Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, moest ik nou nog met je mee naar de tandarts?

Ik maak quiche met groentes, dus geen probleemquote:

Je roept maar als het toch nodig mocht wezen, ik doe het zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Ik maak quiche met groentes, dus geen probleem
 .
 .

quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag ik ookik kan ook kroelen en knuffelen en lief zijn (zo op zijn tijd
)

dat doe je elke avond met die zwoele stem van jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga jou vanavond trouwens heel heet maken

Mij heb je dat niet aangeboden, om mee te gaan naar de tandartsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Je roept maar als het toch nodig mocht wezen, ik doe het zo.
 .
.

Aha, Tot Later maar weer eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de appie, dus ga op de fietsMaar ik ga nu maar eens
Want het quiche deeg staat te rusten in de koelekast, anders staat ie daar te lang

Er is een wonder gebeurtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
OMG, ze vragen gewoon of ik mee wil doen in 24 uurs diensten
dat is echt voor het eerst
normaal dicteren ze gewoon

Kijk je wel uit voor die boa constrictor onder het gras?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
OMG, ze vragen gewoon of ik mee wil doen in 24 uurs diensten
dat is echt voor het eerst
normaal dicteren ze gewoon

Wokgerechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga jou vanavond trouwens heel heet maken
 .
.

maar nu nog heterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe je elke avond met die zwoele stem van je

doe je voorzichtig enzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de appie, dus ga op de fietsMaar ik ga nu maar eens
Want het quiche deeg staat te rusten in de koelekast, anders staat ie daar te lang

Met olie enzoquote:
 ?
 ?

anders ga ik haar redden, met Thijs achterin, die hard TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUU roeptquote:

Maar je krijgt wel een knuffel van me... eentje die langer duurt dan 3 seconden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, nu ga ik al op een luchtbed, he?

Ja, en heel veel lekkers over hem uitgespreidquote:

Ben je dan een polelitieooootooo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders ga ik haar redden, met Thijs achterin, die hard TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUU roept

Hmpf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef DaMart het volgende:
Maar je krijgt wel een knuffel van me... eentje die langer duurt dan 3 seconden!

Dat was nooit gebeurd... Enfermerel was jullie vast wel komen reddenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
We rijden weer.......wou zeggen. Wil niet sterven in een weiland bij Gouda
 .
.

Daar is wel iets meer voor nodig dan een stilstaande trein, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
We rijden weer.......wou zeggen. Wil niet sterven in een weiland bij Gouda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

Kannie! Die woeit weg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nooit gebeurd... Enfermerel was jullie vast wel komen redden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |