Raar dat je beide pics van wiki haalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, seriously, de CLS is zilver zoals op de foto, de XC rood metallic.
Hij zegt toch ook dat in werkelijkheid de kleuren anders zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar dat je beide pics van wiki haalt.
Tis gewoon een enorm fijne auto, rijd prettig, veilig, snel als het nodig is, enorm comfortabel en 4 ruime zitplaatsen, niet goedkoop maar ik had het gevoel dat de auto waar voor zijn geld bood.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
Je hebt echt een toffe auto. Goede smaak.
Nee hoor, wiki zit in mijn search barquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar dat je beide pics van wiki haalt.
Kijk even naar de post tijdstippen, apenkop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat in werkelijkheid de kleuren anders zijn.
Je had dus 34 seconden om het te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk even naar de post tijdstippen, apenkop.
Zolang je het nummerbord maar weg censureerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, wiki zit in mijn search bar
Bovendien, je denkt toch niet dat ik mijn eigen auto op het Internet zet, he?
Want anders?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zolang je het nummerbord maar weg censureerd.
Want anders zijn er soms users die rare dingen gaan zeggen...het is al eerder gebeurd en ik ben nu paranoide genoeg om dat risico niet te lopen. Klinkt heel raar, dat besef ik wel maar ik ben gewoon voorzichtig geworden.quote:
Het is goed voor je ego.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
Ik rij nog geen auto.
Slechtste investering die je kan doen, maar mag thuis wel graag met de auto van m'n pa rondrijden
Ook van die foute velgen op die mercedes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar wel nuttig.
De mijne:
[ afbeelding ]
Die van mijn vrouw:
[ afbeelding ]
Hell no!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook van die foute velgen op die mercedes?
Oh, natuurlijk, ik begrijp het van jouw kant wel, maar ik begrijp niet wat iemand online kan met jouw kentekenplaten, zeker de engelse, behalve dan een snel rekensommetje maken hoeveel hij waard is. Men is vaak iets te voorzichtig als het op kentekens aankomt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Want anders zijn er soms users die rare dingen gaan zeggen...het is al eerder gebeurd en ik ben nu paranoide genoeg om dat risico niet te lopen. Klinkt heel raar, dat besef ik wel maar ik ben gewoon voorzichtig geworden.
Ik rijd dan geen CLS, maar E, maar toch, buiten collega's om is het ook lekker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat telt alleen als je collega's hebt en zo.
Nieuwe E is heel erg mooi, moet ik zeggen, ik ben niet zo wild van de nieuwe CLS eigenlijk, ze hebben hem verlelijkd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rijd dan geen CLS, maar E, maar toch, buiten collega's om is het ook lekker.
Als hij zij kenteken prijsgeeft is het een fluitje van een cent om zijn identiteit te achterhalen, alleen weet ik niet wat de meerwaarde daarvan is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, ik begrijp het van jouw kant wel, maar ik begrijp niet wat iemand online kan met jouw kentekenplaten, zeker de engelse, behalve dan een snel rekensommetje maken hoeveel hij waard is. Men is vaak iets te voorzichtig als het op kentekens aankomt.
Ja precies, de nieuwe is mooi. Ik hou meer van de klassiekere vierkantere modellen van de nieuwe E en C klassen. Kon hem niet weerstaan in de showroom. Maar goed, ben sowieso Mercedes gek. Nieuwe CLS kan ik overigens ook wel waarderen, maar iets houd me tegen met die auto, maar wel parels van wagens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nieuwe E is heel erg mooi, moet ik zeggen, ik ben niet zo wild van de nieuwe CLS eigenlijk, ze hebben hem verlelijkd.
Dat lukt jou hoe precies?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als hij zij kenteken prijsgeeft is het een fluitje van een cent om zijn identiteit te achterhalen, alleen weet ik niet wat de meerwaarde daarvan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |