Dat begrijp ik, jij hebt daar persoonlijk mee te maken en dat is heel anders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik wordt het niet beu. Maar ik heb dan ook familie in Egypte wonenMaar ik heb het volste begrip voor jullie opvatting hoor, daar niet van.
Ok, ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, daar ben ik niet bang voor. Maar je moet minder snel op de kast laten jagen
Word je mod dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik zal er eens over nadenken
Mwoah, eigenlijk is de telefoon de beste nieuwsbron. Bovendien kan ik momenteel geen tv kijken aangezien mn digitenne naar de klote is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is Al Jazeera dan geen betere nieuwsbron?
Nee, over de opmerking van KV. Ik laat mij inderdaad wel eens op de kast jagen. En voor kritiek van KG sta ik tenminste nog open.quote:
Onbetaalbaar.quote:
Kpn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, eigenlijk is de telefoon de beste nieuwsbron. Bovendien kan ik momenteel geen tv kijken aangezien mn digitenne naar de klote is.
Nee, dit is een heldenbakquote:
Um...Da's een Corsa.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dit is een heldenbak![]()
[ afbeelding ]
45 ruggen, nieuw. 2015 lotus elise.quote:
Ja, daar rij ik inquote:
Digitenne, bij mij werkt dat ook voor geen meter.quote:
2015? Ugh, dat duurt nog wel erg lang, dan zal de styling mischien niet zo nieuw meer zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
45 ruggen, nieuw. 2015 lotus elise.
Ja, met zo'n antenne. Klote-apparaat. Nu maar beetje docu's kijken via mn PS3.quote:
Waarom zo goedkoop?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
45 ruggen, nieuw. 2015 lotus elise.
Hoezo niet?quote:
Henk is meer een Volkswagen Golf-man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |