Dat is de mijne! Amerikaanse import, dat wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag een bruut bakkie gescoord; beetje Barca zijn cup of teaTevens de eerste serieuze pic's die ik met mijn X10 heb gemaakt
![]()
Ik hoop dat de pics het doen want; plaatjesschuurTinypic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook nooit, ik keek tot vorig jaar nog naar zo'n ding:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het prima zo, ik geef niet echt om die 'superieure' beeldkwaliteit
whehe I wish,quote:Op zondag 6 februari 2011 09:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geinig gebakkie SDDus nu heb je weer drie auto's? De Jeep, de Astma en de maffiabak?
Liertje zit al vast dus het komt goedquote:
Hmmm, geel is ook goed, maar ik vind hem in het zwart toch echt mooierquote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Barcaconia het volgende:
Zwart
Detonator Yellow!!
[ afbeelding ]
Hier is het veul te koud om buiten te zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Liertje zit al vast dus het komt goed![]()
Ik zit in de tuin achterstevoren op mijn motor, laptop op de koffer, bakkie, peukie erbij; wat is het leven toch mooi
Ik heb het niet zo snel koud; ik zit gewoon in een T-shirtjequote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hier is het veul te koud om buiten te zitten
Ehm, volgens mij niet, maak maar als je er wat in zietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Is er in PTA ook ergens een crash foto topic?
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Is er in PTA ook ergens een crash foto topic?
ik maak hem niet iigquote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik 1552 maak word het een bus, dus beter zoekt iemand anders wat
open er een topic overquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen bekerhouder achterop een motor ??
Maken en verkopen! gat in de markt!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen bekerhouder achterop een motor ??
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?
tof van je dat je 1552 maakt!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |