Van jezelf dan misschien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van niemand specifiek eigenlijk...

quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van jezelf dan misschien?![]()
Individualisme
![]()

Zowel links als rechts schijnen dat niet te begrjpen. Rechts wel iets beter dan links trouwens...quote:

Tsja. ik ben links weet je nog??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zowel links als rechts schijnen dat niet te begrjpen. Rechts wel iets beter dan links trouwens...

Opposites attract.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja. ik ben links weet je nog??

quote:

Heet je normaal eriksd??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb allemaal linkse exjes gehad. Een had zelfs bewondering voor Tanja (ze leek er nog op ook)

Haha nee.quote:

Ben wel wat gewend inmiddelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nee.
Zit hier al een paar jaar. En loop je gewoon lekker te dollen

quote:AMSTERDAM - Honderden woonbooteigenaren krijgen vanaf de komende maanden te maken met fors hogere huurprijzen voor hun ligplaats.
© ANP
De overheid wil honderd tot driehonderd procent meer voor een ligplaats in rijkswater. Veel van de 1900 gedupeerden kunnen dat niet opbrengen en een deel moet zijn boot zelfs verkopen.
De Landelijke Woonboten Organisatie vraagt in een brief aan de Tweede Kamer om herziening van de plannen.
Een beperking van de stijging van huurprijzen zoals aan wal wel gebruikelijk is, geldt niet voor woonboten. De organisatie vindt dat niet eerlijk en wil een vergelijkbare huurdersbescherming.

Dit gaat alleen over woonboten in Rijks water. Niet gemeentelijk afaik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef eriksd het volgende:
Die rommel moet ook weg, in ieder geval uit Amsterdam.

Nee man, woonboten zijn de bomb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef eriksd het volgende:
Die rommel moet ook weg, in ieder geval uit Amsterdam.

Het wegvallen van Mubarak brengt inderdaad bepaalde risico's met zich mee. Echter, als hij niet verdwijnt of wordt opgevolgd door zijn zoon, dan verandert er nooit wat. Dat is olie op het vuur van de extremisten die hun populariteit de komende jaren alleen maar zien toenemen. De reden dat zo'n Moslim Broederschap relatief veel steun geniet, is niet omdat Egyptenaren allemaal zwaar islamitisch zijn, maar omdat de fundi's een beter Egypte beloven. Beter dan nu onder het tyrannieke regime van Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef gelly het volgende:
Of het volk steunen en geen idee hebben waarom Moebarak daar eigenlijk nog zit.

99% beseft niet deze opstand helemaal niet politiek is maar economisch en dat juist daarom het vertrek van Mubarak niet veel zal oplossen. Buiten nog het feit dat alle buitenlanders en buitenlandse bedrijven inmiddels het hazenpad hebben gekozen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef gelly het volgende:
Of het volk steunen en geen idee hebben waarom Moebarak daar eigenlijk nog zit.

Natuurlijk, maar verandering gaat nou eenmaal nooit probleemloos. Het moest eerst slechter worden voordat het beter kan gaan, vrees ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
99% beseft niet deze opstand helemaal niet politiek is maar economisch en dat juist daarom het vertrek van Mubarak niet veel zal oplossen. Buiten nog het feit dat alle buitenlanders en buitenlandse bedrijven inmiddels het hazenpad hebben gekozen.

Ja, en du moment dat het nog slechter gaat zullen de extremisten toeslaan. Ik ben er niet blij mee maar dat is wel wat ik voorzie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar verandering gaat nou eenmaal nooit probleemloos. Het moest eerst slechter worden voordat het beter kan gaan, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |