Nooit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer lacht het leven mij financieel eens toe?
Komt wel, hoe het gaat gebeuren weet ik niet, maar dat het gaat gebeuren weet ik welquote:
Heb de honneurs ff waargenomen, maar echt nodig was het niet geloof ik (gezien de enorme hoeveelheid posts boven de jouwe)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:41 schreef Voorschrift het volgende:
Mon excuse, had niet door dat ik laatste poster was, ging pleitte.
Ik vrees dat we moeten erkennen dat het doordeweeks op een bepaald moment zelfs te laat is voor Politiek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb de honneurs ff waargenomen, maar echt nodig was het niet geloof ik (gezien de enorme hoeveelheid posts boven de jouwe)
Ach, dat kan ook als we ons pensioen hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ik gelukkig wel, hoewel dat soms ook nog wel lijkt tegen te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook als we ons pensioen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kom jij ineens vandaan?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook als we ons pensioen hebben.Met 85 heb ik nog lang niet genoeg geld en bezit bij elkaar gesprokkeld, niet voordat Buffett in vergelijking een schoffie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Uit een geweldige filmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Waar kom jij ineens vandaan?
"niet voordat Buffet in vergelijking een schoffie is." ???????quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met 85 heb ik nog lang niet genoeg geld en bezit bij elkaar gesprokkeld, niet voordat Buffet in vergelijking een schoffie is.
Mijn held.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"niet voordat Buffet in vergelijking een schoffie is." ???????
Was er al (maar post vrnl elders)..quote:
Huh, nooit van gehoord, en hij stond boven Gates? Ik dacht dat alleen die IKEAman dat was gelukt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn held.
Of anders maar Trump.
Ik dacht dat jij in een legerpakkie uit de Colombiaanse jungle kwam gekropen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was er al (maar post vrnl elders)..
Welke film??
Precies, genoeg geld hebben om de wereld te kopen maar er niet aan vast klingen als een heroinejunk. Respect voor die man, zoveel verstand en toch "normaal" gebleven en rijker geworden dan je je voor kan stellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, nooit van gehoord, en hij stond boven Gates? Ik dacht dat alleen die IKEAman dat was gelukt...
Geld is onbelangrijk man. En zeker als het een verslaving is, wat het veels teveel is. Ik ben kapitalist, maar een beetje verantwoordelijkheid zou niet misstaan
Maar dit is een filantroop zag ik.
Balen zeg..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in een legerpakkie uit de Colombiaanse jungle kwam gekropen...Jammer, dan heb ik het mis.
The Tripper:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXV
Ja, zit ik tegen de rotkop van die Bush aan te kijken... Komt ook in de film voor trouwens. Echt een mooi politiek filmpje. En meer. Echt een aanrader.quote:
Zieke domme man heb je uitgekozen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |