SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn, hoofdpijn, hoofdpijn.
Ik heb daar dagelijks last van en dat al 5 jaar lang. Iedere jaar merk ik dat het pijnlijker wordt en ik denk dat als ik dit nog een paar jaar zal volhouden, dat mijn hoofd spontaan ontploft. Ja, gewoon spontaan. Geen grap.
Stel je eens voor dat je een fles cola koopt en ijzer laat smelten en dicht lasseert bij de dop. Daarna schud je het een paar jaar lang, iedere dag, om het uur. Ik weet niet veel van natuurkunde af ( dat zal vast wel te merken zijn met deze vage vergelijking), maar het resultaat lijkt mij niet positief. Helaas lijkt het alsof mijn hoofd dat flesje is geworden.
Het is vreselijk irritant om dagelijks zo veel mogeijk energie te gebruiken om alleen helder na te denken en helaas heb ik niet zoveel energie om dat altijd te doen.
Zelfs normale gesprekken kan vermoeiend zijn. Het is net alsof je high bent terwijl je aan het comazuipen bent en iemand stelt een van deze vragen. Ik overdrijf nu een kléín beetje, want als dat zo was, dan zou ik meer moeite hebben met het bewust zijn dat ik op planeet aarde leef, dan dat ik moeite zal hebben met helder nadenken. Helaas voelt het wel af en toe als ik een gesprek met iemand heb.
Waar komen die klachten vandaan? Ik heb niet zoveel zin om dat in detail uit te leggen en zelfs als ik het uitleg, dan helpt dat niet, want we ( ik en artsen) weten nog steeds niet waar de echte oorzaak ligt. Omdat ik meerdere problemen heb met mijn lichaam, kan het vanalles zijn.
Het zal vast wel op te lossen zijn (al kan dat heel lang duren.. wat ook klachtwaardig is), maar daar wil ik niet over praten eigenlijk, dus sorry aan de nieuwsgierige mensen (ik heb wel in een topic kort uitgelegd waar ik last van heb, maar ondertussen heb ik meerdere klachten gekregen).
Het stomme is ook wel dat het zo'n vage klacht is. Er zijn zoveel mensen die zeiken om hoofdpijn en je kan nooit goed zien of die persoon zich aanstelt of niet. Daarom zijn er genoeg mensen die mij niet serieus nemen. Ach, na een tijdje boeit dat ook niet meer. Ik ben degene die de pijn heeft, zij niet, so I can't blame them.
Het ergste vind ik dat ik niet eens kan gamen. De verhaallijn en de 'regeltjes' hoe je die game (final fantasy XII) moet spelen lukt al niet. Dan gaat het te ver man, dan gaat het te ver.
Het is wel apart dat ik nog steeds prima kan fok!en, al wordt dat ook al wat minder merk ik de laatste tijd.
Enige waarom ik dit topic maak is omdat ik het spuug en spuug zat van ben. Zo erg dat ik midden in de nacht een topic hierover open. Al die pijnstillers en medicatie.Make the pain stop for once.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Stoppen met de medicatie, want dat helpt kennelijk niet. Probeer het eens een tijdje. Je moet niet vergeten dat pharmacy gewoon winstgevende bedrijven zijn.
quote:Geen idee of het sarcastisch is, maar dankje Rectum.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Rectum het volgende:
Kusje op je hoofdpijn. Lijkt me iets verschrikkelijks. Sterkte ermee.
quote:Echt? Dan noem ik het pas morgen, omdat de zon rond die tijd bijna opkomt.Op zondag 24 oktober 2010 00:03 schreef Bombvis het volgende:
Ik noem dit nou niet echt midden in de nacht hoor, dat is pas over een uur of 4
quote:Dankje.Op zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef justmattie het volgende:
Elke dag hoofdpijn lijkt me kut. Sterkte L
quote:Het is wel een manier om een oorzaak te vinden, dus ik denk dat ik daar niet mee stop.Op zondag 24 oktober 2010 00:05 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Stoppen met de medicatie, want dat helpt kennelijk niet. Probeer het eens een tijdje. Je moet niet vergeten dat pharmacy gewoon winstgevende bedrijven zijn.
quote:Dat werd mij ook verteld en ik heb nog een paar maanden geleden een nieuwe bril. Geen verandering helaas. Wel tof dat het hielp voor je zus.Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mijn zus had ook jaren hoofdpijn. Bleek door haar ogen te komen. Ze liet zich een bril aanmeten en nooit meer last
quote:Nee, dat meende ik wel hoor. Ik heb echt een tyfushekel aan hoofdpiijn en dingen wazig zien en alles.Op zondag 24 oktober 2010 00:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee of het sarcastisch is, maar dankje Rectum.
quote:Enige kwaad zal de prijs zijn, maar daar heb ik wel voor over als het op zo'n manier weg kan. Bedankt voor de tip.Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ook al eens aan acupunctuur gedacht? Kan nooit geen kwaad om te proberen
iig veel sterkte!
quote:De dosering werd wel iets aangepast zodat de trip iets minder hevig was toch?Op zondag 24 oktober 2010 00:15 schreef RickoKun het volgende:
HEY Hoi L.no smatje van me
Je hebt clusterhoofdpijn? Ik zag zoe toevallig eergisteren een documentaire over LSD en de werking op mensen die clusterhoofdpijn hebben (de koppijn verdwijnde)!
Maarja, helaasch de pindakaas is LSD nogal hallucinerend en ietwat illegaal
quote:Mijn eetgedrag varieert soms en ik moet het soms aanpassen (nu moet ik meer vezels eten bijvoorbeeld). Nu ga ik daar beter op letten.Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef Bomil het volgende:
Hoe zit het met je eetgedrag L.no?
Ik let sinds paar maanden op mijn eten en ik merk dat ik me veel energieker voel hierdoor
quote:Oh, sorry.Op zondag 24 oktober 2010 00:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, dat meende ik wel hoor. Ik heb echt een tyfushekel aan hoofdpiijn en dingen wazig zien en alles.
quote:Dat is nog niet duidelijk. Momenteel kijk ik en mijn huisarts nu of ik migraine heb. Weet je nog hoe die documentaire heet?Op zondag 24 oktober 2010 00:15 schreef RickoKun het volgende:
HEY Hoi L.no smatje van me
Je hebt clusterhoofdpijn? Ik zag zoe toevallig eergisteren een documentaire over LSD en de werking op mensen die clusterhoofdpijn hebben (de koppijn verdwijnde)!
Maarja, helaasch de pindakaas is LSD nogal hallucinerend en ietwat illegaal
quote:Er zitten al een paar dingen in waar ik last van heb en daarom is het moeilijk om precies te weten waar het vandaan komt.Op zondag 24 oktober 2010 00:18 schreef Twinsoulsister het volgende:
Schoeisel
matras
een tochtend raam
een kiertje in je raam dat tocht...
Ene been korter dan de andere
darmproblemen
nek problemen
whiplash
gebit
stress
allergie
nou nu noem ik toch een behoorlijk aantal dingen op welke eventueel een oorzaak kunnen zijn
hopelijk mag er nu een bel rinkelen
quote:Welke?Op zondag 24 oktober 2010 00:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Er zitten al een paar dingen in waar ik last van heb en daarom is het moeilijk om precies te weten waar het vandaan komt.
quote:Welke bot bedoelt hij precies?Op zondag 24 oktober 2010 00:21 schreef rens99 het volgende:
Step 1. Now this is where your actually going to get rid of the Headache very quickly. This is the action you will do. Take your hand and put a finger on the bone under your eyebrow.
Step 2. Now, feel along that bone until you come across a groove or "dent" it should be fairly easy to find.
Step 3. Once you feel that groove take your finger and put pressure on it. It may hurt your bone, and your vision may blur for a second, but squint and it will take off some of the pain, if you are feeling any, which shouldn't even remotely hurt.
Step 4. Hold that for about 5-10 seconds or however long it takes. I promise you it should be less than a minute, always.
--
Het werkt :U
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |