dan doe ik het welquote:
nee, niet om groente gevraagdquote:voor wat betreft eten en drinken, geen speciale dingen.
zolang het maar geen gekookte groente is
Ja, natuurlijkquote:
je gaat op me liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en heel veel lekkers over hem uitgespreid
Bij mij stond er toch echt 'met' ipv 'geen' hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan doe ik het wel
[..]
nee, niet om groente gevraagd
Jawel. Ik zie het duidelijk staan. Jij wilt rauwe groente. Of gewokte groente. Of gefrituurde groentequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan doe ik het wel
[..]
nee, niet om groente gevraagd
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders ga ik haar redden, met Thijs achterin, die hard TAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUU roept![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Wat stom van me!
StoMPG.
oh, mag dat ook?quote:
Wou zeggen.quote:
Dan... Dan.. Dan.. Dan wordt zij ook heel heetquote:
maar jij bent meestal iets verder weg dan Marijkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan zou ik haast in de problemen komen
Dan klik je effe op edit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wou zeggen.
@MPG ik kan geen spoilers openen, mobiele layout hé
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn jongens zaten net zo lief te smikkelen van mijn muffincake
Whaaaaaooooh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dacagonit!quote:
Ook goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Precies
En zonder schort graagDoe maar een leren broek (krijgen alle mannen een lekker kontje in
![]()
) of gewoon weinig
![]()
klopt en ik denk dat ze het ook niet gelezen heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar jij bent meestal iets verder weg dan Marijke
*jaloers op je jongensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
koen was het meer aan het wegproppen alsof hij nooit wat te eten kreeg maar goed, dat terzijdequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is wel iets meer voor nodig dan een stilstaande trein, toch?Volgens Marijke en LL kan ik niet dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Bijdehandquote:
maar ze weet het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
klopt en ik denk dat ze het ook niet gelezen heeft
Eeuwige liefdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens Marijke en LL kan ik niet dood!
Volgens mij hebben ze daar niet helemaal gelijk in...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens Marijke en LL kan ik niet dood!
Ik denk dat hij het heel lekker vondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koen was het meer aan het wegproppen alsof hij nooit wat te eten kreeg maar goed, dat terzijde
Weer niks te doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |