quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Soort van techneut functie, ontwerp,test en reparateur ietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok ,het is dus een bedrijf wat voor de overheid telecommeuk inbouwt![]()
En daar ga je solliciteren als ??
Datquote:
Dat ookquote:
Klinkt leuk,quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Soort van techneut functie, ontwerp,test en reparateur iets
Dat klinkt inderdaad als een zelf-in-stand-houdende-funktie; baan voor het leven ze ik jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef bietelboer het volgende:
Ja eerst iets verzinnen en dan aanpassen naar wensen van de klant, dan bouwen, stuk maken en later weer repareren op locatie
quote:
Een soort wesp.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:55 schreef Xtreem het volgende:
Alexxxxxx, mijn favoriete vreemde dingen fapper...
Wat de hell is dit?? Ik heb veel lelijke dingen gezien hier, maar dit is een nieuw hoogtepunt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die oranje knippers zijn lelijk detail #35... Er zijn 34 ergere details, en het totaal design is spuuglelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:12 schreef Sounddragon het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, die oranje knippers zijn geen porum, dat kan echt niet
/me is vandaag niet zo scherpquote:
Kun je niet toevallig een chinese nummerplaat aankomen en naar mij opsturen? Ik spaar vreemde nummerplatenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die oranje knippers zijn lelijk detail #35... Er zijn 34 ergere details, en het totaal design is spuuglelijk.
Lijk ik op een bus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[me=Xtreem] is vandaag niet zo scherp[/me]
Ik dacht dat SD een busfapper was
ik herken het logo wel,maar doordat ik nog steeds ziek ben kan ik het niet thuis brengenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:55 schreef Xtreem het volgende:
Wat de hell is dit?? Ik heb veel lelijke dingen gezien hier, maar dit is een nieuw hoogtepunt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SD heeft een schurft aan het OVquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[me=Xtreem] is vandaag niet zo scherp[/me]
Ik dacht dat SD een busfapper was
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
Kijk mij eens tof parkeren
Dat doet 'ie vast niet nog een keertje
Het is 1 van de 35 YUTONG trolleybussen voor de Asian Games: klikkerdeklikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik herken het logo wel,maar doordat ik nog steeds ziek ben kan ik het niet thuis brengen
quote:Thirty-five Yutong new energy trolley buses are serving Asian Games as tourist bus models. The zero emission buses carries not only passengers in the two lines, but also part of green Asian Games.
The trolley buses were designed by Guangzhou electric vehicle company and jointly produced with Yutong Bus. The trolley buses feature grand appearance, spacious inner spaces, fashionable interior trimmings and high configurations to represent the latest development of China bus industry.
The biggest characteristics for these trolley buses are that they have pure electric extra driving abilty, which means that after shutting down electricity, the bus can also run for some distances. And the distance could be more than 40 kilometers since there is recharging ability.
The trolley bus adopts A.C. frequency converter for the first time, and screw pumping compressor, air bag shock mitigation system as well as monocoque structure ensure smooth and comfortable riding experience.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
Kijk mij eens tof parkeren
Dat doet 'ie vast niet nog een keertje
Je hebt er geen kijk opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:55 schreef Xtreem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Verbeterd, we hebben een 'nieuwe' bank sinds vanmiddagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:47 schreef lipje het volgende:
hoe is het op de grens met Gelderland en Limburg?
dat wordt thee slurpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verbeterd, we hebben een 'nieuwe' bank sinds vanmiddag
En nee, geen koffie, want het koffiezetapparaat is gesaboteerd door één of andere onverlaat![]()
Sterkte.quote:
* lipje gaat bij Duvel langs voor een bakkie pleurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sterkte.
* Duvel gaat ff een bakkie pleur zetten.
dat is de maaltijd na de ochtendsexquote:
Is nog niet eens ver volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje gaat bij Duvel langs voor een bakkie pleur
Kloptquote:
Ik ben geen ochtendsexertquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is de maaltijd na de ochtendsex
Get-ver-dem-me.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
* SD doet het nu even met cafeïne uit een blikkie
Mjah, ieder zijn ding, ik drink normaliter ook veel van die zooi, vind het wel lekkerquote:
net voorbij het lege hok van SDquote:
gekke Friezquote:
quote:
Fuck you tooquote:According to the Urban Dictionary:
A word commonly said by Jay of "Jay and Silent Bob" flicks. It could be used in many ways: as a greeting, a farewell, or just a flat out (Curse that begins with F) you.
Source(s):
urbandictionary.com
Ja, ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ieder zijn ding, ik drink normaliter ook veel van die zooi, vind het wel lekker
Hij begonquote:
Noodingang, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen behoefte om SD zijn nooduitgang te penetreren, vreest niet Anne.
Hij zei; Fuck you, hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen behoefte om SD zijn nooduitgang te penetreren, vreest niet Anne.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je op 'm kotst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
2e jaar op rij dat ik op een verjaardag van een maat van me ziek ben![]()
takkehoerezooi
ja, hij interpreteerde mijn snoochie boochies verkeerdquote:
oh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
2e jaar op rij dat ik op een verjaardag van een maat van me ziek ben![]()
takkehoerezooi
Had ik het überhaupt tegen jou?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij interpreteerde mijn snoochie boochies verkeerddat jij daar nu een probleem van maakt is jou zaak
je quote mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Had ik het überhaupt tegen jou?. Zak hooi
.
Omdat jij mij quotequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je quote mij?leer dan communiceren, geraspte kaas
ik heb geen sexlevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat jij mij quote. Lees terug en je zult zien dat ik het tegen SD heb.
Wat jij in je seksleven doet boeit me geen fuck en hoef ik ook niet te weten. Maar hey, dat wist je al.
Gelukkig maar. Is er tenminste ook geen risico dat je jezelf voortplant.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb geen sexlevenhet laatste half jaar zijn jij en SD de enige die over sex praten
Dan kunnen we samen zielig doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh!
Gefeliciteerd 2cv!
Heb hem zonet al af gesmst dat ik dus ook neit kan komen omdat ik ziek ben
Wiezo? Heb je er eentje gelaten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef lipje het volgende:
Welk een liefde hier...... is die met de wind meegekomen?
leer eens foto's postenquote:
vrouwen met overgewicht zijn vaak onvruchtbaar dus die kans was toch al kleinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is er tenminste ook geen risico dat je jezelf voortplant.
Piet Paulusma reageerde op een beledigende tweet van mij tegen hem, mbt de windquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef lipje het volgende:
Welk een liefde hier...... is die met de wind meegekomen?
Mooi mooi.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn nog vaker onvruchtbaar dan huiskamerolifantjes.
Ik ook niet, maar daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind ondergewicht helemaal niet mooi
elke keer als ik in Kortenhoef ben moet ik aan je denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Alfisti het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)joe_bent_er_bij.html
In Alfisti-townGanstah FTW!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut, ik lieg, regelmatig over de N201 gereden, en niet aan je gedacht
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Alfisti het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)joe_bent_er_bij.html
In Gangstah-townAlfisti FTW!
maar eigenlijk alleen het stuk Amsterdam-Uithoorn en Hilversum-Utrecht, dus dan kom ik er alsnog niet langs toch?quote:
Tussen de A2 en Hilversum wel, Amsterdam > Uithoorn niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar eigenlijk alleen het stuk Amsterdam-Uithoorn en Hilversum-Utrecht, dus dan kom ik er alsnog niet langs toch?
ik kan tochniettoeteren, mn claxonis kapotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tussen de A2 en Hilversum wel, Amsterdam > Uithoorn niet.
APK afkeurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan tochniettoeteren, mn claxonis kapot
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef Dingest het volgende:
De motor is uit de 850, ik heb alleen dat-ie tegen een goed stootje kan want het is met fors geweld gebeurdEen en ander kan ermee te maken hebben dat ik niet extreem handig ben en als ik met alle geweld iets wil niet altijd even ergens bij nadenk.
Ik had de aandrijfassen los gehaald bij de wielen, maar ze werden geblokkeerd door de schokbrekers. En die kon ik niet losdraaien want die schroef draait wel maar de schokbreker draait gewoon mee. Dus dacht ik, dan maar bij het differentiaal. Bak eronder voor de olie, de boel los gehaald, maar nog steeds niet genoeg speling. Uiteindelijk heb ik de schokbrekers aan de bovenkant losgemaakt zodat de spanning eraf was, en kon er een waterpomptang er tussen wrikken om ze tegen te houden. Dus ze zijn er alsnog af.
Alleen heb ik de bak ergens voor opzij geschoven - motor/differentiaal hing een beetje scheef dus de as lekte toen ook niet - en toen een uur later de motor iets omlaag kon en dus recht kwam te liggen is zonder dat ik het door had nagenoeg het hele differentiaal leeg gelekt op de stenenTotaal niet over nagedacht om hem meteen te legen, ook niet zo handig natuurlijk. Wel zoveel mogelijk op proberen te dweilen met keukenpapier.
En in het kader van milieuvervuiling; had ik al het koelwater opgevangen in een emmer, wordt die emmer gewoon omver geblazen door een windstoot![]()
Fiat heeft bij deze modellen heel handig de achterkant in twee platen heeft ontworpen, zodat je die los kan halen en - als de motor+bak los is en op de grond staat - je de auto er zo overheen weg kan rollen. Leuk, maar één moertje was compleet dolgedraaide en zat in een hoek zodat er ook geen enkele tang meer grip op kreeg. Dus vanwege één moertje kon dat niet. Wat ik daarom maar heb gedaan is de achterkant fors omhoog opgekrikt en de auto er zo 'overheen' getild. Alleen heeft-ie daarbij wel het luchtfilterhuis van de carburateur/motor getrokken. Ik dacht eerst dat hjj was afgebroken, maar het ziet er nu naar uit dat alleen de slangen het hebben moeten ontgelden. Net als die van de bougie, want die zijn door diezelfde actie bij de verdelerkap gescheurd. Daarna met veel pijn en moeite de bak van de motor gescheiden (ik weet niet of die metalen die ertussen zit een pakking is, maar vervangen moet ik hem nu wel) omdat er één verstopt boutje was wat nergens goed stond uitgetekend. En tot slot het blok naar binnen gehupst en geschoven, wat vast ook niet de beste methode zal zijn.
Ja, ik ben een eersteklas monteur
Aan m'n auto voor dagelijks gebruik blijf ik zelf ook af hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef bietelboer het volgende:
Dingest, ik ben blij dat jij niet aan mijn auto hoeft te werken
nee hoor:quote:
Dat is wel de manier om het te leren idd! (als je geen opleiding wil doen)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Aan m'n auto voor dagelijks gebruik blijf ik zelf ook af hoor![]()
Maar die 850 had juist als nevenfunctie om wat mee aan te klooien. Je moet ergens beginnen om te proberen en dan is zo'n wagentje lekker simpel. Op zich kan ik het mij wel veroorloven dat te verkloten, ding heeft mij toch bijna niks gekost. Leer ik allemaal voor de volgende keer
Daarom. Bovendien zijn motor-onderdelen er nog genoeg (of desnoods geheel reviseerde blokken voor relatief lage prijzen). Hij moet eerst kaal en dan kijken of er met al die roest überhaupt nog wat van te maken valt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:
[ afbeelding ]
daarom ligt er een naaimachineblok inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte over
Een opleiding zou ik denk ik niet willen doen, ik ben er nog niet over uit of ik het leuk genoeg vind om regelmatig mee bezig te zijn. Want ik kan er heel slecht tegen als iets niet meewerkt terwijl het wel mee zou moeten werken en dat komt toch best nog veel voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is wel de manier om het te leren idd! (als je geen opleiding wil doen)
Dubbele carb en spaghetti spruitstuk? Zondequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daarom. Bovendien zijn motor-onderdelen er nog genoeg (of desnoods geheel reviseerde blokken voor relatief lage prijzen). Hij moet eerst kaal en dan kijken of er met al die roest überhaupt nog wat van te maken valt.
Al hoop ik meer dat het er dan uiteindelijk zo uit komt te zien![]()
[ afbeelding ]
Daarom is die van de 850 groter. Minder loze ruimtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte over
4-cilinder gewoon hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
daarom ligt er een naaimachineblok in
Is-ie wel gasdicht, want volgens mij lekt die van mij. Anders heb ik misschien interesse. Hoewel zo'n spruitstuk voor de 850 Special is, en ik heb een normale.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dubbele carb en spaghetti spruitstuk? Zonde
Ik heb nog zo'n spaghetti spruitstuk liggen hier maar heeft wel wat cosmetisch werk nodig.
Brandweer met erg weinig haastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
4-cilinder gewoon hoor![]()
Maargoed, het ding weegt natuurlijk 3x niks dus gaat ook als de brandweer.
Voor zo'n blikje gaat ie vlug genoeg, de snelheidsbeleving is nogal hoog vanwege de korte wielbasis en kleine afmetingenquote:
Geen idee of het ding gasdicht is, zo ziet hij er ongeveer uit:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is-ie wel gasdicht, want volgens mij lekt die van mij. Anders heb ik misschien interesse. Hoewel zo'n spruitstuk voor de 850 Special is, en ik heb een normale.
Maar ik bedoelde meer dat wat jij postte geen Fiat 850 was, dus als mijn resultaat zo zou zijn is er iets goed verkeerd gegaan
Dat gaat niet 1-2-3 passenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor zo'n blikje gaat ie vlug genoeg, de snelheidsbeleving is nogal hoog vanwege de korte wielbasis en kleine afmetingen
[..]
Geen idee of het ding gasdicht is, zo ziet hij er ongeveer uit:
[ afbeelding ]
tov van dit ding als standaard:
[ afbeelding ]
Kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n dingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
vandaag hebben ze voor ons geklepeld, met een fendt 930 met een ruime 300 pktjes
Al dat mooie kachelhout naar de kleautequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
vandaag hebben ze voor ons geklepeld, met een fendt 930 met een ruime 300 pktjes
zo hebben we daar nog vierhonderd bomen afgedaan alleen die zijn wel naar de fabriek gegaanquote:
neuj niet helemaal, normaal wordt hij hiervoor gebruiktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n ding
nu zijn het aanmaakblokjes voor de andere 500 stere hout die eruit is gekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Al dat mooie kachelhout naar de kleaute![]()
![]()
met 20 kuub ben ik ook al blijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
nu zijn het aanmaakblokjes voor de andere 500 stere hout die eruit is gekomen
met 20 kuub abies grandis, wat de boom op de film is ben je echt niet blij hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
met 20 kuub ben ik ook al blij
Ow, knetterhout, neh, maak er dan maar snippers vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef densmee het volgende:
[..]
met 20 kuub abies grandis, wat de boom op de film is ben je echt niet blij hoor.
dan kun je 4 keer je schoorsteen laten vegen voordat het op is.
en het is zo ongeveer de boom met het meeste hars denk ik
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
Kriebelhoest is een bitch![]()
* BaraCuda gaat hogedrukspuit op neus zetten.
Een slang?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarmee moet het lukken![]()
Help mijn man heeft een hobbyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
En hiermee kan ik eindeloos variëren aan de muur in m'n nieuwe huis
[ afbeelding ]
Ik zie Purmerend!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Help mijn man heeft een hobby
Rioolontstoppingsset voor aan de hogedrukreinigerquote:
Leuk gedaan; een beetje druk zo, maar vanaf een afstandje best grappig denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Help mijn man heeft een hobby
Ik zie zo snel Dalen er niet tussen staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:
En ene aannemer meer dan de andere.quote:
De grap is dat je er vanzelf naartoe gaat lopen "Wat staat DAAR nou?"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk gedaan; een beetje druk zo, maar vanaf een afstandje best grappig denk ik
Dat kan. Er zijn er heel wat weggevallen bij het croppen van de verschilende sectoren, en ook bij het doortrekken om de hoeken. Dat scheelt ongeveer de helft van alle bordjes van het origineelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zie zo snel Dalen er niet tussen staan
Gruningersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik zat net ff op marktplaats te neuzen en toen kwam ik dit tegen: http://link.marktplaats.nl/416885110
"Bijzonderheden
Rikkert, Gerrie & Barrie hedde mij verteld da als de gij hier een mooi verhaaltjsken typt dadde hier de auto zo verkocht heb jonge!
Da ding loop gewoon keigoe! Zonne dikke DTM pijp dronder, dikke vellegen dronder, maar alleen met die vellegen komde drnie! Dikke bodykit, verbreed & interieur in kleur JONGE!
Met slechts 144,000 kilometers op zunne bakkes gaat da ding nog lang mee !!!"
Wat een triestheid. Ik vind het zo kut klinken als mensen nu opeens brabanders na gaan doen vanwege new kids. Het klinkt echt nergens naarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik zat net ff op marktplaats te neuzen en toen kwam ik dit tegen: http://link.marktplaats.nl/416885110
"Bijzonderheden
Rikkert, Gerrie & Barrie hedde mij verteld da als de gij hier een mooi verhaaltjsken typt dadde hier de auto zo verkocht heb jonge!
Da ding loop gewoon keigoe! Zonne dikke DTM pijp dronder, dikke vellegen dronder, maar alleen met die vellegen komde drnie! Dikke bodykit, verbreed & interieur in kleur JONGE!
Met slechts 144,000 kilometers op zunne bakkes gaat da ding nog lang mee !!!"
Daar heb ik hem wel in gevondenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan. Er zijn er heel wat weggevallen bij het croppen van de verschilende sectoren, en ook bij het doortrekken om de hoeken. Dat scheelt ongeveer de helft van alle bordjes van het origineel
De wasstraat ?!? onverlaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
De wasstraat was kapot![]()
Morgen met het handje dan maar
Een goede wasstraat is geen probleem, ik pakte er hier altijd eentje waar ze ook met Ferrari's en Lambo's ed doorheen gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De wasstraat ?!? onverlaat![]()
Dat ga je met je nieuwe wel uit je hoofd laten hoop ik
Hier wordt die eerst deels met de hand gedaan en daarna met water stralen en pas op het laatst met van die zacht draaiende lappen, welke met hoge druk gereinigd worden meteen als ze van de auto komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:03 schreef daNpy het volgende:
Ook op Ferrari's en Lambo's komen krassen hoor.
laagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, jij hebt geen auto Peu, dus die hoef je ook niet te wassen.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De wasstraat ?!? onverlaat![]()
Dat ga je met je nieuwe wel uit je hoofd laten hoop ik
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
De enige auto's die ik met de hand doe zijn de Triumph en de Kever, maar die worden dan ook uitgebreid vertroeteld. De camper gaat door de vrachtwagen wasstraatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar ik had die van me pa net al met de hand gedaan. Aan een volvo S60 komt geen eind![]()
Daarna was ik het beu en wilde ik m'n eigen kar door de wasstraat doen
Het maakt bijna geen kont uit welke auto ik doe; in een half uurtje is het gefikst, inclusief droogzemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar ik had die van me pa net al met de hand gedaan. Aan een volvo S60 komt geen eind![]()
Daarna was ik het beu en wilde ik m'n eigen kar door de wasstraat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signaalblocker uitzetten ??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
Die kutheractivatie werk niet op een apparaat van 500 euro.
Pleur ik die kaart in een cheapass philips van 100 euro en binnen 5 minuten beeld
Dat is echt wel het meest pauper en kut systeem om TV te kijken in Nederland. Dan kan je nog beter gewoon ouderwets via de kabel kijkenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Als die lul er niet 10 tegelijk had besteld had ik een week eerder m'n polio gehadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
En speciaal om Bara zijn wachten te verzachten, een tweet van de lokale VW dealer hier:
AutoBourguignon Auto Bourguignon
10x Volkswagen Polo Bluemotion op voorraad. Diverse kleuren!! http://yfrog.com/h23cqrj
Stuk ongeduldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als die lul er niet 10 tegelijk had besteld had ik een week eerder m'n polio gehad
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben nog steeds blij met mijn 3310
Ik heb weinig andere optie's thuis; no cablequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Digitenne? Geef je niets om een goede beeldkwaliteit dan?
Schotelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb weinig andere optie's thuis; no cable
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Had ik vroeger; 2 zelfs, ik werd het gezeik met de ontvangst met slecht weer een beetje beu, net als het opnieuw richten en calibreren na een stormpje.. dit is lekker bomproof en zoveel kijk ik nou ook weer nietquote:
quote:
quote:
Ik zit nogal onbeschut als het stormt, en omdat er wel bomen staan die de ontvangst beinvloedden had ik een 80 cm schotel staan, tel uit je winst.. het was niet vaste prik, maar áls het gebeurde was het dus wel kutweer; sta je daar weer op je trappiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef bietelboer het volgende:
hmm, daar heb ik nog geen last van gehad. En ik heb hem nu een half jaar ongewijzigd staan
Anne sloeg ze zelf al op, zodat ik in het weekend even bij kon lezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
dm.fok.nlIk dacht dat al die opwindende verhalen naar Anne niet bewaard bleven
het boeit danny ook zoveel dat je loopt de dmmen dat je jeuk aan je aars hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Paladijn het volgende:
Natuurlijk wel, Danny moet ook wat te lezen hebben
Ze hangen boven m'n bed. Net zoals die naaktfoto's van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
dm.fok.nlIk dacht dat al die opwindende verhalen naar Anne niet bewaard bleven
Ideaal bij orgasmes uitstellen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hangen boven m'n bed. Net zoals die naaktfoto's van je.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ideaal bij orgasmes uitstellen!
ikke welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat vind jij stiekem helemaal niet grappig.
Heulemaal welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat vind jij stiekem helemaal niet grappig.
ik werd vandaag zelfs nog geretweet door een 14 jarig meisje ivm mn scherptequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heulemaal wel![]()
Lex is vrij scherp de laatste paar dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je in godsnaam met tv, anders dan actualiteiten en nieuwrubriekenXbox360SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klikquote:
Jawel hoor, maar Imageshack en FOK! zijn geen vriendjes meerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
fotos posten en jij gaat niet echt samen he?
Tinypicquote:
Zojuist "the pursuit of happyness" gekeken. Prachtige, maar bijzonder deprimerende film.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:30 schreef bietelboer het volgende:
Wat een kut film is the american zeg
had deze op de laptop. film van 2 uur, maar heb er 6 uur over gedaan hem te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit naar een kutfilm op 5 te kijken, helft niet gevolgd, niet de moeite waard ook volgens mij..
Geinig gebakkie SDquote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag een bruut bakkie gescoord; beetje Barca zijn cup of teaTevens de eerste serieuze pic's die ik met mijn X10 heb gemaakt
![]()
Ik hoop dat de pics het doen want; plaatjesschuurTinypic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de mijne! Amerikaanse import, dat wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag een bruut bakkie gescoord; beetje Barca zijn cup of teaTevens de eerste serieuze pic's die ik met mijn X10 heb gemaakt
![]()
Ik hoop dat de pics het doen want; plaatjesschuurTinypic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook nooit, ik keek tot vorig jaar nog naar zo'n ding:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het prima zo, ik geef niet echt om die 'superieure' beeldkwaliteit
whehe I wish,quote:Op zondag 6 februari 2011 09:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geinig gebakkie SDDus nu heb je weer drie auto's? De Jeep, de Astma en de maffiabak?
Liertje zit al vast dus het komt goedquote:
Hmmm, geel is ook goed, maar ik vind hem in het zwart toch echt mooierquote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Barcaconia het volgende:
Zwart
Detonator Yellow!!
[ afbeelding ]
Hier is het veul te koud om buiten te zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Liertje zit al vast dus het komt goed![]()
Ik zit in de tuin achterstevoren op mijn motor, laptop op de koffer, bakkie, peukie erbij; wat is het leven toch mooi
Ik heb het niet zo snel koud; ik zit gewoon in een T-shirtjequote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hier is het veul te koud om buiten te zitten
Ehm, volgens mij niet, maak maar als je er wat in zietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Is er in PTA ook ergens een crash foto topic?
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Is er in PTA ook ergens een crash foto topic?
ik maak hem niet iigquote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik 1552 maak word het een bus, dus beter zoekt iemand anders wat
open er een topic overquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen bekerhouder achterop een motor ??
Maken en verkopen! gat in de markt!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen bekerhouder achterop een motor ??
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?
tof van je dat je 1552 maakt!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegen
Edit, ik heb deze al gemaakt alexxxxquote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |