Allemaalquote:
Ik duim voor julliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeker volgende week donderdag krijgt ze de uitslag. Dat word dus nagelbijten.
Nee, maar mijn ontslagbrief, zodat je een opzetje hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik geen suikertaartje in hun medewerkersbestand staan
Gepheliciteerd met je nieuwe baanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gesprek om 13:00, ik was er iets vroeger. Dus 12:45. 13:30 weer bij de voordeur. 14:00 een telefoontje, dat ik ben aangenomen.
Oh jawelquote:
Ik wil het ook zien, stuur anders maar door dan doe ik het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
Ik heb net de vierde binnengekregen, hij is echt geweest
ehm..waarheen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil het ook zien, stuur anders maar door dan doe ik het wel
Ge sturt het maar even door, als pm of zo. Al is er vast wel iets te vinden op ons intranet, maar ik weiger voor dinsdag in te loggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ontslagbrief, zodat je een opzetje hebt
Deed ik eerst ook altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lullig als je zo komt binnenvallen.. Had beter ff kunnen bijlezen
Dank je welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist (te laat binnen en niet bijgelezen).. Maar het klinkt ernstig en moeilijk en zwaar.. Heel veel sterkte en succes mbt betreffende dame en jezelf
Jawel hoor, gewoon eerste uur niet posten maar lezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook altijd![]()
Tegenwoordig niet![]()
Niet bij te houden
ja, schat.quote:
Heb ik gisteren nog gedaan, ik wou weten waarom ze in bijna 3 uur bijs 1.5 pagina vol hadden gemaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook altijd![]()
Tegenwoordig niet![]()
Niet bij te houden
Dank je welquote:
Heb je al, zelfde als msnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, schat.
wat is je mailadres?
Dank je wel lieverdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfff...ja..ik duim met jullie mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |