Goed plan, ga jij als eerste?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon met ze alle op de Utrechtsebaan gaan zitten.. Ligt meteen heel Den Haag plat ;D
Nee, maar dat scheelt gelijk een luie student minderquote:
Het gaat er om dat studenten opeens binnen 5 jaar hun studie moeten afmaken en dat er bezuinigd wordt. Door een x miljard in het hoger beroepsonderwijs te pompen wordt het onderwijs echt niet beter.quote:
Doe m aan gast. Show meh teh picturess.quote:
Ik heb werkelijk geen idee waar het over ging. Ik zag het woord lui staan.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi, dus jij stopt het verkeer als eerste?
Het ging over een studentenprotest.. Iemand stelde voor om Den Haag te bezetten.. en ik reageerde er op door voor te stellen om de Utrechtsebaan te bezetten..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar het over ging. Ik zag het woord lui staan.
Ben te lui om terug te lezen.
Vertel er ook ff bij dat de Utrechtsebaan de snelweg is, anders wordt het nog ingewikkelderquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ging over een studentenprotest.. Iemand stelde voor om Den Haag te bezetten.. en ik reageerde er op door voor te stellen om de Utrechtsebaan te bezetten..
Zie mijn ninja editquote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef jna het volgende:
[..]
Vertel er ook ff bij dat de Utrechtsebaan de snelweg is, anders wordt het nog ingewikkelder
Ohh, dat doe ik wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ging over een studentenprotest.. Iemand stelde voor om Den Haag te bezetten.. en ik reageerde er op door voor te stellen om de Utrechtsebaan te bezetten..
Beter bekend als het begin/eindpunt van de A12
Ik wens je succesquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohh, dat doe ik wel.
Gewoon een bank neerzetten en ergens een stopcontact vinden en ik red me wel.
* Lithia fingersnaps
Natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wens je succesGaat je zeker lukken, als een arme Chinese student eind jaren 80 5 tanks kan tegenhouden, moet een volle A12 jou ook wel lukken!
5 tanks op een lege weg is een stuk makkelijkerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wens je succesGaat je zeker lukken, als een arme Chinese student eind jaren 80 5 tanks kan tegenhouden, moet een volle A12 jou ook wel lukken!
Ga dan op het Prins Clausplein zitten... Chaos alomquote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef jna het volgende:
[..]
5 tanks op een lege weg is een stuk makkelijker
Aan wie?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi. Ik was toch in SES dus ik kom hier even de groetjes doen.
Tuurlijk, daarom sta ik ook in je sig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk't erom hè!
[ afbeelding ]
[..]
Hallo. U is een groupie?
Bwuwuwuwuw u is Lienquote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom sta ik ook in je sig.
quote:
lang verhaalquote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is geburrrrrd met je username?
Ja jonge, hij loopt achter mijn kont aanquote:
quote:
Hij krijgt wel een pmquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Lithia het volgende:
Ik ben al een PM aan het typen hoor, ben alleen wat sloom. Hoofdpijn.
Hoofdpijnquote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die smoesjes gebruik je maar bij dean, ik trap er mooi niet in hoor!
Ok lief.
Wall-o-text. Didn't read. Deed je vast snel maken om mij in je smoesje te laten geloven.quote:
sorryquote:
Ik heb toch hoofdpijn, dus hoe komt het dat ik ineens zo snel kan typen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wall-o-text. Didn't read. Deed je vast snel maken om mij in je smoesje te laten geloven.
Omdat het een smoesje is en je dus geen hoofdpijn hebt?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb toch hoofdpijn, dus hoe komt het dat ik ineens zo snel kan typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |