Raar dat je beide pics van wiki haalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, seriously, de CLS is zilver zoals op de foto, de XC rood metallic.
Hij zegt toch ook dat in werkelijkheid de kleuren anders zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar dat je beide pics van wiki haalt.
Tis gewoon een enorm fijne auto, rijd prettig, veilig, snel als het nodig is, enorm comfortabel en 4 ruime zitplaatsen, niet goedkoop maar ik had het gevoel dat de auto waar voor zijn geld bood.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
Je hebt echt een toffe auto. Goede smaak.
Nee hoor, wiki zit in mijn search barquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar dat je beide pics van wiki haalt.
Kijk even naar de post tijdstippen, apenkop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat in werkelijkheid de kleuren anders zijn.
Je had dus 34 seconden om het te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk even naar de post tijdstippen, apenkop.
Zolang je het nummerbord maar weg censureerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, wiki zit in mijn search bar
Bovendien, je denkt toch niet dat ik mijn eigen auto op het Internet zet, he?
Want anders?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zolang je het nummerbord maar weg censureerd.
Want anders zijn er soms users die rare dingen gaan zeggen...het is al eerder gebeurd en ik ben nu paranoide genoeg om dat risico niet te lopen. Klinkt heel raar, dat besef ik wel maar ik ben gewoon voorzichtig geworden.quote:
Het is goed voor je ego.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
Ik rij nog geen auto.
Slechtste investering die je kan doen, maar mag thuis wel graag met de auto van m'n pa rondrijden
Ook van die foute velgen op die mercedes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar wel nuttig.
De mijne:
[ afbeelding ]
Die van mijn vrouw:
[ afbeelding ]
Hell no!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook van die foute velgen op die mercedes?
Oh, natuurlijk, ik begrijp het van jouw kant wel, maar ik begrijp niet wat iemand online kan met jouw kentekenplaten, zeker de engelse, behalve dan een snel rekensommetje maken hoeveel hij waard is. Men is vaak iets te voorzichtig als het op kentekens aankomt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Want anders zijn er soms users die rare dingen gaan zeggen...het is al eerder gebeurd en ik ben nu paranoide genoeg om dat risico niet te lopen. Klinkt heel raar, dat besef ik wel maar ik ben gewoon voorzichtig geworden.
Ik rijd dan geen CLS, maar E, maar toch, buiten collega's om is het ook lekker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat telt alleen als je collega's hebt en zo.
Nieuwe E is heel erg mooi, moet ik zeggen, ik ben niet zo wild van de nieuwe CLS eigenlijk, ze hebben hem verlelijkd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rijd dan geen CLS, maar E, maar toch, buiten collega's om is het ook lekker.
Als hij zij kenteken prijsgeeft is het een fluitje van een cent om zijn identiteit te achterhalen, alleen weet ik niet wat de meerwaarde daarvan is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, ik begrijp het van jouw kant wel, maar ik begrijp niet wat iemand online kan met jouw kentekenplaten, zeker de engelse, behalve dan een snel rekensommetje maken hoeveel hij waard is. Men is vaak iets te voorzichtig als het op kentekens aankomt.
Ja precies, de nieuwe is mooi. Ik hou meer van de klassiekere vierkantere modellen van de nieuwe E en C klassen. Kon hem niet weerstaan in de showroom. Maar goed, ben sowieso Mercedes gek. Nieuwe CLS kan ik overigens ook wel waarderen, maar iets houd me tegen met die auto, maar wel parels van wagens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nieuwe E is heel erg mooi, moet ik zeggen, ik ben niet zo wild van de nieuwe CLS eigenlijk, ze hebben hem verlelijkd.
Dat lukt jou hoe precies?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als hij zij kenteken prijsgeeft is het een fluitje van een cent om zijn identiteit te achterhalen, alleen weet ik niet wat de meerwaarde daarvan is.
Ja maar die is wel HEEL erg duur. Mooi, heel mooi, maar ik kan mij niet voorstellen om dat voor een auto uit te geven.quote:
Als je een politie agent bent, maar anders is dat niet zo simpel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als hij zij kenteken prijsgeeft is het een fluitje van een cent om zijn identiteit te achterhalen, alleen weet ik niet wat de meerwaarde daarvan is.
De nieuwe E is erg geslaagd, de C ook maar de CLS...het lijkt wel of hij per se op de S klasse moest gaan lijken en dat vind ik een misser. Mischien dat de volgende een E word, ik zie het wel, ik hou deze nog minstens 2 jaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, de nieuwe is mooi. Ik hou meer van de klassiekere vierkantere modellen van de nieuwe E en C klassen. Kon hem niet weerstaan in de showroom. Maar goed, ben sowieso Mercedes gek. Nieuwe CLS kan ik overigens ook wel waarderen, maar iets houd me tegen met die auto, maar wel parels van wagens.
Klopt, voor dat geld ga ik geen Mercedes rijden, maar ik zei al eerder, ik ben geen Merc-fan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar die is wel HEEL erg duur. Mooi, heel mooi, maar ik kan mij niet voorstellen om dat voor een auto uit te geven.
Kwestie van googlen. Ik weet bijvoorbeeld ook waar remlof woont aan de hand van 1 foutje in zijn profiel. Als je maar 1 dingetje weet kun je iemand zo vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lukt jou hoe precies?
Ik kan het wel als het een Nederlands kenteken was.
Gek genoeg, ik was ook geen Merc fan maar ik reed een keer met iemand mee met een CLS en ik was gelijk verkocht. Hiervoor had ik een Range Rover maar altijd gelazer met dat ding, iedere maand wel een keer naar de garage.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, voor dat geld ga ik geen Mercedes rijden, maar ik zei al eerder, ik ben geen Merc-fan.
Dat had niet met z'n kenteken te maken. Geloof me, de eigenaar van een Engels kenteken achterhalen is vrij lastig. Daar betalen verzekeraars grof geld voor om de tenaamstelling te controleren en wat heb je dan? De initialen van Tijger met z'n achternaam. Hij is wel wat moeilijker te vinden dan een mod/admin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kwestie van googlen. Ik weet bijvoorbeeld ook waar remlof woont aan de hand van 1 foutje in zijn profiel. Als je maar 1 dingetje weet kun je iemand zo vinden.
Geloof me, dat is niet zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat had niet met z'n kenteken te maken. Geloof me, de eigenaar van een Engels kenteken achterhalen is vrij lastig. Daar betalen verzekeraars grof geld voor om de tenaamstelling te controleren en wat heb je dan? De initialen van Tijger met z'n achternaam. Hij is wel wat moeilijker te vinden dan een mod/admin.
Ik weet niet wat het is, no offense, maar mercedes associeer ik toch met auto-handelaars.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gek genoeg, ik was ook geen Merc fan maar ik reed een keer met iemand mee met een CLS en ik was gelijk verkocht. Hiervoor had ik een Range Rover maar altijd gelazer met dat ding, iedere maand wel een keer naar de garage.
Weet je wat, ik waag het erop, hoe heet de eigenaar van 39-XZ-GR?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, no offense, maar mercedes associeer ik toch met auto-handelaars.
Veel E's en C-klasses hebben zo'n louche air, met name de modellen '90 en begin '00.
Vind jouw wagen wel aardig, maar ik zou het zelf niet rijden. Zoals ik achterop een BMW zag staan (waar ik er ook geen van zou kopen) "als ik in een mercedes wil zitten, bel ik wel een taxi".
Jan Peter Balkenende?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet je wat, ik waag het erop, hoe heet de eigenaar van 39-XZ-GR?
Haha, een vriend van mij heeft toevallig zo'n foute 3 serie cabrio gekocht uit begin '90.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
Er is maar een type auto waar ik de schurft aan heb, BMW 3 serie, op de een of andere manier zitten daar altijd eikels in.
Da's dan ook wel een ERG foute autoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, een vriend van mij heeft toevallig zo'n foute 3 serie cabrio gekocht uit begin '90.
En een pret dat hij heeft, mensen verwachten inderdaad petjesvolk in die achterwieler.
Als je van school af bent vermoedelijk? Of morgen als je een kraslot koopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer lacht het leven mij financieel eens toe?
Maar dat ik ook leuke autotjes kan kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je van school af bent vermoedelijk? Of morgen als je een kraslot koopt.
Ik hou wel van hun rijstijl, lekker pittig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
Er is maar een type auto waar ik de schurft aan heb, BMW 3 serie, op de een of andere manier zitten daar altijd eikels in.
Daihatsu Sirionquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou wel van hun rijstijl, lekker pittig.
De ergste mensen hebben een.... Hyundai Getz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |