signaalblocker uitzetten ??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
Die kutheractivatie werk niet op een apparaat van 500 euro.
Pleur ik die kaart in een cheapass philips van 100 euro en binnen 5 minuten beeld
Dat is echt wel het meest pauper en kut systeem om TV te kijken in Nederland. Dan kan je nog beter gewoon ouderwets via de kabel kijkenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, jij hebt geen auto Peu, dus die hoef je ook niet te wassen.
Als die lul er niet 10 tegelijk had besteld had ik een week eerder m'n polio gehadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
En speciaal om Bara zijn wachten te verzachten, een tweet van de lokale VW dealer hier:
AutoBourguignon Auto Bourguignon
10x Volkswagen Polo Bluemotion op voorraad. Diverse kleuren!! http://yfrog.com/h23cqrj
Stuk ongeduldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als die lul er niet 10 tegelijk had besteld had ik een week eerder m'n polio gehad
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben nog steeds blij met mijn 3310
Ik heb weinig andere optie's thuis; no cablequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Digitenne? Geef je niets om een goede beeldkwaliteit dan?
Schotelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb weinig andere optie's thuis; no cable
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Had ik vroeger; 2 zelfs, ik werd het gezeik met de ontvangst met slecht weer een beetje beu, net als het opnieuw richten en calibreren na een stormpje.. dit is lekker bomproof en zoveel kijk ik nou ook weer nietquote:
quote:
quote:
Ik zit nogal onbeschut als het stormt, en omdat er wel bomen staan die de ontvangst beinvloedden had ik een 80 cm schotel staan, tel uit je winst.. het was niet vaste prik, maar áls het gebeurde was het dus wel kutweer; sta je daar weer op je trappiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef bietelboer het volgende:
hmm, daar heb ik nog geen last van gehad. En ik heb hem nu een half jaar ongewijzigd staan
Anne sloeg ze zelf al op, zodat ik in het weekend even bij kon lezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
dm.fok.nlIk dacht dat al die opwindende verhalen naar Anne niet bewaard bleven
het boeit danny ook zoveel dat je loopt de dmmen dat je jeuk aan je aars hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Paladijn het volgende:
Natuurlijk wel, Danny moet ook wat te lezen hebben
Ze hangen boven m'n bed. Net zoals die naaktfoto's van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
dm.fok.nlIk dacht dat al die opwindende verhalen naar Anne niet bewaard bleven
Ideaal bij orgasmes uitstellen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hangen boven m'n bed. Net zoals die naaktfoto's van je.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ideaal bij orgasmes uitstellen!
ikke welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat vind jij stiekem helemaal niet grappig.
Heulemaal welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat vind jij stiekem helemaal niet grappig.
ik werd vandaag zelfs nog geretweet door een 14 jarig meisje ivm mn scherptequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heulemaal wel![]()
Lex is vrij scherp de laatste paar dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je in godsnaam met tv, anders dan actualiteiten en nieuwrubriekenXbox360SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klikquote:
Jawel hoor, maar Imageshack en FOK! zijn geen vriendjes meerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
fotos posten en jij gaat niet echt samen he?
Tinypicquote:
Zojuist "the pursuit of happyness" gekeken. Prachtige, maar bijzonder deprimerende film.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:30 schreef bietelboer het volgende:
Wat een kut film is the american zeg
had deze op de laptop. film van 2 uur, maar heb er 6 uur over gedaan hem te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit naar een kutfilm op 5 te kijken, helft niet gevolgd, niet de moeite waard ook volgens mij..
Geinig gebakkie SDquote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag een bruut bakkie gescoord; beetje Barca zijn cup of teaTevens de eerste serieuze pic's die ik met mijn X10 heb gemaakt
![]()
Ik hoop dat de pics het doen want; plaatjesschuurTinypic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de mijne! Amerikaanse import, dat wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag een bruut bakkie gescoord; beetje Barca zijn cup of teaTevens de eerste serieuze pic's die ik met mijn X10 heb gemaakt
![]()
Ik hoop dat de pics het doen want; plaatjesschuurTinypic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook nooit, ik keek tot vorig jaar nog naar zo'n ding:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het prima zo, ik geef niet echt om die 'superieure' beeldkwaliteit
whehe I wish,quote:Op zondag 6 februari 2011 09:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geinig gebakkie SDDus nu heb je weer drie auto's? De Jeep, de Astma en de maffiabak?
Liertje zit al vast dus het komt goedquote:
Hmmm, geel is ook goed, maar ik vind hem in het zwart toch echt mooierquote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Barcaconia het volgende:
Zwart
Detonator Yellow!!
[ afbeelding ]
Hier is het veul te koud om buiten te zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Liertje zit al vast dus het komt goed![]()
Ik zit in de tuin achterstevoren op mijn motor, laptop op de koffer, bakkie, peukie erbij; wat is het leven toch mooi
Ik heb het niet zo snel koud; ik zit gewoon in een T-shirtjequote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hier is het veul te koud om buiten te zitten
Ehm, volgens mij niet, maak maar als je er wat in zietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Is er in PTA ook ergens een crash foto topic?
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Is er in PTA ook ergens een crash foto topic?
ik maak hem niet iigquote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik 1552 maak word het een bus, dus beter zoekt iemand anders wat
open er een topic overquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen bekerhouder achterop een motor ??
Maken en verkopen! gat in de markt!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen bekerhouder achterop een motor ??
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?
tof van je dat je 1552 maakt!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |