quote:
Wut, ben je een Antilliaan geworden?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef Bravebart het volgende:
Ja, tijd om maar eens uit bed te komen.
Ik denk hetquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wut, ben je een Antilliaan geworden?
Zaterdag?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef Tamashii het volgende:
Pfft nog veel te vroeg! Heb gister wel leuke stage gehad
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wut, ben je een Antilliaan geworden?
Ik zie 'em ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die het plaatje van Dean niet ziet?
Yes sir, ik mag zelf weten wanneer als ik mijn uren maar haal.quote:
Nee, deze:quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
ValkenswaardDat was echt lache
Eerst in een kroeg gekomen waar er van die 15/16/17 jarige meidjes stonden die dan op de bar gingen dansen want dan kregen ze een flugel van de barman
![]()
Toen maar naar een andere kroeg gegaan en daar echt bij iedere vrouw "Hoi, ken je <naam> al?"
quote:
JAJAJAJAJAJA!quote:
Nee hoor Bart, we weten dat jij ook heel groot geschapen bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Bravebart het volgende:
Leuk hè, grappen ten koste van iemand maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Hoezo nu weer? Aangerand door een neger??quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Bravebart het volgende:
Leuk hè, grappen ten koste van iemand maken![]()
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kregen jongens ook flugel van de barman?
![]()
![]()
Ja man, lekker hosse!quote:
Heeft Lien dat nooit tegen je verteld?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoezo nu weer? Aangerand door een neger??
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor Bart, we weten dat jij ook heel groot geschapen bent.Toch wel fijn dat Onze Lieve Heer dat gelijk als compensatiemateriaal heeft bedacht, zodat ik niet m'n geld aan een dikke bak hoef te bestedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Burrrrrrrgerrrrrrrrrr!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo weekje boodschappen weer in huisch
Nee geen Burgers deze week.quote:
Boh, ik zou wel een burger lustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |