Whehe.quote:
Over koffie gesproken!quote:
Hehehehe, maar wel interesse in een compleet gereviseerde machine?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over koffie gesproken!
We moeten ff naar de liquide middelen kijken, financieel gezienWant de belastingen/waterschap komen er ook weer aan à 600 euro ofzo
Mits onze financiën het toelaten, jaaaaaa!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehehehe, maar wel interesse in een compleet gereviseerde machine?
MOOIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mits onze financiën het toelaten, jaaaaaa!
Heb ik weer iets verkeerds geschreven?quote:
Oh nee, niet per sequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb ik weer iets verkeerds geschreven?
* Lithia pakt notitieboekje
Niemand is perfect toch...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee, niet per seMaar ik zag dat je heel veel fouten maakt in je taal, die amper tot niet voorkomen bij native speakers
En dat klopt wel, gezien je achtergrond, vandaar dat ik daar naar vroeg
Niks negatiefs trouwens hoor, maar nu snap ik waar het vandaan komt
Weer? Ik merk het nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb ik weer iets verkeerds geschreven?
* Lithia pakt notitieboekje
Gelukkig nietquote:
Ohh, ik dacht dat ik iets verkeerds zei waardoor je dit afvroeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee, niet per seMaar ik zag dat je heel veel fouten maakt in je taal, die amper tot niet voorkomen bij native speakers
En dat klopt wel, gezien je achtergrond, vandaar dat ik daar naar vroeg
Niks negatiefs trouwens hoor, maar nu snap ik waar het vandaan komt
Jij bent een van de weinigen die het niet opvalt.quote:
Aaahwquote:
quote:
Kan ook komen doordat ik na jarenlang FOK! in m'n hoofd de fouten al verbeter hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef Lithia het volgende:
Jij bent een van de weinigen die het niet opvalt.![]()
Oh ja, dat was ook wel zo, maar dat boeit nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat ik iets verkeerds zei waardoor je dit afvroeg.
Jajajajajajaja!quote:
Hihiquote:
Care, ik liep elk weekend stagequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi![]()
Maar ik moet de komende 2 weekenden stage lopen hoor, wees maar niet bang
OHOHOHOHOHOHOH! Ik heb vanmorgen m'n rijbewijs aangevraagd
Ach arme jongen tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, ik liep elk weekend stage
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach arme jongen tochWil je er over praten?
Oh, dan moet je niet zeuren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorIk werkte puur vrijwillig 60 uur in de week 5 maanden lang
Oh sorryquote:
Klinkt niet zo slecht.quote:
SPRAAKGEBREK? Is hueeeeeeeenk toevallig familie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja en nee. Thuis werd er papiaments/gebrekkig Nederlands gesproken en op school Nederlands, maar ik kon beide niet goed (Er was bijna niemand dat echt kon begrijpen wat ik zei). Moest dan ook een paar jaar naar een speciale school wegens spraakgebrek.
HUENK!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
SPRAAKGEBREK? Is hueeeeeeeenk toevallig familie?
Is ie familie van de sneeuwpop Henk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hueeeeeeeeeeenkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Vandaag catalogus van pabo ontvangen. Alsof ik daar om gevraagd had.
Lekker discreet ook bij je ouders thuis.
Zat wel een supersexy surprise bij.![]()
Een slipje (voor de vrouw) maatje P, wat dat ook moge inhouden.
![]()
Een maatje P? Wtfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Vandaag catalogus van pabo ontvangen. Alsof ik daar om gevraagd had.
Lekker discreet ook bij je ouders thuis.
Zat wel een supersexy surprise bij.![]()
Een slipje (voor de vrouw) maatje P, wat dat ook moge inhouden.
![]()
Ja, P staat op het vlaggetje. Samen met dat het voor zoveel procent uit dat bestaat en voor zoveel procent uit iets anders en hoe je het moet wassen en strijken en al die tekentjes. Maar heb werkelijk geen idee wat die P nou eigenlijk inhoud.quote:
Ik had dat geleerd in scheikunde/natuurkunde, maar ben het vergeten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, P staat op het vlaggetje. Samen met dat het voor zoveel procent uit dat bestaat en voor zoveel procent uit iets anders en hoe je het moet wassen en strijken en al die tekentjes. Maar heb werkelijk geen idee wat die P nou eigenlijk inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |