Gewoon niet doen. Zinloos. Als er iets belangrijks is krijg je het wel een keer door.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Panda72 het volgende:
Bijlezen is geen doen hoor het gaat hier altijd zo snel. Nou ja niet altijd heel vaak dan.
Jemig wat een magere oogst johquote:
Kan wel, als je maar niet intussen probeert te posten.. Doe het soms wel.. Niet ALLES wat er is gepost sinds de laatste keer dat ik er was, maar de pagina's voorafgaand aan waar ik binnen kwam,,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Panda72 het volgende:
Bijlezen is geen doen hoor het gaat hier altijd zo snel. Nou ja niet altijd heel vaak dan.
Heeeh geen frikandellenquote:
Smakelijk Stu!! En hoiquote:
Die fake Bros is groen (mint) van binnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij die lion en fake bros maar
quote:
Hoi Toekquote:
Morgen komt de letter B bij Sesamstraatquote:
Bahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die fake Bros is groen (mint) van binnen
Lijkt me wel lekker om eens te proevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die fake Bros is groen (mint) van binnen
Slaap vanavond niet thuisquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
En een ontslagbrief opzoeken op internet, want ik heb zo'n ding nog nooit geschreven. Ik denk dat ik met een regel wel klaar ben: "Ik neem ontslag".
* Datum is in dit geval 1 maart plus je opzegtermijn, tenzij in je contract een ander moment staat waarop een opzegging gaat lopen (standaard is per eerste van volgende maand).quote:Geachte (baas),
Omdat ik een andere dienstbetrekking heb gevonden, zeg ik hierbij mijn arbeidsovereenkomst per (datum*) op.
Graag wil ik op korte termijn een afspraak maken om de afhandeling van de arbeidsovereenkomst, zoals de eindafrekening en mijn nog niet opgenomen vakantierechten, te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Pheno
Ja maar ik nietquote:
Morgen wordt hij in elkaar gezetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Toek![]()
Bed afgeleverd vandaag??
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker om eens te proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |