Je hebt zeker wel spijt nu he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer zal ik maar niet aanzetten dan he, als al die ingrediënten naar binnen zijn gewerkt.
Hoezo niet deze?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer zal ik maar niet aanzetten dan he, als al die ingrediënten naar binnen zijn gewerkt.
Lief dat je het zelf ook nog echt lijkt te geloven ookquote:
Ik kies het knuffelmoment wel goed uit morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel spijt nu he?
Fuckquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kies het knuffelmoment wel goed uit morgen.
Ik ken mezelf tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief dat je het zelf ook nog echt lijkt te geloven ook
Is ook niet spannend want ik ga gewoonquote:
Is dit net zoiets als Stuart die geen chocolade gaat halen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Hm, twijfel... ik krijg trek in Bugles... misschien moet ik die zak maar openmaken en leegeten nu.
ALS JE HET WAAGTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Hm, twijfel... ik krijg trek in Bugles... misschien moet ik die zak maar openmaken en leegeten nu.
Die vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is ook niet spannend want ik ga gewoon
quote:
Nee, dit is meer Trev nerveus maken:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als Stuart die geen chocolade gaat halen?
Tip: neem volgende week een paar zakken mee naar huis!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker
Hier nog nooit gezien
Met koffie en pinda's en de rest weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet je bedoeling
Ik heb nog wat ruimte in mijn tas zodat ik je morgen wel kan dwingen om nieuwe te halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit is meer Trev nerveus maken:
oh dat is ook wel humoristischquote:
Is op zich geen slecht ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: neem volgende week een paar zakken mee naar huis!
...als je tenminste ooit nog eens naar een supermarkt gaat.
Ga maar gauw eens kijken bij Painbury's danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker
Hier nog nooit gezien
Nou, vandaag in elk geval niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: neem volgende week een paar zakken mee naar huis!
...als je tenminste ooit nog eens naar een supermarkt gaat.
Volgens mij ligt dan niet aan die zooi maar aan ons zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met koffie en pinda's en de rest weet je het maar nooit
IS NIETquote:
Wel hoorquote:
Maar ze zijn wel lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dan niet aan die zooi maar aan ons zelf
[..]
IS NIET
Die hebben dat dus nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar gauw eens kijken bij Painbury's dan
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij ligt dan niet aan die zooi maar aan ons zelf
Maar daar ga je vandaag dus niks meer aan toevoegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
Per pond die je uitgeeft krijg je 2 points. Dus 200 points per £100.
De waarde van 200 points is £1
Hoezo, telt alcohol niet mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
Dat ik dus meer dan £10,000 aan uitgaven heb bij Sainsbury's komt door mijn werk en niet door mijn drinken
Jawel, maar zoveel geef ik niet uit aan drinken hoorquote:
Oh oke. Waarom zeg je dat?quote:
Tot 11 of 12 uur. Is een Sainsbury's local, die zijn kleiner dan de gewone supermarktenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot hoe laat is die Sainsfurry's open?
never gonna make it, thoughquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot 11 of 12 uur. Is een Sainsbury's local, die zijn kleiner dan de gewone supermarkten
echt niet, en je kwartier is al lang voorbijquote:
Ja, ik ben wel wat verlaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt niet, en je kwartier is al lang voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |