Ik zie niksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker volgende week donderdag krijgt ze de uitslag. Dat word dus nagelbijten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, meis, wat spannend zeg...
Geniet er vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga een lekkere borrel nemen die heb ik wel verdiend.
[ afbeelding ]
Kan je ze niet opslaan en dan ergens anders uploaden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oh![]()
Nou, hij is er echt geweest hoor
Ik geloof jou welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oh![]()
Ik heb het ff gemist (te laat binnen en niet bijgelezen).. Maar het klinkt ernstig en moeilijk en zwaar.. Heel veel sterkte en succes mbt betreffende dame en jezelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeker volgende week donderdag krijgt ze de uitslag. Dat word dus nagelbijten.
heb je hem doodgetrapt dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oh![]()
Wel eerst de chocola gepikt natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Morgen weer eens beginnen met spinning en even bij de oma van mijn vrouw langs, het besje heeft ons ook al een tijd niet meer gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is de rest (ik jullie ook heeel lief hoor)?? Zich aan het voorbereiden op morgen??
Marijke heeft/had bezoekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geniet er van
[..]
Kan je ze niet opslaan en dan ergens anders uploaden?
Whut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijne even lenen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen weer eens beginnen met spinning en even bij de oma van mijn vrouw langs, het besje heeft ons ook al een tijd niet meer gezien.
En een ontslagbrief opzoeken op internet, want ik heb zo'n ding nog nooit geschreven. Ik denk dat ik met een regel wel klaar ben: "Ik neem ontslag".
Linkjes uit een mailbox met een get-operatie.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen weer eens beginnen met spinning en even bij de oma van mijn vrouw langs, het besje heeft ons ook al een tijd niet meer gezien.
En een ontslagbrief opzoeken op internet, want ik heb zo'n ding nog nooit geschreven. Ik denk dat ik met een regel wel klaar ben: "Ik neem ontslag".
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik geen suikertaartje in hun medewerkersbestand staanquote:
Pfff...ja..ik duim met jullie meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |