Van mij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Mag ik alweer slapen?![]()
Zo heerlijk is het hequote:
Van mij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, geeft niets, want ik donder zelf ook om van de moe ineensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawant ik ga denk ik ook even
![]()
Vind je het heeeeeel erg als ik geen koffie meer kom doen?Ik heb gewoon geen energie meer...
Kom je me helpen afwassen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik durf niet naar bed, banger dat ik me nog rotter ga voelen dan ik nu al doe
Dacht ik alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, geeft niets, want ik donder zelf ook om van de moe ineens
Nee, sorry, staat mijn hoofd echt niet naar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je me helpen afwassen?Gaan we een afwaswatergevecht houden
![]()
dus jij ligt nog in bed?quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we allemaal samen gaan slapen?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ow... Bellenblaas lenen dan maar tegen de sip?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, sorry, staat mijn hoofd echt niet naar.
Maar lief dat je het probeert
ik moet eerst even mijn haar uitspoelen danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Dan doe ik er een badbeestje bijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow... Bellenblaas lenen dan maar tegen de sip?
He gatver.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gisteren gestofzogen, het kan nu alweerEn ik haat afwassen
Ik wil een knappe man die dat elke dag voor me komt doen
![]()
of een knappe man die een vaatwasser regelt en een aansluiting voor me in elkaar knutselt
Wat zit erin danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet eerst even mijn haar uitspoelen dan
gaan we eerst allemaal samen douchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet eerst even mijn haar uitspoelen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |