Het was hem of Sharon.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zieke domme man heb je uitgekozen...
Volgens mij is er wel meer keuze in de wereld. Gelukkig wel. Of wilde je per se iemand van de -niet bestaande- Joodsch-Grristelijke Cultuurquote:
Als Atheist zijnde heeft de religieuze achtergrond weinig inhoud voor mij, nee dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel meer keuze in de wereld. Gelukkig wel. Of wilde je per se iemand van de -niet bestaande- Joodsch-Grristelijke Cultuurhebben?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zou gekozen hebben voor Sharon.
Kies je ook lekker gematigde religieuzen uit als helden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Atheist zijnde heeft de religieuze achtergrond weinig inhoud voor mij, nee dus.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zou gekozen hebben voor Sharon.
Omdat ze meer dan dat representeren naar mijn mening, ik hoef niet per se andere Atheïsten te hebben als helden om ze te waarderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kies je ook lekker gematigde religieuzen uit als helden...![]()
![]()
Ja, het anderen ongevraagd opdringen van niet alleen een mening, maar gelijk wat bommen erbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ze meer dan dat representeren naar mijn mening, ik hoef niet per se andere Atheïsten te hebben als helden om ze te waarderen.
Je kan zeggen wat je wil, maar een Christelijke basis met de barbaarse elementen weggewerkt (zie onze samenleving) is wel succesvol.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het anderen ongevraagd opdringen van niet alleen een mening, maar gelijk wat bommen erbij.
Zieke honden, allebei. Een schande voor alles dat zich rechts noemt.
Ik ben ook geen fanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het anderen ongevraagd opdringen van niet alleen een mening, maar gelijk wat bommen erbij.
Zieke honden, allebei. Een schande voor alles dat zich rechts noemt.
Dus doe je het nu? Of zit het nog in de planning???quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef Picchia het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik nog nooit gefokt heb met cocaïne op.
Hoezo weggewerkt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar een Christelijke basis met de barbaarse elementen weggewerkt (zie onze samenleving) is wel succesvol.
Het staat bovenaan mijn to-do list.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus doe je het nu? Of zit het nog in de planning???
Wanneer extremen als homohaat e.d. out of the picture zijn.quote:
Haha, ik dacht al zoiets. Hoe is dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef Picchia het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik nog nooit gefokt heb met cocaïne op.
Helderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:28 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het staat bovenaan mijn to-do list.
Zijn ze dat dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer extremen als homohaat e.d. out of the picture zijn.
Onzin. Het gristendom maakt meer kapot dan je lief is. Alle religies trouwens. Kijk eens naar die Enge Mof in het Vaticaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar een Christelijke basis met de barbaarse elementen weggewerkt (zie onze samenleving) is wel succesvol.
Joh? Van wie dan wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |