Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ok. Patent. Betalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een hoekbank die uit 3 delen bestaat... om eronder schoon te maken, moeten die delen losgehaald worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoekbank, in delen weggeschoven, denk ik.
net niet, die staat op 2quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb groentekroketten meegenomen voor je!
Dat was het afgelopen half jaar mijn tactiekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of er gewoon niet onder gaan schoonmaken
neem maar een sleepkabel mee, kan ik jullie altijd nog naar Zandvoort slepenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem maar een sleepkabel mee, kan ik jullie altijd nog naar Zandvoort slepen
Dan heb je het nog aardig recent gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was het afgelopen half jaar mijn tactiek.
Einkaufen machenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Omdat het volgens mij over vanalles en nog wat gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
waarom staat er niks over de meet in de tt... daar hebben jullie het toch gezellig met elkaar over?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Einkaufen machenSauber machenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Und Bank machen.
Omdat het over mijn bank gaat en over de harde wind.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
waarom staat er niks over de meet in de tt... daar hebben jullie het toch gezellig met elkaar over?
[..]
Einkaufen machenZal ik anders met je mee lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Einkaufen machenIk heb uitgesteld tot morgen ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja, moest ik nou nog met je mee naar de tandarts?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het volgens mij over vanalles en nog wat gaat![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hallo. Je hebt zelf gezegd dat je graag iets met groente wilde eten.
Ik ga naar de appie, dus ga op de fietsquote:
ik ga jou vanavond trouwens heel heet makenquote:
Nou, nu ga ik al op een luchtbed, he?quote:
als de Suzuki dan niet eerst uit elkaar valtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem maar een sleepkabel mee, kan ik jullie altijd nog naar Zandvoort slepen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST ST, zal ik safari en perzikjus meenemen?![]()
Ik heb nog anderhalve fles ofzo
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, moest ik nou nog met je mee naar de tandarts?
Ik maak quiche met groentes, dus geen probleemquote:
Je roept maar als het toch nodig mocht wezen, ik doe het zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Ik maak quiche met groentes, dus geen probleem
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag ik ookik kan ook kroelen en knuffelen en lief zijn (zo op zijn tijd
)
dat doe je elke avond met die zwoele stem van jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga jou vanavond trouwens heel heet maken
Mij heb je dat niet aangeboden, om mee te gaan naar de tandartsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Je roept maar als het toch nodig mocht wezen, ik doe het zo.
Aha, Tot Later maar weer eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de appie, dus ga op de fietsMaar ik ga nu maar eens
Want het quiche deeg staat te rusten in de koelekast, anders staat ie daar te lang
Er is een wonder gebeurtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
OMG, ze vragen gewoon of ik mee wil doen in 24 uurs diensten![]()
dat is echt voor het eerst![]()
normaal dicteren ze gewoon
Kijk je wel uit voor die boa constrictor onder het gras?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
OMG, ze vragen gewoon of ik mee wil doen in 24 uurs diensten![]()
dat is echt voor het eerst![]()
normaal dicteren ze gewoon
Wokgerechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga jou vanavond trouwens heel heet maken
maar nu nog heterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe je elke avond met die zwoele stem van je
doe je voorzichtig enzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de appie, dus ga op de fietsMaar ik ga nu maar eens
Want het quiche deeg staat te rusten in de koelekast, anders staat ie daar te lang
Met olie enzoquote:
anders ga ik haar redden, met Thijs achterin, die hard TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUU roeptquote:
Maar je krijgt wel een knuffel van me... eentje die langer duurt dan 3 seconden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, nu ga ik al op een luchtbed, he?
Ja, en heel veel lekkers over hem uitgespreidquote:
Ben je dan een polelitieooootooo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders ga ik haar redden, met Thijs achterin, die hard TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUU roept![]()
Hmpf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef DaMart het volgende:
Maar je krijgt wel een knuffel van me... eentje die langer duurt dan 3 seconden!
Dat was nooit gebeurd... Enfermerel was jullie vast wel komen reddenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
We rijden weer.......wou zeggen. Wil niet sterven in een weiland bij Gouda
Daar is wel iets meer voor nodig dan een stilstaande trein, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
We rijden weer.......wou zeggen. Wil niet sterven in een weiland bij Gouda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Kannie! Die woeit weg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nooit gebeurd... Enfermerel was jullie vast wel komen redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |