Nooit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer lacht het leven mij financieel eens toe?
Komt wel, hoe het gaat gebeuren weet ik niet, maar dat het gaat gebeuren weet ik welquote:
Heb de honneurs ff waargenomen, maar echt nodig was het niet geloof ik (gezien de enorme hoeveelheid posts boven de jouwe)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:41 schreef Voorschrift het volgende:
Mon excuse, had niet door dat ik laatste poster was, ging pleitte.
Ik vrees dat we moeten erkennen dat het doordeweeks op een bepaald moment zelfs te laat is voor Politiek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb de honneurs ff waargenomen, maar echt nodig was het niet geloof ik (gezien de enorme hoeveelheid posts boven de jouwe)
Ach, dat kan ook als we ons pensioen hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ik gelukkig wel, hoewel dat soms ook nog wel lijkt tegen te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook als we ons pensioen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kom jij ineens vandaan?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook als we ons pensioen hebben.Met 85 heb ik nog lang niet genoeg geld en bezit bij elkaar gesprokkeld, niet voordat Buffett in vergelijking een schoffie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Uit een geweldige filmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Waar kom jij ineens vandaan?
"niet voordat Buffet in vergelijking een schoffie is." ???????quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met 85 heb ik nog lang niet genoeg geld en bezit bij elkaar gesprokkeld, niet voordat Buffet in vergelijking een schoffie is.
Mijn held.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"niet voordat Buffet in vergelijking een schoffie is." ???????
Was er al (maar post vrnl elders)..quote:
Huh, nooit van gehoord, en hij stond boven Gates? Ik dacht dat alleen die IKEAman dat was gelukt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn held.
Of anders maar Trump.
Ik dacht dat jij in een legerpakkie uit de Colombiaanse jungle kwam gekropen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was er al (maar post vrnl elders)..
Welke film??
Precies, genoeg geld hebben om de wereld te kopen maar er niet aan vast klingen als een heroinejunk. Respect voor die man, zoveel verstand en toch "normaal" gebleven en rijker geworden dan je je voor kan stellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, nooit van gehoord, en hij stond boven Gates? Ik dacht dat alleen die IKEAman dat was gelukt...
Geld is onbelangrijk man. En zeker als het een verslaving is, wat het veels teveel is. Ik ben kapitalist, maar een beetje verantwoordelijkheid zou niet misstaan
Maar dit is een filantroop zag ik.
Balen zeg..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in een legerpakkie uit de Colombiaanse jungle kwam gekropen...Jammer, dan heb ik het mis.
The Tripper:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXV
Ja, zit ik tegen de rotkop van die Bush aan te kijken... Komt ook in de film voor trouwens. Echt een mooi politiek filmpje. En meer. Echt een aanrader.quote:
Zieke domme man heb je uitgekozen...quote:
Het was hem of Sharon.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zieke domme man heb je uitgekozen...
Volgens mij is er wel meer keuze in de wereld. Gelukkig wel. Of wilde je per se iemand van de -niet bestaande- Joodsch-Grristelijke Cultuurquote:
Als Atheist zijnde heeft de religieuze achtergrond weinig inhoud voor mij, nee dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel meer keuze in de wereld. Gelukkig wel. Of wilde je per se iemand van de -niet bestaande- Joodsch-Grristelijke Cultuurhebben?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zou gekozen hebben voor Sharon.
Kies je ook lekker gematigde religieuzen uit als helden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Atheist zijnde heeft de religieuze achtergrond weinig inhoud voor mij, nee dus.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zou gekozen hebben voor Sharon.
Omdat ze meer dan dat representeren naar mijn mening, ik hoef niet per se andere Atheïsten te hebben als helden om ze te waarderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kies je ook lekker gematigde religieuzen uit als helden...![]()
![]()
Ja, het anderen ongevraagd opdringen van niet alleen een mening, maar gelijk wat bommen erbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ze meer dan dat representeren naar mijn mening, ik hoef niet per se andere Atheïsten te hebben als helden om ze te waarderen.
Je kan zeggen wat je wil, maar een Christelijke basis met de barbaarse elementen weggewerkt (zie onze samenleving) is wel succesvol.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het anderen ongevraagd opdringen van niet alleen een mening, maar gelijk wat bommen erbij.
Zieke honden, allebei. Een schande voor alles dat zich rechts noemt.
Ik ben ook geen fanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het anderen ongevraagd opdringen van niet alleen een mening, maar gelijk wat bommen erbij.
Zieke honden, allebei. Een schande voor alles dat zich rechts noemt.
Dus doe je het nu? Of zit het nog in de planning???quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef Picchia het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik nog nooit gefokt heb met cocaïne op.
Hoezo weggewerkt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar een Christelijke basis met de barbaarse elementen weggewerkt (zie onze samenleving) is wel succesvol.
Het staat bovenaan mijn to-do list.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus doe je het nu? Of zit het nog in de planning???
Wanneer extremen als homohaat e.d. out of the picture zijn.quote:
Haha, ik dacht al zoiets. Hoe is dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef Picchia het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik nog nooit gefokt heb met cocaïne op.
Helderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:28 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het staat bovenaan mijn to-do list.
Zijn ze dat dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer extremen als homohaat e.d. out of the picture zijn.
Onzin. Het gristendom maakt meer kapot dan je lief is. Alle religies trouwens. Kijk eens naar die Enge Mof in het Vaticaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar een Christelijke basis met de barbaarse elementen weggewerkt (zie onze samenleving) is wel succesvol.
Joh? Van wie dan wel?quote:
Van niemand specifiek eigenlijk...quote:
Van jezelf dan misschien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van niemand specifiek eigenlijk...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van jezelf dan misschien?![]()
Individualisme
![]()
Zowel links als rechts schijnen dat niet te begrjpen. Rechts wel iets beter dan links trouwens...quote:
Tsja. ik ben links weet je nog??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zowel links als rechts schijnen dat niet te begrjpen. Rechts wel iets beter dan links trouwens...
Opposites attract.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja. ik ben links weet je nog??
quote:
Heet je normaal eriksd??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb allemaal linkse exjes gehad. Een had zelfs bewondering voor Tanja (ze leek er nog op ook)
Haha nee.quote:
Ben wel wat gewend inmiddelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nee.
Zit hier al een paar jaar. En loop je gewoon lekker te dollen
quote:AMSTERDAM - Honderden woonbooteigenaren krijgen vanaf de komende maanden te maken met fors hogere huurprijzen voor hun ligplaats.
© ANP
De overheid wil honderd tot driehonderd procent meer voor een ligplaats in rijkswater. Veel van de 1900 gedupeerden kunnen dat niet opbrengen en een deel moet zijn boot zelfs verkopen.
De Landelijke Woonboten Organisatie vraagt in een brief aan de Tweede Kamer om herziening van de plannen.
Een beperking van de stijging van huurprijzen zoals aan wal wel gebruikelijk is, geldt niet voor woonboten. De organisatie vindt dat niet eerlijk en wil een vergelijkbare huurdersbescherming.
Dit gaat alleen over woonboten in Rijks water. Niet gemeentelijk afaik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef eriksd het volgende:
Die rommel moet ook weg, in ieder geval uit Amsterdam.
Nee man, woonboten zijn de bomb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef eriksd het volgende:
Die rommel moet ook weg, in ieder geval uit Amsterdam.
Het wegvallen van Mubarak brengt inderdaad bepaalde risico's met zich mee. Echter, als hij niet verdwijnt of wordt opgevolgd door zijn zoon, dan verandert er nooit wat. Dat is olie op het vuur van de extremisten die hun populariteit de komende jaren alleen maar zien toenemen. De reden dat zo'n Moslim Broederschap relatief veel steun geniet, is niet omdat Egyptenaren allemaal zwaar islamitisch zijn, maar omdat de fundi's een beter Egypte beloven. Beter dan nu onder het tyrannieke regime van Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef gelly het volgende:
Of het volk steunen en geen idee hebben waarom Moebarak daar eigenlijk nog zit.
99% beseft niet deze opstand helemaal niet politiek is maar economisch en dat juist daarom het vertrek van Mubarak niet veel zal oplossen. Buiten nog het feit dat alle buitenlanders en buitenlandse bedrijven inmiddels het hazenpad hebben gekozen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef gelly het volgende:
Of het volk steunen en geen idee hebben waarom Moebarak daar eigenlijk nog zit.
Natuurlijk, maar verandering gaat nou eenmaal nooit probleemloos. Het moest eerst slechter worden voordat het beter kan gaan, vrees ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
99% beseft niet deze opstand helemaal niet politiek is maar economisch en dat juist daarom het vertrek van Mubarak niet veel zal oplossen. Buiten nog het feit dat alle buitenlanders en buitenlandse bedrijven inmiddels het hazenpad hebben gekozen.
Ja, en du moment dat het nog slechter gaat zullen de extremisten toeslaan. Ik ben er niet blij mee maar dat is wel wat ik voorzie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar verandering gaat nou eenmaal nooit probleemloos. Het moest eerst slechter worden voordat het beter kan gaan, vrees ik.
Precies, het westen heeft liever een wrede dictator aan het hoofd dan een gekozen (islamistische) regering.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en du moment dat het nog slechter gaat zullen de extremisten toeslaan. Ik ben er niet blij mee maar dat is wel wat ik voorzie.
Tsja, dat is de prijs die moet worden betaald, vrees ik. Ik ben er zelf ook allerminst gelukkig mee. Maar het is een illusie te denken dat de status quo voor eeuwig kan worden gehandhaafd. Een opstand borrelde al jaren onder het oppervlak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en du moment dat het nog slechter gaat zullen de extremisten toeslaan. Ik ben er niet blij mee maar dat is wel wat ik voorzie.
Het Egyptische leger zal dat vermoedelijk niet toestaan dus dan is het, "meet the new boss, same as the old boss"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, het westen heeft liever een wrede dictator aan het hoofd dan een gekozen (islamistische) regering.
Nee, dat is geen westerse arrogantie, dat is realisme. De Moslim Brotherhood is de enige die een sterke organisatie en geld heeft vwb. de oppositie en zal ook de enige zijn die effectief kan optreden in de aanloop naar verkiezingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef ethiraseth het volgende:
De angst dat extremisten de macht grijpen is pure westerse arrogantie dat niet-westerse mensen niet in staat zijn een democratie op te bouwen zonder onze hulp. En trouwens, wie zijn wij om te zeuren, wij hebben de PVV heel veel macht gegeven.
Dat dus. Mensen zijn snel geneigd te denken dat de inwoners van dat soort landen op eenzelfde sociale peil te staan als hier. Het grootste deel van de bevolking daar is arm en ongeletterd. Democratie is een luxegoed, dat komt pas als je werk en te eten hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is geen westerse arrogantie, dat is realisme. De Moslim Brotherhood is de enige die een sterke organisatie en geld heeft vwb. de oppositie en zal ook de enige zijn die effectief kan optreden in de aanloop naar verkiezingen.
Het is pas westerse arrogantie om te denken dat je maar 'vrijheid' hoeft te roepen en alles komt goed.
Je kunt ook een figuur als Mubarak aan het roer laten. Maar dat is slechts uitstel van executie. gevolg is dat een MB alleen nog maar machtiger wordt met het risico dat zij binnen een jaar vijf de steun geniet van de overgrote meerderheid van de bevolking.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is geen westerse arrogantie, dat is realisme. De Moslim Brotherhood is de enige die een sterke organisatie en geld heeft vwb. de oppositie en zal ook de enige zijn die effectief kan optreden in de aanloop naar verkiezingen.
Het is pas westerse arrogantie om te denken dat je maar 'vrijheid' hoeft te roepen en alles komt goed.
In tijden van recessie is het eerder regel dan uitzondering dat extreme partijen veel stemmen krijgen. Wat ons anders maakt dan Egypte is dat we wel in luxe leven en weinig corruptie kennen, en daarom zal een partij als de PVV nooit echt de macht grijpen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef ethiraseth het volgende:
wij hebben de PVV heel veel macht gegeven.
Verschil is dat we de democratie door de strot van de Afghanen en Irakezen hebben geramd. In het geval van Egypte zijn de mensen zelf in opstand gekomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen zijn snel geneigd te denken dat de inwoners van dat soort landen op eenzelfde sociale peil te staan als hier. Het grootste deel van de bevolking daar is arm en ongeletterd. Democratie is een luxegoed, dat komt pas als je werk en te eten hebt.
Dezelfde fout is in Irak en Afghanistan gemaakt.
Democratie is alleen relevant als de rest op orde is. En dat is in dit geval niet het geval.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat we de democratie door de strot van de Afghanen en Irakezen hebben geramd. In het geval van Egypte zijn de mensen zelf in opstand gekomen.
Uiteraard, maar wil je verandering bewerkstelligen, dan zal je ergens moeten beginnen. Mubarak laten zitten en hem vervolgens zijn zoon aan laten stellen, heeft ook weinig zin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Democratie is alleen relevant als de rest op orde is. En dat is in dit geval niet het geval.
Mubarak' tijd is op, dat is evident maar laten we niet vergeten dat hetzelfde volk hem tot voor kort op handen droeg omdat hij Egypte uit de problemen die de meeste landen in de regio overspoelden had weten te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Je kunt ook een figuur als Mubarak aan het roer laten. Maar dat is slechts uitstel van executie. gevolg is dat een MB alleen nog maar machtiger wordt met het risico dat zij binnen een jaar vijf de steun geniet van de overgrote meerderheid van de bevolking.
Dat viel vies tegen. Mubarak was lang niet zo geliefd als jij doet overkomen. Integendeel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mubarak' tijd is op, dat is evident maar laten we niet vergeten dat hetzelfde volk hem tot voor kort op handen droeg omdat hij Egypte uit de problemen die de meeste landen in de regio overspoelden had weten te houden.
Man is zeer intelligent volgens mij. Zeer kundig bovendien. En geniet het hoogste vertrouwen in de ministersploeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Zeeland het volgende:
Jan Kees de Jager geeft maandag een lezing bij ons op school.![]()
Zullen we eens kijken of het echt een dommertje is.
Edit: verkeerde topic.
Ok, daar neem ik jouw woord voor, ik heb het op diverse plaatsen in achtergrond stukken gelezen maar ik accepteer dat jij meer inside kennis hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Dat viel vies tegen. Mubarak was lang niet zo geliefd als jij doet overkomen. Integendeel.
Ja, jij zal zeggen dat hij niet goed is als CDA'er zijndequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Man is zeer intelligent volgens mij. Zeer kundig bovendien. En geniet het hoogste vertrouwen in de ministersploeg.
Ik kan natuurlijk niet spreken namens de gehele Egyptische bevolking, maar ik weet dat in bepaalde delen van het land al langere tijd flink werd gehaat. Tegelijkertijd werd hij door ondernemers natuurlijk op handen gedragen. Hij heeft de toeristische sector een boost gegeven. Enerzijds door de bouw van Sharm el Sheikh (eerste stenen werden gelegd door Israel, afgemaakt door Egypte), en aan de andere kant door het terrorisme de kop in te drukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, daar neem ik jouw woord voor, ik heb het op diverse plaatsen in achtergrond stukken gelezen maar ik accepteer dat jij meer inside kennis hebt.
Het is erg lang geleden dat ik CDA stemde. Ik ben objectief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, jij zal zeggen dat hij niet goed is als CDA'er zijnde
Uh huh....ik heb gehoord dat jij een gesigneerde foto van JPB op je nachkastje hebt staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is erg lang geleden dat ik CDA stemde. Ik ben objectief.
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh huh....ik heb gehoord dat jij een gesigneerde foto van JPB op je nachkastje hebt staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |