Ik heb toch hoofdpijn, dus hoe komt het dat ik ineens zo snel kan typen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wall-o-text. Didn't read. Deed je vast snel maken om mij in je smoesje te laten geloven.
Omdat het een smoesje is en je dus geen hoofdpijn hebt?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb toch hoofdpijn, dus hoe komt het dat ik ineens zo snel kan typen?
Ahh.. sterkte meis.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh en over hoofdpijn: ik heb medelijden. Heb regelmatig hoofdpijnaanvallen, duren 3 dagen en dan is het (godzijdank) weer over. En dan heb ik soms nog een beetje hoofpdijn, die gewoon irritant is. Ik negeer het standaard, zolang ik niet kotsend boven de plee hang valt het wel mee.
Niet zo moeilijk doen meneertje.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat het een smoesje is en je dus geen hoofdpijn hebt?
Jij sterktequote:
Pfrrrrrrtt!quote:
Is dat niet iets om een keer naar te laten kijken?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh en over hoofdpijn: ik heb medelijden. Heb regelmatig hoofdpijnaanvallen, duren 3 dagen en dan is het (godzijdank) weer over. En dan heb ik soms nog een beetje hoofpdijn, die gewoon irritant is. Ik negeer het standaard, zolang ik niet kotsend boven de plee hang valt het wel mee.
Ik heb de huisarts al eens bezocht, conclusie: migraine/spanningshoofdpijn. Ik heb er nog steeds niet zoveel last van dat ik de medische molen in wil duiken, kan er goed mee levenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
Is dat niet iets om een keer naar te laten kijken?
Ik hoef gelukkig niet te kotsen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij sterkteAls ik dat zo lees is jouw versie erger dan de mijne
Oh, nou.. als je kotsend boven de plee hangt lijkt het me toch niet goed-mee-leefbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb de huisarts al eens bezocht, conclusie: migraine/spanningshoofdpijn. Ik heb er nog steeds niet zoveel last van dat ik de medische molen in wil duiken, kan er goed mee leven
Die steen verdient de doodstraf.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik weet trouwens hoe kut hoofdpijn is. Na de aanvaring met die steen een maand bij het minste of geringste aan beweging een hoofd dat op ontploffen stond.
Maar dan weet je dat 't over gaat.. als het een regelmatig terugkomend iets is neem je daar minder snel genoegen mee lijkt me.
Dat is zo fijn hequote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik weet trouwens hoe kut hoofdpijn is. Na de aanvaring met die steen een maand bij het minste of geringste aan beweging een hoofd dat op ontploffen stond.
Maar dan weet je dat 't over gaat.. als het een regelmatig terugkomend iets is neem je daar minder snel genoegen mee lijkt me.
Oh ik ook niet! Maar er zijn mensen die dat wél hebben, en de hele dag in bed moeten liggen, en absoluut geen licht kunnen verdragen en aura's zien enzo. Als het zo erg word dán ga ik naar de dokterquote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te kotsen.Ik weet niet wat erger is, maar jij verdient ook sterkte.
Bedankt trouwens.
Ja lekker is datquote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is zo fijn heDat je opstaat en het idee hebt dat er iemand met een moker in je hoofd loopt te rammen. Bende
Oh, nou toch krijg je een kusjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik bedoelde dat ik blij ben dat het niet zo erg is en dat ik er dus wel mee kan leven![]()
Ik mag hopen dat ik dat nooit hebquote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Helemaal leuk als je opstaat om iets te eten met je gescheurde kaakspieren en kapotte tanden. Double the fun
.
quote:
oeh oeh, ook van mij.quote:
Daar is trouwens niet heel veel voor nodig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
Jullie houden me van m'n wiskunde vandaan.
quote:
Doe het dan nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar is trouwens niet heel veel voor nodig.
Ohquote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat? Wiskunde? Ik moet wel anders wordt 't in september helemaal een grote faal.
Hij is leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet zo heel lang, MadMaster heeft 'm voor me gemaakt
MadMaster = Kareltje!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet zo heel lang, MadMaster heeft 'm voor me gemaakt
DIEN!quote:
Nee nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef Lithia het volgende:
Slaapse Luc.
Isdatzo, waarom ga je niet even rusten en ga je later weer aan de gang?
Rex, heb je al een foto gemaakt van je bad-ass nikes?
Alright.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee nog nietZal ik morgen even doen als ik het niet vergeet
Goedkeuring van onze muisje.quote:
Waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |