Top Gearquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
Wat zijn ze bij top gear toch geweldig![]()
Ik heb chocolate chip cookiesquote:
Zo ga ik wel naar de winkel straks jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb chocolate chip cookies
Ik had regen dus ik heb geen maak-doos gekooptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb chocolate chip cookies
tering, wat lang reizen en veel overstappen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die staan bij mij al in mijn foon
Regenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had regen dus ik heb geen maak-doos gekoopt
Ik heb nog een rolletje liggen dat ik van Marijke heb gekregenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had regen dus ik heb geen maak-doos gekoopt
nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo ga ik wel naar de winkel straks ja
Jeumig nog steeds?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog een rolletje liggen dat ik van Marijke heb gekregen
Wat zij zegtquote:
als je ergens opgehaald moet worden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
tering, wat lang reizen en veel overstappen.
hoelaat ben jij er trev?
en op welke station eindig je?
want ik weet niet of ik daarnde de bus pak?
als het goed is ben ik in Zandvoort iets na half 1, ik ben 3 uur en 10 min onder weg en 5 keer overstappen, jij dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
tering, wat lang reizen en veel overstappen.
hoelaat ben jij er trev?
en op welke station eindig je?
want ik weet niet of ik daarnde de bus pak?
Ja, ik had er twee, en eentje heeft meneer taart opgegeten, ik heb er niet eens eentje gehad.quote:
dan al?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
als het goed is ben ik in Zandvoort iets na half 1, ik ben 3 uur en 10 min onder weg en 5 keer overstappen, jij dan?
maar wat ga je dan in de tussentijd doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
als het goed is ben ik in Zandvoort iets na half 1, ik ben 3 uur en 10 min onder weg en 5 keer overstappen, jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |