quote:
blote schouderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whaoh! Wat zitten die braaf te smikkelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Kiek mijn jongens dan
[ afbeelding ]
have funquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Bis Later Wokquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
trevquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig om te weten dat je het hebt overleefdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb de wind overleefdNu mooie muziekjes op en quiches bouwen
![]()
Wat lief ST dat je me wilde komen redden met Thijs
En wauw LL wat zitten die knullen van jou braaf te etenSchattig!!!
Eigenlijk mochten ze niet op de bank eten hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Liebchen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Jeuj, wat goed!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
JIj laat je eten voorkauwen door WOKquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk mochten ze niet op de bank eten hoorMaarja ze zijn zo lief vandaag
Ja, want is voor morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Fijn dat je niet weg- of omgewoeid bent![]()
![]()
!
Wat voor mooie muziekjes heb je op? En wavoor quiche ga je fabrieken? EN mag ik ook quiche
?
Lekkerquote:
Eentje voor morgen met spek en paprika en rode ui en kaas en ei en creme fraiche en eentje voor vandaag maar dan zonder spek, omdat vriendinnetje vegetarier isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuj, wat goed!![]()
NiceWat voor quiche?
Dat heeft ze jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief
Je hebt leuke kereltjes
WHAOH!!!!!quote:[..]
Ja, want is voor morgenMaar m'n deeg was wat nat geworden en heb wel wat extra bloem toegevoegd, maar heb er een beetje een hard hoofd in... Dus toch eerst eentje blind bakken en kijken of het gelukt is... Zo niet dan gebruik ik alsnog bladerdeeg
quote:[..]
LekkerDie heb ik nu maar eens van de appie gehaald, die uit de vriezer, mocht ik ooit eens zin hebben
Ben benieuwd
[..]
Eentje voor morgen met spek en paprika en kaas en ei en creme fraiche en eentje voor vandaag maar dan zonder spek, omdat vriendinnetje vegetarier is
Anders ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
klinkt lekker Marijke, ik heb nu al zin in morgen
Volgens mij is m'n deeg dus echt vet misluktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
klinkt lekker Marijke, ik heb nu al zin in morgen
Bladerdeeg is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is m'n deeg dus echt vet mislukt![]()
Is lang geleden dat ik iets zo erg heb laten mislukken als nu
Thank heavens voor bladerdeeg
Nee, ik maak wok heet, dan leg ik allemaal lekkers op hem, en dat eet ik dan weer opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JIj laat je eten voorkauwen door WOK![]()
?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik maak wok heet, dan leg ik allemaal lekkers op hem, en dat eet ik dan weer op
Goed Bezig Solquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Ben wel in een goede doen vandaag, alles opgelost veel mensen blij en mailboxen zijn leeg.
Tijd voor weekend.
had je nou nog gelezen over die dinges en dat jij daar wel mijn vriendje bent?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Ben wel in een goede doen vandaag, alles opgelost veel mensen blij en mailboxen zijn leeg.
Tijd voor weekend.
Dat wordt aan het bier vanavondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed Bezig Sol![]()
Dan heb je het zeker verdient
uhm nee niet gelezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had je nou nog gelezen over die dinges en dat jij daar wel mijn vriendje bent?![]()
en ook: goed bezig!
Dat is fijn om zo je weekend te beginnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Tijd voor weekend.
Dankquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is fijn om zo je weekend te beginnen
Fijn weekend
Whiskers had gister een linkje waar je je vriendjes kon bekijken en daar stond jij gewoon in bij mijquote:
Daar is het ook weekend voor, om te doen wat je wilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Dank
Zelfde gewenst
Al zal ik nog wel op fok komen dit weekend, denk.
Dit linkje? http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whiskers had gister een linkje waar je je vriendjes kon bekijken en daar stond jij gewoon in bij mij
Jeejquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whiskers had gister een linkje waar je je vriendjes kon bekijken en daar stond jij gewoon in bij mij
ja, diequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is het ook weekend voor, om te doen wat je wil
[..]
Dit linkje? http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft een plekje voor zichzelf gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft een plekje voor zichzelf gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In die graaf kom ik weinig voor van vorige maand.quote:
Doe je hier ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
In die graaf kom ik weinig voor van vorige maand.
In die vriendenlijstjes zal ik bij velen hier wel voorkomen.
Ja in die graaf sta je ook niet bij mij maar die was ergens van vorig jaar ofzo daarbij kwam ook dar er geen hout van kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
In die graaf kom ik weinig voor van vorige maand.
In die vriendenlijstjes zal ik bij velen hier wel voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |