En jij hebt hem zonder pak gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke heeft wok in pak gezien
die waaien vanzelf naar zijn huis toe, het gaat hier echt lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, heb je nou al alle boodschappen gehaald?
Daar heb ik weer info over gemist dus.quote:
Nou. Dan. Dan. Dan hoef jij ook helemaal niet zo jaloers te zijn, toch? Of wou je beweren dat dat tegenvielquote:
Ehm...nee, integendeel zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Dan. Dan. Dan hoef jij ook helemaal niet zo jaloers te zijn, toch? Of wou je beweren dat dat tegenviel?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ik heb ST ook in weinig gezien trouwens
En dan gaan ze weer doorwerken bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje pakt de grootste parapluuuuuu ooit en houdt die boven Deventer
Nog niet, eerst huis schoonmaken nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, heb je nou al alle boodschappen gehaald?
Ik jou ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ik heb ST ook in weinig gezien trouwens
Neeee, ja, misschien ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan gaan ze weer doorwerken bedoel je?
Woaaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje pakt de grootste parapluuuuuu ooit en houdt die boven Deventer
Ja datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dan is Fha misschien weer blijerder
Dat is iets minder belangrijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeee, ja, misschien ook.
Maar dan is Fha misschien weer blijerder
quote:
* MPG mailt suikertaartje.rar naar wok@werkquote:
En toen moest jij het kopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
ze hadden de Breezer in de aanbieding bij de Senox
Die heeft ie al hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG mailt suikertaartje.rar naar wok@werk...
CC eens?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG mailt suikertaartje.rar naar wok@werk...
die is 17quote:
Het vijgenblad ontbrak ook nogquote:
Jah dat dacht ik ookquote:
Breezertaartjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
ze hadden de Breezer in de aanbieding bij de Senox
Zeg, jij had de kans om me morgen in bed te hebben, dan krijg je mooi heul de foto's nietquote:
klopt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef Koen66 het volgende:
er zijn maar heul weinig mensen die mij ooit in pak hebben gezien
Nee die van jou valt tegen iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik ookMaar blijkbaar niet dus
* MPG giet er nog een breezer inquote:
Heeft hij dat afgeslagen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, jij had de kans om me morgen in bed te hebben, dan krijg je mooi heul de foto's niet
quote:
Ja maar ik verknal dat soort kansen altijd... en dan kan ik altijd nog zeggen "Gelukkig heb ik de foto's nog'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, jij had de kans om me morgen in bed te hebben, dan krijg je mooi heul de foto's niet
Boefjequote:
Ojee, dan komen Marijke en ik morgen nooit aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
Er waait er hier zowat een achterover met fiets en al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |