Ja, dag hoor, tot SainsJuttemisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even wat te snoepen halen. Tot over een half uur ongeveer![]()
Jaaaaaaaaaah ik ookquote:
Doe maar want ik geloof je toch nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto maken van Sainsbury's local als je me niet gelooft
Doe maar jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal je nu wel moeten ja, met de krant van vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima, ik maak een foto met mijn telefoon. Naar wie moet ik die mailen zodat je kunt zien dat de tijd, datum en telefoonnaam kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar want ik geloof je toch niet
Ik vind een frikandel speciaal lekkerder dan zoutjes inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
BeertjeHoi
![]()
Jij hebt tenminste smaak
Doe mij maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima, ik maak een foto met mijn telefoon. Naar wie moet ik die mailen zodat je kunt zien dat de tijd, datum en telefoonnaam klopt![]()
Is goed, ik mail de foto als ik daar ben over een minuut of 10quote:
Dat is het zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind een frikandel speciaal lekkerder dan zoutjes inderdaad.
Alleen als dat van Stu magquote:
Tuurlijk mag dat. Ik ga er zelf niet opstaanquote:
quote:
Dat maakt niet uit, doe maar de winkel en wat je wil halen er wel opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ik ga er zelf niet opstaan![]()
Zal ik ook een foto van makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef Panda72 het volgende:
Stu wat voor lekkers ga je halen. Dat moeten wij echt weten hoor dit is een zeer belangrijke vraag.
Jaaaaaaaaaaah joepiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |