Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dankquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
Daarom dus
en even de wiki voor luie Stu doen![]()
Ik heb ook geen geld dus dat scheeltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou er maar geen geld op inzetten
ja klopt, maar dat lukt niet helemaal lekker op de laptop,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
symph, je had nog een pm trouwens
ok, hmmzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat lukt niet helemaal lekker op de laptop,
Succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben vanavond helemaal niet lang hier denk ik![]()
Moet nog strijken, tas inpakken, douchen EN vroeg naar bed
wat moet je allemaal inpakken dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet nog naar Sainsbury'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben er nog wel even, denk ik... als de wasmachine klaar is, moet de droger nog één tot anderhalf uur draaienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dat gaat toch niet gebeuren dus dat scheelt weerquote:
Ik moet er wel met mezelf voor vechten om te gaan moet ik bekennnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet gebeuren dus dat scheelt weer
Ik maak het ook niet al te laat, heb bijna alles gepakt, alleen nog een paar dingen die morgen pas kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet er wel met mezelf voor vechten om te gaan moet ik bekennnen
Nooouuuuuuuu wat een verrassing!!!quote:
Wat een slimmerd is het tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens het advies van ST opgevolgd en pinda's gekocht voor morgen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef DaMart het volgende:
Niet echt hehquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef DaMart het volgende:
klerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
wat moet je allemaal inpakken dan?
ik heb mijn slaapzak al en mijn schaakspel van symph
ik neem geen kussen meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kleren![]()
en een kussen![]()
en een slaapzak
En dan ga je jezelf teleurstellen?quote:
Ja maar!quote:
Nee, dan MOET ik gewoon de deur maar uitquote:
Van wie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan MOET ik gewoon de deur maar uit
Oh ja welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar!
Nu hebben we koffie, pinda's, drank, chocolademelk EN slagroom...
Dat gaat niet goed komen hoor
hmmz, misschien toch wel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wel, zonder heb ik helemaal last van mijn nek
Motivatie is inderdaad heul ver te zoekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van wie?
Hoeft echt niet hoor.
Besides, je hebt helemaal geen zin
Nee, dat klopt maar ik moet van mezelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van wie?
Hoeft echt niet hoor.
Besides, je hebt helemaal geen zin
Dit nummer zal ik maar niet aanzetten dan he, als al die ingrediënten naar binnen zijn gewerktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar!
Nu hebben we koffie, pinda's, drank, chocolademelk EN slagroom...
Dat gaat niet goed komen hoor
Ik ga omdat jullie mij uitdagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Motivatie is inderdaad heul ver te zoeken
Ik denk het nietquote:
Nee joh, ben je malquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt maar ik moet van mezelf
Je hebt zeker wel spijt nu he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer zal ik maar niet aanzetten dan he, als al die ingrediënten naar binnen zijn gewerkt.
Hoezo niet deze?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer zal ik maar niet aanzetten dan he, als al die ingrediënten naar binnen zijn gewerkt.
Lief dat je het zelf ook nog echt lijkt te geloven ookquote:
Ik kies het knuffelmoment wel goed uit morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel spijt nu he?
Fuckquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kies het knuffelmoment wel goed uit morgen.
Ik ken mezelf tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief dat je het zelf ook nog echt lijkt te geloven ook
Is ook niet spannend want ik ga gewoonquote:
Is dit net zoiets als Stuart die geen chocolade gaat halen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Hm, twijfel... ik krijg trek in Bugles... misschien moet ik die zak maar openmaken en leegeten nu.
ALS JE HET WAAGTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Hm, twijfel... ik krijg trek in Bugles... misschien moet ik die zak maar openmaken en leegeten nu.
Die vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is ook niet spannend want ik ga gewoon
quote:
Nee, dit is meer Trev nerveus maken:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als Stuart die geen chocolade gaat halen?
Tip: neem volgende week een paar zakken mee naar huis!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker
Hier nog nooit gezien
Met koffie en pinda's en de rest weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet je bedoeling
Ik heb nog wat ruimte in mijn tas zodat ik je morgen wel kan dwingen om nieuwe te halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit is meer Trev nerveus maken:
oh dat is ook wel humoristischquote:
Is op zich geen slecht ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: neem volgende week een paar zakken mee naar huis!
...als je tenminste ooit nog eens naar een supermarkt gaat.
Ga maar gauw eens kijken bij Painbury's danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker
Hier nog nooit gezien
Nou, vandaag in elk geval niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: neem volgende week een paar zakken mee naar huis!
...als je tenminste ooit nog eens naar een supermarkt gaat.
Volgens mij ligt dan niet aan die zooi maar aan ons zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met koffie en pinda's en de rest weet je het maar nooit
IS NIETquote:
Wel hoorquote:
Maar ze zijn wel lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dan niet aan die zooi maar aan ons zelf
[..]
IS NIET
Die hebben dat dus nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar gauw eens kijken bij Painbury's dan
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij ligt dan niet aan die zooi maar aan ons zelf
Maar daar ga je vandaag dus niks meer aan toevoegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
Per pond die je uitgeeft krijg je 2 points. Dus 200 points per £100.
De waarde van 200 points is £1
Hoezo, telt alcohol niet mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
Dat ik dus meer dan £10,000 aan uitgaven heb bij Sainsbury's komt door mijn werk en niet door mijn drinken
Jawel, maar zoveel geef ik niet uit aan drinken hoorquote:
Oh oke. Waarom zeg je dat?quote:
Tot 11 of 12 uur. Is een Sainsbury's local, die zijn kleiner dan de gewone supermarktenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot hoe laat is die Sainsfurry's open?
never gonna make it, thoughquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot 11 of 12 uur. Is een Sainsbury's local, die zijn kleiner dan de gewone supermarkten
echt niet, en je kwartier is al lang voorbijquote:
Ja, ik ben wel wat verlaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt niet, en je kwartier is al lang voorbij
Omdat ik daar zin in heb, is lekkerder dan die zoutjesquote:
Hoiquote:
Hoi Trevquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt niet, en je kwartier is al lang voorbij
Dat is toch geen vergelijking johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef friemelaar het volgende:
Omdat ik daar zin in heb, is lekkerder dan die zoutjes![]()
En hoifaatje
![]()
Vandaag niet meerquote:
Strak planquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking johAllebei gewoon
![]()
![]()
Gewoon nietquote:
ootootjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens topgear kijken.
Fijne avond nog, en wss nog tot morgenochtend
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah vind ik ook. En dan een frikandel speciaal jammie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in heb, is lekkerder dan die zoutjes![]()
Kijk ze en tot morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
Wel minstens drie danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah vind ik ook. En dan een frikandel speciaal jammie.
[ afbeelding ]
En nu wil ik dus er ook eentjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne avondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
Beertjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een andere keer weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Thnx fhaaaa
Wanneer kom jij ook eens?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Ga je nou een half uur zitten gniffelen voor je beeldscherm?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even wat te snoepen halen. Tot over een half uur ongeveer![]()
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ik denk in TAL en GRTD postenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je nou een half uur zitten gniffelen voor je beeldscherm?
Ik kan wel een foto maken van Sainsbury's local als je me niet gelooftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je nou een half uur zitten gniffelen voor je beeldscherm?
Ja, dag hoor, tot SainsJuttemisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
Jaaaaaaaaaah ik ookquote:
Doe maar want ik geloof je toch nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto maken van Sainsbury's local als je me niet gelooft
Doe maar jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal je nu wel moeten ja, met de krant van vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima, ik maak een foto met mijn telefoon. Naar wie moet ik die mailen zodat je kunt zien dat de tijd, datum en telefoonnaam kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar want ik geloof je toch niet
Ik vind een frikandel speciaal lekkerder dan zoutjes inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
BeertjeHoi
![]()
Jij hebt tenminste smaak
Doe mij maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima, ik maak een foto met mijn telefoon. Naar wie moet ik die mailen zodat je kunt zien dat de tijd, datum en telefoonnaam klopt![]()
Is goed, ik mail de foto als ik daar ben over een minuut of 10quote:
Dat is het zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind een frikandel speciaal lekkerder dan zoutjes inderdaad.
Alleen als dat van Stu magquote:
Tuurlijk mag dat. Ik ga er zelf niet opstaanquote:
quote:
Dat maakt niet uit, doe maar de winkel en wat je wil halen er wel opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ik ga er zelf niet opstaan![]()
Zal ik ook een foto van makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef Panda72 het volgende:
Stu wat voor lekkers ga je halen. Dat moeten wij echt weten hoor dit is een zeer belangrijke vraag.
Jaaaaaaaaaaah joepiequote:
Ja gelukkig welquote:
Aardig beestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Panda72 het volgende:
Shit ik heb de hele tijd het marsipulami lied van Dennie Christianin mijn hoofd.
Ja bedankt kuttekopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Panda72 het volgende:
Shit ik heb de hele tijd het marsipulami lied van Dennie Christianin mijn hoofd.
Nou..jawel. Beetje hoofdpijn en schouders zitten vastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Alles goed met jou?
hihi sorryquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Panda72 het volgende:
Jouw leven moet zooo mooi zijn op dit momentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet niet eens hoe dat liedje gaat
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is kut lief suikertaartje. Ik ben net van mijn hoofdpijn af. Die had ik sinds donderdag. Komt ook vanuit mijn schouders. En met mijn nicht gaat het niet goed ze heeft weer uitzaaiingen in haar darmen. Dus dat is zwaar klote.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..jawel. Beetje hoofdpijn en schouders zitten vast![]()
En met jou?
Zie de posting boven je.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Jouw leven moet zooo mooi zijn op dit moment![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Jouw leven moet zooo mooi zijn op dit moment![]()
Ohquote:
verstandigquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik klik niet
Want het zien van de titel is al erg genoeg![]()
quote:
Oh, wat sip zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Panda72 het volgende:
Dat is kut lief suikertaartje. Ik ben net van mijn hoofdpijn af. Die had ik sinds donderdag. Komt ook vanuit mijn schouders. En met mijn nicht gaat het niet goed ze heeft weer uitzaaiingen in haar darmen. Dus dat is zwaar klote.
geen pinguïns gewenstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
Dit moet de snelste solli ooit zijn geweest.
Hey Phenoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
Wat dan, hoezo, vertel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
Dank je wel. Wij hopen dat ze geopeerd mag worden. Vandaag heeft ze een scan gehad van haar longen. En als daar geen uitzaaiingen zijn mag ze onder het mes. Als er uitzaaiingen zijn heeft een operatie geen zin zijn de arts dan is ze opgegeven. Maar wij gaan uit van positieve. Zolang er leven is er hoop. Wij kunnen ook niet anders nietwaar. Wij slaan ons er wel doorheen hoor. Ze moet gewoon overleven voor haar dochter. En dat zal ze ook doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wat sip zeg![]()
Kusje op je zorgen
Herinner je deze nog og ogogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik soms wel
[..]
Gaat vol in de tegen aanval
Hey Whisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds!!![]()
![]()
Hoe is het hier en hoe is het met jullie...
Ik had een leuke dag
Gesprek om 13:00, ik was er iets vroeger. Dus 12:45. 13:30 weer bij de voordeur. 14:00 een telefoontje, dat ik ben aangenomen.quote:
Ja pater Moeskroenquote:
Hey, FELI phenoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gesprek om 13:00, ik was er iets vroeger. Dus 12:45. 13:30 weer bij de voordeur. 14:00 een telefoontje, dat ik ben aangenomen.
Jeeeeejquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gesprek om 13:00, ik was er iets vroeger. Dus 12:45. 13:30 weer bij de voordeur. 14:00 een telefoontje, dat ik ben aangenomen.
Hoi Trevquote:
Draaideurpoesjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds!!![]()
![]()
Hoe is het hier en hoe is het met jullie...
Ik had een leuke dag
GEFELICITEERD!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wauwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor, die ken ik zeker nogquote:
Gefeliciteerd Phenoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fijn dat je dag zo tof wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
![]()
![]()
Vriend op bezoek, luchen, Sealife, dineren, kletsen
NSFW?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Ik heb mail van Stu, maar ik kan de foto's niet openen
Dank jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, die ken ik zeker nogis al net zo iets als deze:
[..]
Gefeliciteerd Pheno![]()
![]()
[..]
Fijn dat je dag zo tof was![]()
Iets met computers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
YeahGefeliciteerd. Om war voor baan gaat het?
Dat is klote, hoezo kan je ze niet openen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Ik heb mail van Stu, maar ik kan de foto's niet openen
Harstikke gaaf.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, meis, wat spannend zeg...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel. Wij hopen dat ze geopeerd mag worden. Vandaag heeft ze een scan gehad van haar longen. En als daar geen uitzaaiingen zijn mag ze onder het mes. Als er uitzaaiingen zijn heeft een operatie geen zin zijn de arts dan is ze opgegeven. Maar wij gaan uit van positieve. Zolang er leven is er hoop. Wij kunnen ook niet anders nietwaar. Wij slaan ons er wel doorheen hoor. Ze moet gewoon overleven voor haar dochter. En dat zal ze ook doen.
Ik zie niksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker volgende week donderdag krijgt ze de uitslag. Dat word dus nagelbijten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, meis, wat spannend zeg...
Geniet er vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga een lekkere borrel nemen die heb ik wel verdiend.
[ afbeelding ]
Kan je ze niet opslaan en dan ergens anders uploaden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oh![]()
Nou, hij is er echt geweest hoor
Ik geloof jou welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oh![]()
Ik heb het ff gemist (te laat binnen en niet bijgelezen).. Maar het klinkt ernstig en moeilijk en zwaar.. Heel veel sterkte en succes mbt betreffende dame en jezelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeker volgende week donderdag krijgt ze de uitslag. Dat word dus nagelbijten.
heb je hem doodgetrapt dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oh![]()
Wel eerst de chocola gepikt natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Morgen weer eens beginnen met spinning en even bij de oma van mijn vrouw langs, het besje heeft ons ook al een tijd niet meer gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is de rest (ik jullie ook heeel lief hoor)?? Zich aan het voorbereiden op morgen??
Marijke heeft/had bezoekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geniet er van
[..]
Kan je ze niet opslaan en dan ergens anders uploaden?
Whut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijne even lenen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen weer eens beginnen met spinning en even bij de oma van mijn vrouw langs, het besje heeft ons ook al een tijd niet meer gezien.
En een ontslagbrief opzoeken op internet, want ik heb zo'n ding nog nooit geschreven. Ik denk dat ik met een regel wel klaar ben: "Ik neem ontslag".
Linkjes uit een mailbox met een get-operatie.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen weer eens beginnen met spinning en even bij de oma van mijn vrouw langs, het besje heeft ons ook al een tijd niet meer gezien.
En een ontslagbrief opzoeken op internet, want ik heb zo'n ding nog nooit geschreven. Ik denk dat ik met een regel wel klaar ben: "Ik neem ontslag".
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik geen suikertaartje in hun medewerkersbestand staanquote:
Pfff...ja..ik duim met jullie meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Allemaalquote:
Ik duim voor julliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ontslagbrief, zodat je een opzetje hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik geen suikertaartje in hun medewerkersbestand staan
Gepheliciteerd met je nieuwe baanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jawelquote:
Ik wil het ook zien, stuur anders maar door dan doe ik het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
Ik heb net de vierde binnengekregen, hij is echt geweest
ehm..waarheen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil het ook zien, stuur anders maar door dan doe ik het wel
Ge sturt het maar even door, als pm of zo. Al is er vast wel iets te vinden op ons intranet, maar ik weiger voor dinsdag in te loggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ontslagbrief, zodat je een opzetje hebt
Deed ik eerst ook altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lullig als je zo komt binnenvallen.. Had beter ff kunnen bijlezen
Dank je welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist (te laat binnen en niet bijgelezen).. Maar het klinkt ernstig en moeilijk en zwaar.. Heel veel sterkte en succes mbt betreffende dame en jezelf
Jawel hoor, gewoon eerste uur niet posten maar lezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook altijd![]()
Tegenwoordig niet![]()
Niet bij te houden
ja, schat.quote:
Heb ik gisteren nog gedaan, ik wou weten waarom ze in bijna 3 uur bijs 1.5 pagina vol hadden gemaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook altijd![]()
Tegenwoordig niet![]()
Niet bij te houden
Dank je welquote:
Heb je al, zelfde als msnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, schat.
wat is je mailadres?
Dank je wel lieverdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfff...ja..ik duim met jullie mee
Gewoon niet doen. Zinloos. Als er iets belangrijks is krijg je het wel een keer door.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Panda72 het volgende:
Bijlezen is geen doen hoor het gaat hier altijd zo snel. Nou ja niet altijd heel vaak dan.
Jemig wat een magere oogst johquote:
Kan wel, als je maar niet intussen probeert te posten.. Doe het soms wel.. Niet ALLES wat er is gepost sinds de laatste keer dat ik er was, maar de pagina's voorafgaand aan waar ik binnen kwam,,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Panda72 het volgende:
Bijlezen is geen doen hoor het gaat hier altijd zo snel. Nou ja niet altijd heel vaak dan.
Heeeh geen frikandellenquote:
Smakelijk Stu!! En hoiquote:
Die fake Bros is groen (mint) van binnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij die lion en fake bros maar
quote:
Hoi Toekquote:
Morgen komt de letter B bij Sesamstraatquote:
Bahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die fake Bros is groen (mint) van binnen
Lijkt me wel lekker om eens te proevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die fake Bros is groen (mint) van binnen
Slaap vanavond niet thuisquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
* Datum is in dit geval 1 maart plus je opzegtermijn, tenzij in je contract een ander moment staat waarop een opzegging gaat lopen (standaard is per eerste van volgende maand).quote:Geachte (baas),
Omdat ik een andere dienstbetrekking heb gevonden, zeg ik hierbij mijn arbeidsovereenkomst per (datum*) op.
Graag wil ik op korte termijn een afspraak maken om de afhandeling van de arbeidsovereenkomst, zoals de eindafrekening en mijn nog niet opgenomen vakantierechten, te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Pheno
Ja maar ik nietquote:
Morgen wordt hij in elkaar gezetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Toek![]()
Bed afgeleverd vandaag??
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker om eens te proeven
Dat is wel zo handigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Slaap vanavond niet thuismorgen eerst de vloerbedekking erin leggen en dan het bed bouwen
quote:
Welles, zeg je zelf altijd... Zacht buikje toch??quote:
Komt wel af en toe binnenvallen hoor...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb Giertje al een tijdje niet gezien klopt dat? Of post hij als ik niet post?
* geen idee, maar dat is allemaal uitzoekwerk op dinsdag. Thanks, zal er nog wat zoeken op internet hoor, maar ach, zo'n big deal is het toch niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets?
[..]
* Datum is in dit geval 1 maart plus je opzegtermijn, tenzij in je contract een ander moment staat waarop een opzegging gaat lopen (standaard is per eerste van volgende maand).
Die was er gisteren nog dacht ik, anders eergisterenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb Giertje al een tijdje niet gezien klopt dat? Of post hij als ik niet post?
LEKKERquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Panda72 het volgende:
Morgen heb ik een verjaardag bij een hindoestaanse vriendin. VRETEN![]()
.
Wij kunnen helaas niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Gaan jullie niet naar de meet dan? Of is die pas eind vd middag ofzo??
Is wel duidelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar een krant met daarin een drol op het bureau van mijn baas is ook zo oneerbiedig. En ik heb geen abo op een krant.
Oh gelukkig ik heb de laatste tijd ook niet meer zoveel tijd om te posten vandaar dat ik hem gemist heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt wel af en toe binnenvallen hoor...
Ik ben in Nieuw Zeeland in de Cadbury-fabriek geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn ze ook
Beetje lastig opsturen maar als er nou eens een meeting is in NL als ik er ook ben neem ik ze wel mee
PM??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik heb de laatste tijd ook niet meer zoveel tijd om te posten vandaar dat ik hem gemist heb.
Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in Nieuw Zeeland in de Cadbury-fabriek geweestte veel choco om te proeven. En een heuse choco-waterval.
Sjakie en de chocoladefabriek, maar dan anders
oooooooooooooh, en WAT voor etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Panda72 het volgende:
Morgen heb ik een verjaardag bij een hindoestaanse vriendin. VRETEN![]()
.
Een ontslagbrief stelt eigenlijk weinig voor hoor... je zegt dat je de arbeidsovereenkomst wilt beëindigen en per wanneer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
* geen idee, maar dat is allemaal uitzoekwerk op dinsdag. Thanks, zal er nog wat zoeken op internet hoor, maar ach, zo'n big deal is het toch niet.
maar een krant met daarin een drol op het bureau van mijn baas is ook zo oneerbiedig. En ik heb geen abo op een krant.
jaquote:
Binnenkort kunnen we bij ons een meet houdenquote:
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]alleen maar snaaivoer
![]()
Toch restecp
Ik heb zelfs al een datum in de agenda staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen we bij ons een meet houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |