quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Snap ik
Uitgelegd is de grap niet leuk meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Dank voor de uitleg dan snap ik hem tenminste
Redacted
Koffie?quote:
Nog steeds wel hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Uitgelegd is de grap niet leuk meer![]()
Maar Dank voor de uitleg dan snap ik hem tenminste
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
Straks, als die dag ooit komt denken mensen nog dat ik een baby krijg van GF
helaasch werk ik op een mannenbedrijf,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eikel meer kletsen oen! Wat doe je ook op je laptop als je zit te borrelen?Ze zullen wel denken weer een Fok! nerd
. en als er mensen zijn die je niet mag dan mis je de meiden in die ruimte
.
Edit: NinjaEventuele scheldwoorden bedoeld ter motivatie niet ter uitschelding van. Voor een betere opvoeding.
![]()
jij niet alleenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef cablegunmaster het volgende:
blijkbaar mis ik weer een paar meets?
ja inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij niet alleen
ik mis er 2 dit weekend
verkeerde dating omgevingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaasch werk ik op een mannenbedrijf,
van de 5% vrouwen is 50% ook nog eens oninteressant
Ze bedoelt jou ja.quote:
Het scheelt een letter en een ziektequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze bedoelt jou ja.
Henry MS is toch echt een ander dan Henry ZS...
ik mag niet eens daten, ben immers al getrouwd hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verkeerde dating omgeving
Zo krijg je ook nooit een vrouw.![]()
Die opmerking is zoooooveeeel grappiger dan jij weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het scheelt een letter en een ziekte
* Marijkezwolle schraapt haar keelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verkeerde dating omgeving
Zo krijg je ook nooit een vrouw.![]()
Ik ben er bijquote:
Een volgende keer beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik ben er alweer overheen
komt wel weer goed
Wij zien elkaar sowieso deze maand nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik ben er alweer overheen
komt wel weer goed
Met Sexclub en Zonder Sexclub?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze bedoelt jou ja.
Henry MS is toch echt een ander dan Henry ZS...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle schraapt haar keel
Koen heeft al een vrouw
Kijk zo leer ik ook eens watquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet eens daten, ben immers al getrouwd he
flirten mag however![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij zien elkaar sowieso deze maand nog![]()
ach ik doe er niet echt geheimzinnig ove rhequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kijk zo leer ik ook eens wat
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er bij![]()
![]()
En eerst naar de IKEA morgen![]()
Preciesquote:
quote:
ik ken niet iedereen hier namelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik doe er niet echt geheimzinnig ove rhe
Ja Delft is een rampquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige week zondag Ikea Delft
was vergeten dat het PLUNDRA was
al een file bij de afrit A13
Kids wilde naar speelparadijs Ikea
wachttijd meer dan 1 uur
Jaquote:
Oh, je moet natuurlijk ook voor mij zuipen trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En daarna strandtent en andere super leuke dingen![]()
Zo vroeg?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
Ik moet er vanavond wel alleen aan denken dat het geen gewoon weekend is![]()
Morgen er om 8 uur uit
Ja nou nee, niet te veel he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh, je moet natuurlijk ook voor mij zuipen trouwensNiet vergeten heh
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
ik hou het wel voor je in de gatenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar wel.. genoegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou nee, niet te veel he?
Die wilde ik al heel langquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht je hiervan?![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69849849
Link?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wilde ik al heel langMaar nu wil ik die ene met spijlen
![]()
Yup, wil eerst nog douchen en om half 10 ga ik al met de trein, dus als ik naar het station moet fietsen moet ik hier rond 9 uur weg, dus krapjes qua tijdquote:
Ja, en echt niet te veel hoor, anders plak ik de rest van de avond aan je vastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou het wel voor je in de gaten
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar wel.. genoeg![]()
Bedoel, ik was woensdag lam van een glas wijn
Dus komt goed
ben jij een plakkertquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en echt niet te veel hoor, anders plak ik de rest van de avond aan je vast![]()
Jeetje, succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, wil eerst nog douchen en om half 10 ga ik al met de trein, dus als ik naar het station moet fietsen moet ik hier rond 9 uur weg, dus krapjes qua tijd
Als ik gedronken heb vaak welquote:
Dat wil ik wel zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en echt niet te veel hoor, anders plak ik de rest van de avond aan je vast![]()
Dank je, moet ruim 3 uur met de treinquote:
He wat naar nouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |