quote:
Verbeterd, we hebben een 'nieuwe' bank sinds vanmiddagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:47 schreef lipje het volgende:
hoe is het op de grens met Gelderland en Limburg?
dat wordt thee slurpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verbeterd, we hebben een 'nieuwe' bank sinds vanmiddag
En nee, geen koffie, want het koffiezetapparaat is gesaboteerd door één of andere onverlaat![]()
Sterkte.quote:
* lipje gaat bij Duvel langs voor een bakkie pleurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sterkte.
* Duvel gaat ff een bakkie pleur zetten.
dat is de maaltijd na de ochtendsexquote:
Is nog niet eens ver volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje gaat bij Duvel langs voor een bakkie pleur
Kloptquote:
Ik ben geen ochtendsexertquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is de maaltijd na de ochtendsex
Get-ver-dem-me.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
* SD doet het nu even met cafeïne uit een blikkie
Mjah, ieder zijn ding, ik drink normaliter ook veel van die zooi, vind het wel lekkerquote:
net voorbij het lege hok van SDquote:
gekke Friezquote:
quote:
Fuck you tooquote:According to the Urban Dictionary:
A word commonly said by Jay of "Jay and Silent Bob" flicks. It could be used in many ways: as a greeting, a farewell, or just a flat out (Curse that begins with F) you.
Source(s):
urbandictionary.com
Ja, ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ieder zijn ding, ik drink normaliter ook veel van die zooi, vind het wel lekker
Hij begonquote:
Noodingang, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen behoefte om SD zijn nooduitgang te penetreren, vreest niet Anne.
Hij zei; Fuck you, hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen behoefte om SD zijn nooduitgang te penetreren, vreest niet Anne.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je op 'm kotst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
2e jaar op rij dat ik op een verjaardag van een maat van me ziek ben![]()
takkehoerezooi
ja, hij interpreteerde mijn snoochie boochies verkeerdquote:
oh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
2e jaar op rij dat ik op een verjaardag van een maat van me ziek ben![]()
takkehoerezooi
Had ik het überhaupt tegen jou?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij interpreteerde mijn snoochie boochies verkeerddat jij daar nu een probleem van maakt is jou zaak
je quote mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Had ik het überhaupt tegen jou?. Zak hooi
.
Omdat jij mij quotequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je quote mij?leer dan communiceren, geraspte kaas
ik heb geen sexlevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat jij mij quote. Lees terug en je zult zien dat ik het tegen SD heb.
Wat jij in je seksleven doet boeit me geen fuck en hoef ik ook niet te weten. Maar hey, dat wist je al.
Gelukkig maar. Is er tenminste ook geen risico dat je jezelf voortplant.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb geen sexlevenhet laatste half jaar zijn jij en SD de enige die over sex praten
Dan kunnen we samen zielig doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh!
Gefeliciteerd 2cv!
Heb hem zonet al af gesmst dat ik dus ook neit kan komen omdat ik ziek ben
Wiezo? Heb je er eentje gelaten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef lipje het volgende:
Welk een liefde hier...... is die met de wind meegekomen?
leer eens foto's postenquote:
vrouwen met overgewicht zijn vaak onvruchtbaar dus die kans was toch al kleinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is er tenminste ook geen risico dat je jezelf voortplant.
Piet Paulusma reageerde op een beledigende tweet van mij tegen hem, mbt de windquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef lipje het volgende:
Welk een liefde hier...... is die met de wind meegekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |