Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ok. Patent. Betalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een hoekbank die uit 3 delen bestaat... om eronder schoon te maken, moeten die delen losgehaald worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoekbank, in delen weggeschoven, denk ik.
net niet, die staat op 2quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb groentekroketten meegenomen voor je!
Dat was het afgelopen half jaar mijn tactiekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of er gewoon niet onder gaan schoonmaken
neem maar een sleepkabel mee, kan ik jullie altijd nog naar Zandvoort slepenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem maar een sleepkabel mee, kan ik jullie altijd nog naar Zandvoort slepen
Dan heb je het nog aardig recent gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was het afgelopen half jaar mijn tactiek.
Einkaufen machenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Omdat het volgens mij over vanalles en nog wat gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
waarom staat er niks over de meet in de tt... daar hebben jullie het toch gezellig met elkaar over?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Einkaufen machenSauber machenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Und Bank machen.
Omdat het over mijn bank gaat en over de harde wind.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
waarom staat er niks over de meet in de tt... daar hebben jullie het toch gezellig met elkaar over?
[..]
Einkaufen machenZal ik anders met je mee lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Einkaufen machenIk heb uitgesteld tot morgen ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja, moest ik nou nog met je mee naar de tandarts?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het volgens mij over vanalles en nog wat gaat![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hallo. Je hebt zelf gezegd dat je graag iets met groente wilde eten.
Ik ga naar de appie, dus ga op de fietsquote:
ik ga jou vanavond trouwens heel heet makenquote:
Nou, nu ga ik al op een luchtbed, he?quote:
als de Suzuki dan niet eerst uit elkaar valtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem maar een sleepkabel mee, kan ik jullie altijd nog naar Zandvoort slepen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST ST, zal ik safari en perzikjus meenemen?![]()
Ik heb nog anderhalve fles ofzo
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, moest ik nou nog met je mee naar de tandarts?
Ik maak quiche met groentes, dus geen probleemquote:
Je roept maar als het toch nodig mocht wezen, ik doe het zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Ik maak quiche met groentes, dus geen probleem
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag ik ookik kan ook kroelen en knuffelen en lief zijn (zo op zijn tijd
)
dat doe je elke avond met die zwoele stem van jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga jou vanavond trouwens heel heet maken
Mij heb je dat niet aangeboden, om mee te gaan naar de tandartsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Je roept maar als het toch nodig mocht wezen, ik doe het zo.
Aha, Tot Later maar weer eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de appie, dus ga op de fietsMaar ik ga nu maar eens
Want het quiche deeg staat te rusten in de koelekast, anders staat ie daar te lang
Er is een wonder gebeurtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
OMG, ze vragen gewoon of ik mee wil doen in 24 uurs diensten![]()
dat is echt voor het eerst![]()
normaal dicteren ze gewoon
Kijk je wel uit voor die boa constrictor onder het gras?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
OMG, ze vragen gewoon of ik mee wil doen in 24 uurs diensten![]()
dat is echt voor het eerst![]()
normaal dicteren ze gewoon
Wokgerechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga jou vanavond trouwens heel heet maken
maar nu nog heterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe je elke avond met die zwoele stem van je
doe je voorzichtig enzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de appie, dus ga op de fietsMaar ik ga nu maar eens
Want het quiche deeg staat te rusten in de koelekast, anders staat ie daar te lang
Met olie enzoquote:
anders ga ik haar redden, met Thijs achterin, die hard TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUU roeptquote:
Maar je krijgt wel een knuffel van me... eentje die langer duurt dan 3 seconden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, nu ga ik al op een luchtbed, he?
Ja, en heel veel lekkers over hem uitgespreidquote:
Ben je dan een polelitieooootooo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders ga ik haar redden, met Thijs achterin, die hard TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUU roept![]()
Hmpf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef DaMart het volgende:
Maar je krijgt wel een knuffel van me... eentje die langer duurt dan 3 seconden!
Dat was nooit gebeurd... Enfermerel was jullie vast wel komen reddenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
We rijden weer.......wou zeggen. Wil niet sterven in een weiland bij Gouda
Daar is wel iets meer voor nodig dan een stilstaande trein, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
We rijden weer.......wou zeggen. Wil niet sterven in een weiland bij Gouda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Kannie! Die woeit weg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nooit gebeurd... Enfermerel was jullie vast wel komen redden.
dan doe ik het welquote:
nee, niet om groente gevraagdquote:voor wat betreft eten en drinken, geen speciale dingen.
zolang het maar geen gekookte groente is
Ja, natuurlijkquote:
je gaat op me liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en heel veel lekkers over hem uitgespreid
Bij mij stond er toch echt 'met' ipv 'geen' hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan doe ik het wel
[..]
nee, niet om groente gevraagd
Jawel. Ik zie het duidelijk staan. Jij wilt rauwe groente. Of gewokte groente. Of gefrituurde groentequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan doe ik het wel
[..]
nee, niet om groente gevraagd
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders ga ik haar redden, met Thijs achterin, die hard TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUU roept![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Wat stom van me!
StoMPG.
oh, mag dat ook?quote:
Wou zeggen.quote:
Dan... Dan.. Dan.. Dan wordt zij ook heel heetquote:
maar jij bent meestal iets verder weg dan Marijkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan zou ik haast in de problemen komen
Dan klik je effe op edit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wou zeggen.
@MPG ik kan geen spoilers openen, mobiele layout hé
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn jongens zaten net zo lief te smikkelen van mijn muffincake
Whaaaaaooooh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dacagonit!quote:
Ook goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Precies
En zonder schort graagDoe maar een leren broek (krijgen alle mannen een lekker kontje in
![]()
) of gewoon weinig
![]()
klopt en ik denk dat ze het ook niet gelezen heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar jij bent meestal iets verder weg dan Marijke
*jaloers op je jongensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
koen was het meer aan het wegproppen alsof hij nooit wat te eten kreeg maar goed, dat terzijdequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is wel iets meer voor nodig dan een stilstaande trein, toch?Volgens Marijke en LL kan ik niet dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Bijdehandquote:
maar ze weet het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
klopt en ik denk dat ze het ook niet gelezen heeft
Eeuwige liefdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens Marijke en LL kan ik niet dood!
Volgens mij hebben ze daar niet helemaal gelijk in...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens Marijke en LL kan ik niet dood!
Ik denk dat hij het heel lekker vondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koen was het meer aan het wegproppen alsof hij nooit wat te eten kreeg maar goed, dat terzijde
Weer niks te doen?quote:
Dus? Jij vermoord mij niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar niet helemaal gelijk in...
Ik heb hier nog een leuke practicumopstelling staan met gepulste hoogspanning...
Als je dat doet krijg je van mij slaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar niet helemaal gelijk in...
Ik heb hier nog een leuke practicumopstelling staan met gepulste hoogspanning...
Nee. Ik waarschuw je alleen dat je niet in mijn lab moet komenquote:
En geen muffins, neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je van mij slaagToek is lief hoor
Muffinsquote:
Jij bent ook erg lief!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je van mij slaagToek is lief hoor
Heh?quote:
Dat is ze zekerquote:
ik moet altijd het hardst lachen om mijn eigen grapjesquote:
jij welquote:
dat zit er wel in jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan... Dan.. Dan.. Dan wordt zij ook heel heet![]()
!
Ik kan er zeker ook om lachenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet altijd het hardst lachen om mijn eigen grapjes![]()
![]()
om nom nomquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Kiek mijn jongens dan
[ afbeelding ]
Zo te zijn laten zij het zich goed smakenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Kiek mijn jongens dan
[ afbeelding ]
quote:
blote schouderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whaoh! Wat zitten die braaf te smikkelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Kiek mijn jongens dan
[ afbeelding ]
have funquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Bis Later Wokquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
trevquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig om te weten dat je het hebt overleefdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb de wind overleefdNu mooie muziekjes op en quiches bouwen
![]()
Wat lief ST dat je me wilde komen redden met Thijs
En wauw LL wat zitten die knullen van jou braaf te etenSchattig!!!
Eigenlijk mochten ze niet op de bank eten hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Liebchen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Jeuj, wat goed!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
JIj laat je eten voorkauwen door WOKquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk mochten ze niet op de bank eten hoorMaarja ze zijn zo lief vandaag
Ja, want is voor morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Fijn dat je niet weg- of omgewoeid bent![]()
![]()
!
Wat voor mooie muziekjes heb je op? En wavoor quiche ga je fabrieken? EN mag ik ook quiche
?
Lekkerquote:
Eentje voor morgen met spek en paprika en rode ui en kaas en ei en creme fraiche en eentje voor vandaag maar dan zonder spek, omdat vriendinnetje vegetarier isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuj, wat goed!![]()
NiceWat voor quiche?
Dat heeft ze jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief
Je hebt leuke kereltjes
WHAOH!!!!!quote:[..]
Ja, want is voor morgenMaar m'n deeg was wat nat geworden en heb wel wat extra bloem toegevoegd, maar heb er een beetje een hard hoofd in... Dus toch eerst eentje blind bakken en kijken of het gelukt is... Zo niet dan gebruik ik alsnog bladerdeeg
quote:[..]
LekkerDie heb ik nu maar eens van de appie gehaald, die uit de vriezer, mocht ik ooit eens zin hebben
Ben benieuwd
[..]
Eentje voor morgen met spek en paprika en kaas en ei en creme fraiche en eentje voor vandaag maar dan zonder spek, omdat vriendinnetje vegetarier is
Anders ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
klinkt lekker Marijke, ik heb nu al zin in morgen
Volgens mij is m'n deeg dus echt vet misluktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
klinkt lekker Marijke, ik heb nu al zin in morgen
Bladerdeeg is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is m'n deeg dus echt vet mislukt![]()
Is lang geleden dat ik iets zo erg heb laten mislukken als nu
Thank heavens voor bladerdeeg
Nee, ik maak wok heet, dan leg ik allemaal lekkers op hem, en dat eet ik dan weer opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JIj laat je eten voorkauwen door WOK![]()
?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik maak wok heet, dan leg ik allemaal lekkers op hem, en dat eet ik dan weer op
Goed Bezig Solquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Ben wel in een goede doen vandaag, alles opgelost veel mensen blij en mailboxen zijn leeg.
Tijd voor weekend.
had je nou nog gelezen over die dinges en dat jij daar wel mijn vriendje bent?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Ben wel in een goede doen vandaag, alles opgelost veel mensen blij en mailboxen zijn leeg.
Tijd voor weekend.
Dat wordt aan het bier vanavondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed Bezig Sol![]()
Dan heb je het zeker verdient
uhm nee niet gelezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had je nou nog gelezen over die dinges en dat jij daar wel mijn vriendje bent?![]()
en ook: goed bezig!
Dat is fijn om zo je weekend te beginnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Tijd voor weekend.
Dankquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is fijn om zo je weekend te beginnen
Fijn weekend
Whiskers had gister een linkje waar je je vriendjes kon bekijken en daar stond jij gewoon in bij mijquote:
Daar is het ook weekend voor, om te doen wat je wilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Dank
Zelfde gewenst
Al zal ik nog wel op fok komen dit weekend, denk.
Dit linkje? http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whiskers had gister een linkje waar je je vriendjes kon bekijken en daar stond jij gewoon in bij mij
Jeejquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whiskers had gister een linkje waar je je vriendjes kon bekijken en daar stond jij gewoon in bij mij
ja, diequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is het ook weekend voor, om te doen wat je wil
[..]
Dit linkje? http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft een plekje voor zichzelf gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft een plekje voor zichzelf gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In die graaf kom ik weinig voor van vorige maand.quote:
Doe je hier ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
In die graaf kom ik weinig voor van vorige maand.
In die vriendenlijstjes zal ik bij velen hier wel voorkomen.
Ja in die graaf sta je ook niet bij mij maar die was ergens van vorig jaar ofzo daarbij kwam ook dar er geen hout van kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
In die graaf kom ik weinig voor van vorige maand.
In die vriendenlijstjes zal ik bij velen hier wel voorkomen.
Moet ik een bus halen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, tweede deel van de boodschappen is ook in huis... ik mis alleen nog één ding, wat niet alleen mij, maar ook Trev en MPG zal teleurstellen: ze hadden geen slagroom meer voor op de chocomel.
Ik ga straks nog even boodschappen doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, tweede deel van de boodschappen is ook in huis... ik mis alleen nog één ding, wat niet alleen mij, maar ook Trev en MPG zal teleurstellen: ze hadden geen slagroom meer voor op de chocomel.
Zal ik die even halen, ik ga zo toch naar de winkelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
Dan mag jij em halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even boodschappen doen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik een bus halen?Want ik wil ook wel warme chocomelk met slagroom
![]()
Ja ik lust het niet dus van mij hoeft het nooitquote:
Ik vind het goed, dan neem ik er geen meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga nu, moet ik wel of niet slagroom halen?
ik lust het wel maar ben niet zo'n fan van chocomelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik lust het niet dus van mij hoeft het nooit
doe maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Wel, dan spuiten we mensen eronder en likken we het er afquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, jij neemt meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goed, dan neem ik er geen mee
Ik haal er wel vierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel, dan spuiten we mensen eronder en likken we het er af
Marijke onderspuiten en likkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit gedaan op een verjaardagsfeest van een vriendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, graagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Plantenspuit mee, checkquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik: 'Koen doe je voorzichtig?' (hij staat op de poef te dansen)
Koen:'Jaaaaaaaaaaaaaaa mama'
Ik:![]()
Wat dacht je van yoghurt op je rug omdat je verbrand bent in de zon?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooit gedaan op een verjaardagsfeest van een vriendZonder likken. Slagroom in je haar stinkt echt ontzettend de volgende dag
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik: 'Koen doe je voorzichtig?' (hij staat op de poef te dansen)
Koen:'Jaaaaaaaaaaaaaaa mama'
Ik:![]()
Neh, dat doe ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
Wat dacht je van yoghurt op je rug omdat je verbrand bent in de zon?.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, graag.
De medewerker van de supermarkt zei namelijk dat het er misschien morgen is, maar waarschijnlijker is volgende week.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Neh, dat doe ik niet![]()
![]()
Dit jaar met Zwarte Cross smeer ik mn neus en schouders wel gewoon in
He! Jij begon met het geniale idee!quote:
Je mag die van mij ook wel lenen hoor! Of wil je er twee zodat iemand je rugdekking kan geven?quote:
LovelyLady onderspuiten en likkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
my god, hou dat soort dingen even voor je ofzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik met jou mee?
Taartje, het is dat ik geen 8mm gaten heb
[ afbeelding ]
kijk dan wat een toffe pluggen
Jaquote:
Ik ookquote:
ga jij zoep'n meis?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik ook![]()
Oh en FlesIk ga toch niet bob-en, ik wil zoep'n morgen
Dus wij lopen naar het hotel, is dat voor jou ook te doen?
Jaquote:
uh niet echtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar niet te hoor
Anders kom ik nooit bij het hotel
Maar ik neem safari mee en jus, you like?
Gaan we morgen zuup'n ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik ook![]()
Die ene lekkere?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh niet echtik neem wel een fles wijn mee
Mag ik ook een glaasje?quote:
Ja maar ja maarquote:
Zuupertquote:
Ja nee nouquote:
quote:
Haiquote:
Wilde je er wel over praten dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Ben je even bij de begeleiding voor wat geldzaken. Vragen ze hoe het gaat, zeg je gewoon goed,
Ja okee ik voelde me niet meer zo rot als eerder vanmiddag, maar toch, durfde ik er niet over te praten.![]()
Marijke en fles een nieuw stelletjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik ook![]()
Preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wilde je er wel over praten dan?Soms is het ook gewoon even relaxed voor jezelf om er niet te veel aan te denken en over te praten, tenminste dat vind/vond ik
Ik ga naar een ander hotelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Marijke en fles een nieuw stelletje?
Niet per se, maar toch..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wilde je er wel over praten dan?Soms is het ook gewoon even relaxed voor jezelf om er niet te veel aan te denken en over te praten, tenminste dat vind/vond ik
Hey Hey Koen66quote:
Wie weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar een ander hotelDus nee
Tenzij fles opeens heel lief doet
Meet?quote:
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet per se, maar toch..
Ach laat ook maar jullie hebben gewoon gelijk
Ja okee, maar ja ik voel me vrijwel dagelijks zo, okee dat weten ze volgens mij wel. Maar zo erg als vanmiddag is wel lang geleden eigenlijk.. Maar dat ligt misschien aan de afname van de medicijnen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesSoms is het best heerlijk om je gewoon even heeeel erg klote te voelen zonder dat tegen iemand te zeggen en dan daarna weer klaar
Nee, 3 mensen maar, anders paste het niet echt qua slapers bij martquote:
stapelen, had gekundquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 3 mensen maar, anders paste het niet echt qua slapers bij mart
Het wachten is nog op de eerste KSC baby die gevormd word uit een KSC stel door een KSC meetquote:
Ik ook , alleen dan verspreid ik ze perongelukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd goed in geruchten lanceren
Ik leen mij niet daarvoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het wachten is nog op de eerste KSC baby die gevormd word uit een KSC stel door een KSC meet
Stop daarmeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd goed in geruchten lanceren
Nog steeds?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ook , alleen dan verspreid ik ze perongelukverliefd op een koor meiske!
.
Maar goed dat mart nog bier heeft dan...quote:
Zeg ook niet , maar je hebt groot potentieel ervoor!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 3 mensen maar, anders paste het niet echt qua slapers bij mart
quote:
Ze is nog best verlegen en praat best veel met d'r er zit nog best potentie inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds?Is ze nog steeds je vriendinnetje?
Fles en The Famous Manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het wachten is nog op de eerste KSC baby die gevormd word uit een KSC stel door een KSC meet
nah, ik ben heul niet bij de meetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed idee! Jij slaapt onderop
Ik denk dat mijn pil anders denkt over dat potentieelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zeg ook niet , maar je hebt groot potentieel ervoor!
[..]
[..]
Goed idee! Jij slaapt onderop
[..]
Ze is nog best verlegen en praat best veel met d'r er zit nog best potentie in. Ze word blij als ik d'r ben
.
De liefdequote:
ik verspreid de geruchten welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
Straks, als die dag ooit komt denken mensen nog dat ik een baby krijg van GF
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
Ik realiseer het me ineensquote:
ik snap de grap nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De liefde![]()
Het eerste homohuwelijk van Fok!
Eikel meer kletsen oen! Wat doe je ook op je laptop als je zit te borrelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef Koen66 het volgende:
we hebben hier wekelijks een borreluurtje op de zaak (nu dus)
laatste weken zijn er alleen telkens alleen maar mensen die ik niet mag
maar zal wel aan mij liggen dan
Snap ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Snap ik
Uitgelegd is de grap niet leuk meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Dank voor de uitleg dan snap ik hem tenminste
Redacted
Koffie?quote:
Nog steeds wel hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Uitgelegd is de grap niet leuk meer![]()
Maar Dank voor de uitleg dan snap ik hem tenminste
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
helaasch werk ik op een mannenbedrijf,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eikel meer kletsen oen! Wat doe je ook op je laptop als je zit te borrelen?Ze zullen wel denken weer een Fok! nerd
. en als er mensen zijn die je niet mag dan mis je de meiden in die ruimte
.
Edit: NinjaEventuele scheldwoorden bedoeld ter motivatie niet ter uitschelding van. Voor een betere opvoeding.
![]()
jij niet alleenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef cablegunmaster het volgende:
blijkbaar mis ik weer een paar meets?
ja inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij niet alleen
ik mis er 2 dit weekend
verkeerde dating omgevingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaasch werk ik op een mannenbedrijf,
van de 5% vrouwen is 50% ook nog eens oninteressant
Ze bedoelt jou ja.quote:
Het scheelt een letter en een ziektequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze bedoelt jou ja.
Henry MS is toch echt een ander dan Henry ZS...
ik mag niet eens daten, ben immers al getrouwd hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verkeerde dating omgeving
Zo krijg je ook nooit een vrouw.![]()
Die opmerking is zoooooveeeel grappiger dan jij weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het scheelt een letter en een ziekte
* Marijkezwolle schraapt haar keelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verkeerde dating omgeving
Zo krijg je ook nooit een vrouw.![]()
Ik ben er bijquote:
Een volgende keer beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik ben er alweer overheen
komt wel weer goed
Wij zien elkaar sowieso deze maand nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik ben er alweer overheen
komt wel weer goed
Met Sexclub en Zonder Sexclub?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze bedoelt jou ja.
Henry MS is toch echt een ander dan Henry ZS...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle schraapt haar keel
Koen heeft al een vrouw
Kijk zo leer ik ook eens watquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet eens daten, ben immers al getrouwd he
flirten mag however![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij zien elkaar sowieso deze maand nog![]()
ach ik doe er niet echt geheimzinnig ove rhequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kijk zo leer ik ook eens wat
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er bij![]()
![]()
En eerst naar de IKEA morgen![]()
Preciesquote:
quote:
ik ken niet iedereen hier namelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik doe er niet echt geheimzinnig ove rhe
Ja Delft is een rampquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige week zondag Ikea Delft
was vergeten dat het PLUNDRA was
al een file bij de afrit A13
Kids wilde naar speelparadijs Ikea
wachttijd meer dan 1 uur
Jaquote:
Oh, je moet natuurlijk ook voor mij zuipen trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En daarna strandtent en andere super leuke dingen![]()
Zo vroeg?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
Ik moet er vanavond wel alleen aan denken dat het geen gewoon weekend is![]()
Morgen er om 8 uur uit
Ja nou nee, niet te veel he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh, je moet natuurlijk ook voor mij zuipen trouwensNiet vergeten heh
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
ik hou het wel voor je in de gatenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar wel.. genoegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou nee, niet te veel he?
Die wilde ik al heel langquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht je hiervan?![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69849849
Link?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wilde ik al heel langMaar nu wil ik die ene met spijlen
![]()
Yup, wil eerst nog douchen en om half 10 ga ik al met de trein, dus als ik naar het station moet fietsen moet ik hier rond 9 uur weg, dus krapjes qua tijdquote:
Ja, en echt niet te veel hoor, anders plak ik de rest van de avond aan je vastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou het wel voor je in de gaten
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar wel.. genoeg![]()
Bedoel, ik was woensdag lam van een glas wijn
Dus komt goed
ben jij een plakkertquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en echt niet te veel hoor, anders plak ik de rest van de avond aan je vast![]()
Jeetje, succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, wil eerst nog douchen en om half 10 ga ik al met de trein, dus als ik naar het station moet fietsen moet ik hier rond 9 uur weg, dus krapjes qua tijd
Als ik gedronken heb vaak welquote:
Dat wil ik wel zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en echt niet te veel hoor, anders plak ik de rest van de avond aan je vast![]()
Dank je, moet ruim 3 uur met de treinquote:
He wat naar nouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bis Later Koenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
vriend(innet)jes, ik ga rijden,
tot vanavond misschien nog, en anders heel veel plezier op de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |