Je hebt zeker wel spijt nu he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer zal ik maar niet aanzetten dan he, als al die ingrediënten naar binnen zijn gewerkt.
Hoezo niet deze?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer zal ik maar niet aanzetten dan he, als al die ingrediënten naar binnen zijn gewerkt.
Lief dat je het zelf ook nog echt lijkt te geloven ookquote:
Ik kies het knuffelmoment wel goed uit morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel spijt nu he?
Fuckquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kies het knuffelmoment wel goed uit morgen.
Ik ken mezelf tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief dat je het zelf ook nog echt lijkt te geloven ook
Is ook niet spannend want ik ga gewoonquote:
Is dit net zoiets als Stuart die geen chocolade gaat halen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Hm, twijfel... ik krijg trek in Bugles... misschien moet ik die zak maar openmaken en leegeten nu.
ALS JE HET WAAGTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Hm, twijfel... ik krijg trek in Bugles... misschien moet ik die zak maar openmaken en leegeten nu.
Die vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is ook niet spannend want ik ga gewoon
quote:
Nee, dit is meer Trev nerveus maken:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als Stuart die geen chocolade gaat halen?
Tip: neem volgende week een paar zakken mee naar huis!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker
Hier nog nooit gezien
Met koffie en pinda's en de rest weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet je bedoeling
Ik heb nog wat ruimte in mijn tas zodat ik je morgen wel kan dwingen om nieuwe te halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit is meer Trev nerveus maken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |