Dat is wel zo handigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Slaap vanavond niet thuismorgen eerst de vloerbedekking erin leggen en dan het bed bouwen
quote:
Welles, zeg je zelf altijd... Zacht buikje toch??quote:
Komt wel af en toe binnenvallen hoor...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb Giertje al een tijdje niet gezien klopt dat? Of post hij als ik niet post?
* geen idee, maar dat is allemaal uitzoekwerk op dinsdag. Thanks, zal er nog wat zoeken op internet hoor, maar ach, zo'n big deal is het toch niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets?
[..]
* Datum is in dit geval 1 maart plus je opzegtermijn, tenzij in je contract een ander moment staat waarop een opzegging gaat lopen (standaard is per eerste van volgende maand).
Die was er gisteren nog dacht ik, anders eergisterenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb Giertje al een tijdje niet gezien klopt dat? Of post hij als ik niet post?
LEKKERquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Panda72 het volgende:
Morgen heb ik een verjaardag bij een hindoestaanse vriendin. VRETEN![]()
.
Wij kunnen helaas niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Gaan jullie niet naar de meet dan? Of is die pas eind vd middag ofzo??
Is wel duidelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar een krant met daarin een drol op het bureau van mijn baas is ook zo oneerbiedig. En ik heb geen abo op een krant.
Oh gelukkig ik heb de laatste tijd ook niet meer zoveel tijd om te posten vandaar dat ik hem gemist heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt wel af en toe binnenvallen hoor...
Ik ben in Nieuw Zeeland in de Cadbury-fabriek geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn ze ook
Beetje lastig opsturen maar als er nou eens een meeting is in NL als ik er ook ben neem ik ze wel mee
PM??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik heb de laatste tijd ook niet meer zoveel tijd om te posten vandaar dat ik hem gemist heb.
Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in Nieuw Zeeland in de Cadbury-fabriek geweestte veel choco om te proeven. En een heuse choco-waterval.
Sjakie en de chocoladefabriek, maar dan anders
oooooooooooooh, en WAT voor etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Panda72 het volgende:
Morgen heb ik een verjaardag bij een hindoestaanse vriendin. VRETEN![]()
.
Een ontslagbrief stelt eigenlijk weinig voor hoor... je zegt dat je de arbeidsovereenkomst wilt beëindigen en per wanneer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
* geen idee, maar dat is allemaal uitzoekwerk op dinsdag. Thanks, zal er nog wat zoeken op internet hoor, maar ach, zo'n big deal is het toch niet.
maar een krant met daarin een drol op het bureau van mijn baas is ook zo oneerbiedig. En ik heb geen abo op een krant.
jaquote:
Binnenkort kunnen we bij ons een meet houdenquote:
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]alleen maar snaaivoer
![]()
Toch restecp
Ik heb zelfs al een datum in de agenda staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen we bij ons een meet houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |