegen mee lijkt me.
Dat is zo fijn hequote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik weet trouwens hoe kut hoofdpijn is. Na de aanvaring met die steen een maand bij het minste of geringste aan beweging een hoofd dat op ontploffen stond.
Maar dan weet je dat 't over gaat.. als het een regelmatig terugkomend iets is neem je daar minder snel genoegen mee lijkt me.
Oh ik ook niet! Maar er zijn mensen die dat wél hebben, en de hele dag in bed moeten liggen, en absoluut geen licht kunnen verdragen en aura's zien enzo. Als het zo erg word dán ga ik naar de dokterquote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te kotsen.Ik weet niet wat erger is, maar jij verdient ook sterkte.
Bedankt trouwens.
Ja lekker is datquote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is zo fijn heDat je opstaat en het idee hebt dat er iemand met een moker in je hoofd loopt te rammen. Bende
Oh, nou toch krijg je een kusjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik bedoelde dat ik blij ben dat het niet zo erg is en dat ik er dus wel mee kan leven![]()
Ik mag hopen dat ik dat nooit hebquote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Helemaal leuk als je opstaat om iets te eten met je gescheurde kaakspieren en kapotte tanden. Double the fun
.
quote:
oeh oeh, ook van mij.quote:
Daar is trouwens niet heel veel voor nodig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
Jullie houden me van m'n wiskunde vandaan.
quote:
Doe het dan nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar is trouwens niet heel veel voor nodig.
Ohquote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat? Wiskunde? Ik moet wel anders wordt 't in september helemaal een grote faal.
Hij is leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet zo heel lang, MadMaster heeft 'm voor me gemaakt
MadMaster = Kareltje!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet zo heel lang, MadMaster heeft 'm voor me gemaakt
DIEN!quote:
Nee nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef Lithia het volgende:
Slaapse Luc.
Isdatzo, waarom ga je niet even rusten en ga je later weer aan de gang?
Rex, heb je al een foto gemaakt van je bad-ass nikes?
Alright.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee nog nietZal ik morgen even doen als ik het niet vergeet
Goedkeuring van onze muisje.quote:
Waar?quote:
quote:
Deze reeks blijft me achtervolgenquote:De meeste dagen achter elkaar elke dag minimaal 10 posts
0007 216 2008.03.18 2008.10.19 PilesDe meeste dagen achter elkaar elke dag minimaal 100 posts
0125 12 2008.06.02 2008.06.13 PilesDe meeste dagen achter elkaar elke dag minimaal 250 posts
0062 05 2008.06.08 2008.06.12 Piles
Yeah yeah yeah!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Isdatzo het volgende:
Hé jonge kut ken'de gij nie lezen of wa?
In ulaanbaatar is het over 15 minuten 4 uur?quote:
Ik zit in Nederlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In ulaanbaatar is het over 15 minuten 4 uur?
ja... hallo dat zei je er niet bij!quote:
Dat is algemene kennisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... hallo dat zei je er niet bij!
Dito. Ik heb nu al nergens zin meer in. Ik kan in principe genoeg doen, ik heb alleen geen zin.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:34 schreef Swindler het volgende:
Ik ben net een week aan het afstuderen en heb nu al een bore-out![]()
flikker toch op met je algemene kennis!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is algemene kennis
[..]
Dito. Ik heb nu al nergens zin meer in. Ik kan in principe genoeg doen, ik heb alleen geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
flikker toch op met je algemene kennis!YOU HURT MESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ah ben ik gelukkig niet de enigste!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is algemene kennis
[..]
Dito. Ik heb nu al nergens zin meer in. Ik kan in principe genoeg doen, ik heb alleen geen zin.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
YOU HURT ME
Moet je een schouder hebben om uit te huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
aanbod en behoefte van wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:59 schreef Yesse het volgende:
HELP! Hoe de fuck krijg ik deze vragen in 1 hoofdvraag?
Wat is het aanbod
Wat is de behoefte
en welke positie/rol neemt de gemeente daar in
echt wtf. ik dacht een goede hoofdvraag te hebben maar mn begeleiders vanuit de stage willen per se dat ik het zo doe.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet je een schouder hebben om uit te huilen?Ja dat en slachtofferhulp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Luc, Rex! Kom er maar in! er is weer een slachtoffer dat jullie steun nodig heeft!quote:
Ja precies alleen mag je volgens mij geen "en" gebruiken :pquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:53 schreef Swindler het volgende:
Wat is de actuele verhouding tussen het vraag en aanbod in de markt van buitenschoolse begeleiding bij gemeente X , en welke positie/ rol neemt zij daarin?
Zoiets?
Als je het goed onderbouwt is dat een prima conclusiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies alleen mag je volgens mij geen "en" gebruiken :p
Ik heb nu dit:
Op welke wijze moet de Gemeente X zich opstellen in de ontwikkeling van buitenschoolse begeleiding voor schoolgaande jeugd in X om een een goede verhouding tussen aanbod en vraag te bereiken?
een antwoord zou dan ook kunnen zijn; de gemeente moet zich er niet mee bemoeien :p is ook een manier om je op te stellen toch?
Ik wil ook koffiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef Bravebart het volgende:
DENG DENG DENG DENG!
Voortaan maar niet zoveel koffie meer drinken
Volgens mij pis ik koffiequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:33 schreef Lithia het volgende:
Komt er net een vrouw voor mijn deur. Ik met mijn brakke kop maak het open.
Ze kijkt me aan en zegt dat ze van amnisty komt.
... (stilte)
Ik was heel even vergeten wat het was en vroeg het aan haar.
"voor mensenrechten"
ik: oja
....(stilte)
Jeetje kut, neem de moeite om shit uit te leggen of geef een glimlach. Mensen van tegenwoordig laten alleen hun spaarpot zien en iedereen moet het gewoon geven. Ik voelde me niet overtuigd.
Ja en nee. Thuis werd er papiaments/gebrekkig Nederlands gesproken en op school Nederlands, maar ik kon beide niet goed (Er was bijna niemand dat echt kon begrijpen wat ik zei). Moest dan ook een paar jaar naar een speciale school wegens spraakgebrek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:50 schreef Bravebart het volgende:
Lien Lien LienHeb jij van kinds af aan Nederlands geleerd? Of is dat een rare vraag?
Ach zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja en nee. Thuis werd er papiaments/gebrekkig Nederlands gesproken en op school Nederlands, maar ik kon beide niet goed (Er was bijna niemand dat echt kon begrijpen wat ik zei). Moest dan ook een paar jaar naar een speciale school wegens spraakgebrek.
Whehe.quote:
Over koffie gesproken!quote:
Hehehehe, maar wel interesse in een compleet gereviseerde machine?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over koffie gesproken!
We moeten ff naar de liquide middelen kijken, financieel gezienWant de belastingen/waterschap komen er ook weer aan à 600 euro ofzo
Mits onze financiën het toelaten, jaaaaaa!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehehehe, maar wel interesse in een compleet gereviseerde machine?
MOOIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mits onze financiën het toelaten, jaaaaaa!
Heb ik weer iets verkeerds geschreven?quote:
Oh nee, niet per sequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb ik weer iets verkeerds geschreven?
* Lithia pakt notitieboekje
Niemand is perfect toch...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee, niet per seMaar ik zag dat je heel veel fouten maakt in je taal, die amper tot niet voorkomen bij native speakers
En dat klopt wel, gezien je achtergrond, vandaar dat ik daar naar vroeg
Niks negatiefs trouwens hoor, maar nu snap ik waar het vandaan komt
Weer? Ik merk het nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb ik weer iets verkeerds geschreven?
* Lithia pakt notitieboekje
Gelukkig nietquote:
Ohh, ik dacht dat ik iets verkeerds zei waardoor je dit afvroeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee, niet per seMaar ik zag dat je heel veel fouten maakt in je taal, die amper tot niet voorkomen bij native speakers
En dat klopt wel, gezien je achtergrond, vandaar dat ik daar naar vroeg
Niks negatiefs trouwens hoor, maar nu snap ik waar het vandaan komt
Jij bent een van de weinigen die het niet opvalt.quote:
Aaahwquote:
quote:
Kan ook komen doordat ik na jarenlang FOK! in m'n hoofd de fouten al verbeter hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef Lithia het volgende:
Jij bent een van de weinigen die het niet opvalt.![]()
Oh ja, dat was ook wel zo, maar dat boeit nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat ik iets verkeerds zei waardoor je dit afvroeg.
Jajajajajajaja!quote:
Hihiquote:
Care, ik liep elk weekend stagequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi![]()
Maar ik moet de komende 2 weekenden stage lopen hoor, wees maar niet bang
OHOHOHOHOHOHOH! Ik heb vanmorgen m'n rijbewijs aangevraagd
Ach arme jongen tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, ik liep elk weekend stage
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach arme jongen tochWil je er over praten?
Oh, dan moet je niet zeuren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorIk werkte puur vrijwillig 60 uur in de week 5 maanden lang
Oh sorryquote:
Klinkt niet zo slecht.quote:
SPRAAKGEBREK? Is hueeeeeeeenk toevallig familie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja en nee. Thuis werd er papiaments/gebrekkig Nederlands gesproken en op school Nederlands, maar ik kon beide niet goed (Er was bijna niemand dat echt kon begrijpen wat ik zei). Moest dan ook een paar jaar naar een speciale school wegens spraakgebrek.
HUENK!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
SPRAAKGEBREK? Is hueeeeeeeenk toevallig familie?
Is ie familie van de sneeuwpop Henk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hueeeeeeeeeeenkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Vandaag catalogus van pabo ontvangen. Alsof ik daar om gevraagd had.
Lekker discreet ook bij je ouders thuis.
Zat wel een supersexy surprise bij.![]()
Een slipje (voor de vrouw) maatje P, wat dat ook moge inhouden.
![]()
Een maatje P? Wtfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Vandaag catalogus van pabo ontvangen. Alsof ik daar om gevraagd had.
Lekker discreet ook bij je ouders thuis.
Zat wel een supersexy surprise bij.![]()
Een slipje (voor de vrouw) maatje P, wat dat ook moge inhouden.
![]()
Ja, P staat op het vlaggetje. Samen met dat het voor zoveel procent uit dat bestaat en voor zoveel procent uit iets anders en hoe je het moet wassen en strijken en al die tekentjes. Maar heb werkelijk geen idee wat die P nou eigenlijk inhoud.quote:
Ik had dat geleerd in scheikunde/natuurkunde, maar ben het vergeten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, P staat op het vlaggetje. Samen met dat het voor zoveel procent uit dat bestaat en voor zoveel procent uit iets anders en hoe je het moet wassen en strijken en al die tekentjes. Maar heb werkelijk geen idee wat die P nou eigenlijk inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |