Je bedoeltquote:
FAILquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
Wat nou geen stage in het weekend, komende twee weekenden mag ik mooi stagelopen
Waar zit je dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
Wat nou geen stage in het weekend, komende twee weekenden mag ik mooi stagelopen
Meisje tochquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
En weer Kevin Blomquote:
quote:
Ik heb al een hele dag geen nieuws gehoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Ja, paar uur geleden, hoorde het rond half zes. Tragisch
sterktequote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had zelfs dat gemist.quote:
slaapsequote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe.
Ik zit nu te mierenneuken, maar waarom die afwijzende emoticon als je de hele dag verder kan gaan met 2 bakjes koffie?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo 2 bakjes koffie gehad, gelijk genoeg voor de rest van de dag...
Senseo
nee wat ik bedoel, dat Senseo zooo verschrikkelijk smerig is, dat na 2 bakjes ik niet nog meer hoef voor de rest van de dag. Ik heb er genoeg van.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit nu te mierenneuken, maar waarom die afwijzende emoticon als je de hele dag verder kan gaan met 2 bakjes koffie?
Ohhhquote:Op maandag 7 februari 2011 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee wat ik bedoel, dat Senseo zooo verschrikkelijk smerig is, dat na 2 bakjes ik niet nog meer hoef voor de rest van de dag. Ik heb er genoeg van.
Doe je dat samen met school?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hier ook weer hoor. 4 dagen lang.. Wat mag je vandaag doen?
Ik doe een afstudeeronderzoek dus ik zit voornamelijk achter een bureautje bij m'n stageplek of ik hou interviews maar ik word wel vanuit school begeleid, ik kan mn begeleider mailen en ik zie hem ongeveer 6 keer in de stageperiode..quote:Op maandag 7 februari 2011 10:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe je dat samen met school?
Ik ga denk ik naar buurthuis met der, nu school.
Oh joh dat is chill. Ik doe daarnaast gewoon voltijd. :pquote:Op maandag 7 februari 2011 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik doe een afstudeeronderzoek dus ik zit voornamelijk achter een bureautje bij m'n stageplek of ik hou interviews maar ik word wel vanuit school begeleid, ik kan mn begeleider mailen en ik zie hem ongeveer 6 keer in de stageperiode..
Wat een klootviolenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef jna het volgende:
Bart! Bezetting van UvA gebouw in de spuistraat!
Ja, maar niet zo natuurlijkquote:
Eensquote:Op maandag 7 februari 2011 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo natuurlijkJe bezet de faculteit als je het oneens bent met de universiteit zelf, niet als je, samen met de universiteit, het oneens bent met de regering. Dan bezet je Den Haag
Zoals een wijs man ooit zei: "Logica is als het zwaard: zij die er hun toevlucht toe nemen, zullen erdoor vergaan."quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef Yesse het volgende:
OK dit snap ik niet: alle radiostreams (zelfs last.fm) zijn hier op stage afgesloten. Je zou denken door streaming dus te zwaar. Maar youtube werkt wel...
Gewoon met ze alle op de Utrechtsebaan gaan zitten.. Ligt meteen heel Den Haag plat ;Dquote:Op maandag 7 februari 2011 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo natuurlijkJe bezet de faculteit als je het oneens bent met de universiteit zelf, niet als je, samen met de universiteit, het oneens bent met de regering. Dan bezet je Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |