Er is anders genoeg te eten hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, dan komen Marijke en ik morgen nooit aan
WKD:quote:
Dan waait het daar wat harder als hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
Er waait er hier zowat een achterover met fiets en al...
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
heerlijk zo'n douche, en Koen is er niet eens van wakker geworden
Hoe kan hij dat nou doenquote:
oooh, wat fijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik verknal dat soort kansen altijd... en dan kan ik altijd nog zeggen "Gelukkig heb ik de foto's nog'.
Wat fijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
* suikertaartje klapt de parapluuuuuuuuuu weer in en mept 'vriendin' ermee voor d'r bakkesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Fha het volgende:
Nee, eigenlijk is de regen maar een klein onderdeel van de stomheid van vandaag
Ik werd vannacht om 2 uur weer eens wakker gebeld door die "vriendin" die me alleen maar belt als ze me nodig heeft en dan dus altijd op dat soort tijdstippen. Nouja dat was 1 ding.. Ik nam niet op dus ze smste dat ze me vandaag wel zou bellen. Verder slapenBelt ze goddomme om kwart voor vier nog een keer op de huistelefoon en spreekt ze de voicemail in (die hardop afspeelt) en sindsdien heb ik dus niet meer kunnen slapen
Is ze nu op msn, dus ik spreek dr aan "zag dat je gebeld had, geen zin in bellen dus praten kan hier" zegt ze "jaa hooi maar ik ben even druk dus komt later wel"
WAAROM BEL JE ME VERDOMME WAKKER ALS HET DUS BLIJKBAAR HELEMAAL NIET DRINGEND IS?! AAAAAARG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorrymoest even kijwt
![]()
Bis Later Flesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga inpakken en wegwezen schattekeutels![]()
dag drollebipsjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga inpakken en wegwezen schattekeutels![]()
hoofdpijn is al bijna wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, wat fijn![]()
nog een kusje op je hoofd
Hihihihi jij bent echt de allerliefstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje klapt de parapluuuuuuuuuu weer in en mept 'vriendin' ermee voor d'r bakkes![]()
Macht der gewoontequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik verknal dat soort kansen altijd... en dan kan ik altijd nog zeggen "Gelukkig heb ik de foto's nog'.
wel ja, gewoon gas gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, dan komen Marijke en ik morgen nooit aan
Neuh, ikke nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Willen jullie die pepernoten nou nog of niet?
Dat deed ik ook toen ik naar Bloemendaal reed... de wind probeerde mijn auto aardig bij te sturenquote:
er is maar 1 lekkernij die ik wilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
oh, jeujquote:
Mag wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihihi jij bent echt de allerliefste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik niet ook gewoon ook met jou trouwen?![]()
![]()
het kan nog hoorquote:
maar we komen met de Suzukiquote:
Grotere pet kopen dan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar ik kan er niet met de pet bij
En dan gaan we heel veel tjokolut tjip koekies eten hehquote:
quote:
ik heb een trekhaakquote:[..]
maar we komen met de Suzuki
Ik niet hoor, maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en kroelen op de bank met dekentjes over en kussens erbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan gaan we heel veel tjokolut tjip koekies eten heh
voor of na de meet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga even verder met stofzuigen en dweilen... en kijken of ik de bank in mijn eentje weer in elkaar krijg.
O, en goed nieuws: ik heb begrepen dat men verwacht dat de herstelwerkzaamheden tussen St. Niklaus en Waldbrunn vanavond zijn afgerond, dus morgen kan het treinverkeer worden hervat.
wtf heb je met de bank gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga even verder met stofzuigen en dweilen... en kijken of ik de bank in mijn eentje weer in elkaar krijg.
O, en goed nieuws: ik heb begrepen dat men verwacht dat de herstelwerkzaamheden tussen St. Niklaus en Waldbrunn vanavond zijn afgerond, dus morgen kan het treinverkeer worden hervat.
Woaah jaaaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, en kroelen op de bank met dekentjes over en kussens erbij.
En heel veel eten erbij ook, want jij![]()
hij negeert me tochquote:
oeh, dan spelen wij wel aanhangertjequote:ik heb een trekhaak
Hoekbank, in delen weggeschoven, denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf heb je met de bank gedaan?
mag ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah jaaaah![]()
![]()
En dan komt Marijke ook mee doen
Het is een hoekbank die uit 3 delen bestaat... om eronder schoon te maken, moeten die delen losgehaald wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf heb je met de bank gedaan?
Is er ook nog een mogelijkheid dat jij straks nog even op msn kan komen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
ja dat zal wel pittig sturen zijn geweest. Lijkt me wel mooi die schuimkoppen op het strand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik naar Bloemendaal reed... de wind probeerde mijn auto aardig bij te sturen.
Jajajaja, en dan gaan we huilfilms kijken en samen boekjes lezen en in elkaars nek kriebelkroelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah jaaaah![]()
![]()
En dan komt Marijke ook mee doen
Dat dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoekbank, in delen weggeschoven, denk ik.
kutsysteem zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een hoekbank die uit 3 delen bestaat... om eronder schoon te maken, moeten die delen losgehaald worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jajajaja, en dan gaan we huilfilms kijken en samen boekjes lezen en in elkaars nek kriebelkroelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |