Die ene lekkere?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh niet echtik neem wel een fles wijn mee
Mag ik ook een glaasje?quote:
Ja maar ja maarquote:
Zuupertquote:
Ja nee nouquote:
quote:
Haiquote:
Wilde je er wel over praten dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Ben je even bij de begeleiding voor wat geldzaken. Vragen ze hoe het gaat, zeg je gewoon goed,
Ja okee ik voelde me niet meer zo rot als eerder vanmiddag, maar toch, durfde ik er niet over te praten.![]()
Marijke en fles een nieuw stelletjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik ook![]()
Oh en FlesIk ga toch niet bob-en, ik wil zoep'n morgen
Dus wij lopen naar het hotel, is dat voor jou ook te doen?
Preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wilde je er wel over praten dan?Soms is het ook gewoon even relaxed voor jezelf om er niet te veel aan te denken en over te praten, tenminste dat vind/vond ik
Ik ga naar een ander hotelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Marijke en fles een nieuw stelletje?
Niet per se, maar toch..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wilde je er wel over praten dan?Soms is het ook gewoon even relaxed voor jezelf om er niet te veel aan te denken en over te praten, tenminste dat vind/vond ik
Hey Hey Koen66quote:
Wie weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar een ander hotelDus nee
Tenzij fles opeens heel lief doet
Meet?quote:
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet per se, maar toch..
Ach laat ook maar jullie hebben gewoon gelijk
Ja okee, maar ja ik voel me vrijwel dagelijks zo, okee dat weten ze volgens mij wel. Maar zo erg als vanmiddag is wel lang geleden eigenlijk.. Maar dat ligt misschien aan de afname van de medicijnen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesSoms is het best heerlijk om je gewoon even heeeel erg klote te voelen zonder dat tegen iemand te zeggen en dan daarna weer klaar
Nee, 3 mensen maar, anders paste het niet echt qua slapers bij martquote:
stapelen, had gekundquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 3 mensen maar, anders paste het niet echt qua slapers bij mart
Het wachten is nog op de eerste KSC baby die gevormd word uit een KSC stel door een KSC meetquote:
Ik ook , alleen dan verspreid ik ze perongelukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd goed in geruchten lanceren
Ik leen mij niet daarvoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het wachten is nog op de eerste KSC baby die gevormd word uit een KSC stel door een KSC meet
Stop daarmeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd goed in geruchten lanceren
Nog steeds?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ook , alleen dan verspreid ik ze perongelukverliefd op een koor meiske!
.
Maar goed dat mart nog bier heeft dan...quote:
Zeg ook niet , maar je hebt groot potentieel ervoor!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 3 mensen maar, anders paste het niet echt qua slapers bij mart
quote:
Ze is nog best verlegen en praat best veel met d'r er zit nog best potentie inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds?Is ze nog steeds je vriendinnetje?
Fles en The Famous Manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het wachten is nog op de eerste KSC baby die gevormd word uit een KSC stel door een KSC meet
nah, ik ben heul niet bij de meetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed idee! Jij slaapt onderop
Ik denk dat mijn pil anders denkt over dat potentieelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zeg ook niet , maar je hebt groot potentieel ervoor!
[..]
[..]
Goed idee! Jij slaapt onderop
[..]
Ze is nog best verlegen en praat best veel met d'r er zit nog best potentie in. Ze word blij als ik d'r ben
.
De liefdequote:
ik verspreid de geruchten welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
Straks, als die dag ooit komt denken mensen nog dat ik een baby krijg van GF
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
Ik realiseer het me ineensquote:
ik snap de grap nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De liefde![]()
Het eerste homohuwelijk van Fok!
Eikel meer kletsen oen! Wat doe je ook op je laptop als je zit te borrelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef Koen66 het volgende:
we hebben hier wekelijks een borreluurtje op de zaak (nu dus)
laatste weken zijn er alleen telkens alleen maar mensen die ik niet mag
maar zal wel aan mij liggen dan
Snap ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |