Dead Snow gezien? Soortgelijke film, ook Noors. Die is minstens net zo leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
Fritt Vilt (cold prey)
[ afbeelding ]
Noorwegen
Horror
97 minuten
geregisseerd door Roar Uthaug
met Ingrid Bolsø Berdal, Rolf Kristian Larsen en Tomas Alf Larsen
Weinig sneeuwpret voor vijf snowboarders, die zich hadden verheugd op een spectaculaire afdaling in de bergen van Noorwegen. Wanneer één van de vrienden een been breekt, is het afgelopen met de halsbrekende manoeuvres. De auto staat te ver weg en de avond valt. In een verlaten ski-resort vindt de vriendengroep onderdak om de nacht door te komen. Misschien was doodvriezen een betere optie geweest, want in de kelder van het hotel huist een duistere figuur met een pikhouweel, die niet van vreemdelingen houdt.
hele gave film, zeker 1 van de betere in zn soort. Het verhaal is misschien wel een beetje standaard. Maar het is gewoon heel goed gedaan, ook goed acteerwerk. Goeie spanning, en lekkere kills.. zeker een aanrader om te zien!!
dikke 7+
ik hoop dat ik de vervolgdelen ergens kan kopen, iemand een tip waar ik die kan kopen??
ja alleen vond ik dead snow juist helemaal niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef Tware het volgende:
[..]
Dead Snow gezien? Soortgelijke film, ook Noors. Die is minstens net zo leuk
Jaaa. dat is een echte kaasfilm.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef haakon het volgende:
Black Dynamite
Haha wat een film !
Echt lekker fout, echt van die jaren 80 film dingen.
Heb om bepaalde dingen echt goed gelachen!
geef hem een 7,2
Ah, moet ik dat ook maar eens gaan doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Daarom sorteer ik mijn wiw lijstje ook altijd wel op cijfer, zodat het een top is. Gewone opsommingen van wie wat gezien heeft sla ik ook over.
Ik vond een 7,0 al laag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Net Takers gezien, een zeer vermakelijke film vond ik het.
7,5
op jouw aanraden net the tripper voor 5 euries bij FRS gekocht.. hij kan het maar beter waard zijn!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaa. dat is een echte kaasfilm.![]()
Net gezien![]()
![]()
:
The Tripper (2006)
Iedereen die houdt van seks, alle soorten drugs, festivals, freedom, fantasy, hippiemeisjes, comedy, slashhorror, foute grappen, geniale quotes en een beetje inhoud, MOET deze film zien. Ongelooflijk laag gewaardeerd op IMDB, maar dat boeit niet. Heel sterk gedaan, deze combinatie en elk punt is mooi uitgewerkt. Echt een aanrader.
9.4/10 (IMDB: 5.2/10?????)
Koop ik hem van je over voor 4 euro.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef casper019 het volgende:
[..]
op jouw aanraden net the tripper voor 5 euries bij FRS gekocht.. hij kan het maar beter waard zijn!
Ik was niet zo negatief, maar ik snap wel goed wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef TLC het volgende:
Ik had vele goede verhalen gehoord en het staat hoog in de imdb lijst ;
Inception
Zelden was ik zo opgelucht dat een film was afgelopen...
de film wordt onnodig ingewikkeld gemaakt, je hebt geen binding met de karakters, als ze dromen waarom moeten ze dan nog ergens met een auto naar toe ? ipv er meteen zijn, het onbeschaamd overnemen van een idee van Escher en dit niet eens vermelden, en gewoon het matige matige acteerwerk.
Alleen de s.e. waren wel mooi, mja die zie je tegenwoordig wel in meerdere films.
Ik snap de hele Inception hype niet.
142 minuten van mijn leven weggegooid
dat is ie nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef casper019 het volgende:
[..]
op jouw aanraden net the tripper voor 5 euries bij FRS gekocht.. hij kan het maar beter waard zijn!
Ik was ook mwoh na de film, maar dat ie zo'n wow factor heeft bij het grote publiek komt omdat films die wat verder gaan (zoals waar El zo gek op is: Lost Highway, The Fountain e.d. de bios niet halen). Dit was imo een soort toegankelijke vage film. Waarvan veel denken, wow, keer wat anders, terwijl er genoeg beters te vinden is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was niet zo negatief, maar ik snap wel goed wat je bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |