Moet ik een bus halen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, tweede deel van de boodschappen is ook in huis... ik mis alleen nog één ding, wat niet alleen mij, maar ook Trev en MPG zal teleurstellen: ze hadden geen slagroom meer voor op de chocomel.
Ik ga straks nog even boodschappen doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, tweede deel van de boodschappen is ook in huis... ik mis alleen nog één ding, wat niet alleen mij, maar ook Trev en MPG zal teleurstellen: ze hadden geen slagroom meer voor op de chocomel.
Zal ik die even halen, ik ga zo toch naar de winkelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
Dan mag jij em halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even boodschappen doen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik een bus halen?Want ik wil ook wel warme chocomelk met slagroom
![]()
Ja ik lust het niet dus van mij hoeft het nooitquote:
Ik vind het goed, dan neem ik er geen meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga nu, moet ik wel of niet slagroom halen?
ik lust het wel maar ben niet zo'n fan van chocomelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik lust het niet dus van mij hoeft het nooit
doe maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Wel, dan spuiten we mensen eronder en likken we het er afquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, jij neemt meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goed, dan neem ik er geen mee
Ik haal er wel vierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel, dan spuiten we mensen eronder en likken we het er af
Marijke onderspuiten en likkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit gedaan op een verjaardagsfeest van een vriendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, graagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Plantenspuit mee, checkquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik: 'Koen doe je voorzichtig?' (hij staat op de poef te dansen)
Koen:'Jaaaaaaaaaaaaaaa mama'
Ik:![]()
Wat dacht je van yoghurt op je rug omdat je verbrand bent in de zon?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooit gedaan op een verjaardagsfeest van een vriendZonder likken. Slagroom in je haar stinkt echt ontzettend de volgende dag
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik: 'Koen doe je voorzichtig?' (hij staat op de poef te dansen)
Koen:'Jaaaaaaaaaaaaaaa mama'
Ik:![]()
Neh, dat doe ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
Wat dacht je van yoghurt op je rug omdat je verbrand bent in de zon?.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, graag.
De medewerker van de supermarkt zei namelijk dat het er misschien morgen is, maar waarschijnlijker is volgende week.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Neh, dat doe ik niet![]()
![]()
Dit jaar met Zwarte Cross smeer ik mn neus en schouders wel gewoon in
He! Jij begon met het geniale idee!quote:
Je mag die van mij ook wel lenen hoor! Of wil je er twee zodat iemand je rugdekking kan geven?quote:
LovelyLady onderspuiten en likkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
my god, hou dat soort dingen even voor je ofzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik met jou mee?
Taartje, het is dat ik geen 8mm gaten heb
[ afbeelding ]
kijk dan wat een toffe pluggen
Jaquote:
Ik ookquote:
ga jij zoep'n meis?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik ook![]()
Oh en FlesIk ga toch niet bob-en, ik wil zoep'n morgen
Dus wij lopen naar het hotel, is dat voor jou ook te doen?
Jaquote:
uh niet echtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar niet te hoor
Anders kom ik nooit bij het hotel
Maar ik neem safari mee en jus, you like?
Gaan we morgen zuup'n ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik ook![]()
Oh en FlesIk ga toch niet bob-en, ik wil zoep'n morgen
Dus wij lopen naar het hotel, is dat voor jou ook te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |