Wegens overbodig, een setje Dotz lichtmetaal. 15", 7J, 4x100, ET38. Naafgat is 60mm, maar er zitten centreerringen voor VW naven bij. Banden zijn 194/45-15. Twee banden [Minerva] zijn kaal, twee banden [Nankang NS2] hebben nog zo'n 5mm. Uiteraard inclusief enige stoeprandschade.
Mag eventueel wel zonder banden verkocht.
200 euro.
Foto's:
Sometimes the journey is the goal I don't care about my soul Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Waar evt op te halen? Ik zit me af te vragen of ze onder mijn Doblo passen namelijk...
De pessimist ziet het duister in de tunnel De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel De realist ziet de trein komen De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
De pessimist ziet het duister in de tunnel De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel De realist ziet de trein komen De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef The_Dean het volgende: Och, als je ze koopt wil ik ze wel brengen, maar even rijden om te passen kan niet echt uit
Valt me een beetje tegen van je