Zou deze daar ook af komen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog een mooie nieuwe mazda besteld?
[ afbeelding ]
Diesnousjtuk
Klikklik
Tot 't haar geil lijkt om mee te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
Of laat doorschemeren dat je heaumeau bent geworden; that should do the job
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
kun je dr niet gewoon met een touw om dr nek aan een molensteen binden en in iets dieps duwen?
Lijkt me een goed plan. Als ik het uitgevoerd heb meld ik me wel weer. Of op de FP anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe dat is wel een goeiequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
Outlook -> berichtregels -> autoreply speciaal voor haar mailadres -> Sorry ik kan je mail nu even niet beantwoorden, ik lig te sexen met mijn nieuwe lief
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Moet ik het alvast submitten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Als ik het uitgevoerd heb meld ik me wel weer. Of op de FP anders.
quote:
en maar seinen en snijdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Excuses aan iedereen die heeft zitten schelden op me net onderweg; ik had haast
Welnee, ik denk dat ik 50 - 60 auto's rechts heb ingehaald, een km of 15 fileslalom heb gedaan met 50 - 70 km/u en zo hier en daar wat heb gebumperkleefd om wat mensen te overtuigen van het feit dat er op de rechterbaan plek zat was en/of dat ik erlangs wilde, niks schokkends ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zijn slecht te raken he die brommersquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
En ik maar pakken vla over je voorruit proberen te gooien. Ik hoop dat je van vanille houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik je was tegengekomen had ik je van je brommer gebutst.Whehe, ik heb al eerder een 'stalker' gehad na een toffe inhaalaktie, maar na een rondje of wat over een rotonde worden ze meestal toch misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Geeft niet hoor, ik zal aan je goede bedoelingen denken de volgende keer als je op een spoorwegovergang stilstaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
Het viel op zich allemaal wel mee hoor, maar ik heb me wel een beetje misdragen zo hier en daar
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een hele rare mental image nu
Even kijken hoe het er binnen uit ziet:quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik bedoel: het papier loopt telkens vast in de printer waardoor ik nu maar een beetje zit te wachten tot ie klaar is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even kijken hoe het er binnen uit ziet:
[ afbeelding ]
reed een brommer vanochtend tussen twee auto's door op afrit Waddinxveen, en na de bocht moest ie toch snel ruimte makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik heb al eerder een 'stalker' gehad na een toffe inhaalaktie, maar na een rondje of wat over een rotonde worden ze meestal toch misselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
niet bij mij, die daalt alleen sneller dan gewenstquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef Paladijn het volgende:
De brandstofindicators gaan alleen zo snel stuk
Een half fatsoenlijke chauffeur gaat niet stilstaan op en overwegquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik zal aan je goede bedoelingen denken de volgende keer als je op een spoorwegovergang stilstaat
Dat kloptquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een half fatsoenlijke chauffeur gaat niet stilstaan op en overweg
waar blijven de vragen van de motorbeurs, een fatsoenlijke mod had dat natuurlijk ook al lang geregeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een half fatsoenlijke chauffeur gaat niet stilstaan op en overweg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
reed een brommer vanochtend tussen twee auto's door op afrit Waddinxveen, en na de bocht moest ie toch snel ruimte makenEen auto is sowieso sneller in een bocht als een motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
wij mogen dat jonguhhquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef lipje het volgende:
Dan moet je er ook niet tussendoor kruipen en gewoon je beurt afwachten
Blijf maar gewoon f5-en, we zijn niet thuisquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef densmee het volgende:
[..]
waar blijven de vragen van de motorbeurs, een fatsoenlijke mod had dat natuurlijk ook al lang geregeld
Dan moet je niet klagen als je zoiets doet dat je voor je sokken gereden wordt, en al helemaal niet als het licht net op groen gesprongen is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij mogen dat jonguhhjullie moeten gewoon opzij met die hokken en niet janken; wij lijden kou voor dat voorrecht, jullie kiezen voor kachel en radio, wij voor een extra bakkie
Oh, zijdegij dur zo inne.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij mogen dat jonguhhjullie moeten gewoon opzij met die hokken en niet janken; wij lijden kou voor dat voorrecht, jullie kiezen voor kachel en radio, wij voor een extra bakkie
Dat licht springt altijd te vroeg op groenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen als je zoiets doet dat je voor je sokken gereden wordt, en al helemaal niet als het licht net op groen gesprongen is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef bietelboer het volgende:
Die mongolen moeten zich gewoon normaal gedragen...
Ja okee, was ook niet zo persoonlijk op jou bedoeld als het misschien overkwam, sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef bietelboer het volgende:
Nee dat is het zeker niet, maar dat zeg ik ook niet(ik zeg ook niet dat ik andere weg gebruikers opvoed)
Is zeker wat voor te zeggen ja. Maar als je ze dan toch ziet aankomen en je gaat dan ook nog bewust de ruimtes verkleinen om ze te squeezen tussen jou en een vrachtwagen, dan ben je echt HEEL, HEEL verkeerd bezig.quote:Maar als die gekken zich nou eens normaal gedragen hoef ik mij niet rot te schrikken als er weer één met een rot gang door de file heen race't...
fixedquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef bietelboer het volgende:
Nee dat is het zeker niet, maar dat zeg ik ook niet(ik zeg ook niet dat ik andere weg gebruikers opvoed)
Maar als die gekken zich nou eens normaal gedragenAls ik mijn spiegels gebruik, hoef ik mij niet rot te schrikken als er weer één met een rot gang door de file heen race't...
En ja ik weet dat ze niet allemaal zo rijden
Jep, dat heet poging doodslag, en ome SD amputeert dan zonder verblikken je spiegel met zijn Barkbustertjequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Is zeker wat voor te zeggen ja. Maar als je ze dan toch ziet aankomen en je gaat dan ook nog bewust de ruimtes verkleinen om ze te squeezen tussen jou en een vrachtwagen, dan ben je echt HEEL, HEEL verkeerd bezig.
Ik ook als ik in een auto zit, en ik let er extra op altijd. Ik sta in de file gewoon zoveel mogelijk links of rechts in mijn rijstrook, dan hóef je niet op ze te lettenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef bietelboer het volgende:
Haha ik gebruik mijn spiegels heel veel, ook in de file. En toch word ik nog wel eens verrast
ben er maar trots op, jostiquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, dat heet poging doodslag, en ome SD amputeert dan zonder verblikken je spiegel met zijn Barkbustertje
wat voor voorvork zit er dan in je brommertje dat jij spiegels van auto's eraf kan rijden, of rijdt je met een 8" voorwiel ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook als ik in een auto zit, en ik let er extra op altijd. Ik sta in de file gewoon zoveel mogelijk links of rechts in mijn rijstrook, dan hóef je niet op ze te letten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan van alles zijn; de tankvlotter (het mechaniekje in je tank wat het niveau meet) kan kapot zijn, daar zit ook en stekkertje op, die kan los zijn. dan loopt er een kabeltje vanaf daar naar je metertje, kabeltje kan beschadigd zijn, aansluiting in het dash op het metertje kan brak of losgetrild zijn, en dan kan ook het metertje nog kapoet zijn..
De kans is denk ik 75% dat het aan de dashkant zit.. het is een Furd, dus ik neem aan dat je al een ram op het dash hebt gegeven ??als het daarmee niet is opgelost adviseer ik de dichtstbijzijnde garage, en anders old skool de tankinhoud bijhouden met een tellertje
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dat doe ik niet. Rammen op dashboards. Ik ben nog al zuinig op mijn bezittingenHeb inmiddels een afspraak met de garage morgen.
Het rare is, vanavond dat ik naar huis ging en mijn auto startte, deed dat kreng het een halve minuut gewoon. ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Dikke Barbusters aan het stuur op bussies hoogte, en daaronder een valbeugel á la Niva, die helemaal om de kuip heen valt, en daarachter nog een knie met een dikke protector, en als dat allemaal nét niet uitkomt, heb ik ook nog handschoentjes met carbonplates eropquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
wat voor voorvork zit er dan in je brommertje dat jij spiegels van auto's eraf kan rijden, of rijdt je met een 8" voorwiel ofzo
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Thanks!
Nah, dat doe ik niet. Rammen op dashboards. Ik ben nog al zuinig op mijn bezittingenHeb inmiddels een afspraak met de garage morgen.
Het rare is, vanavond dat ik naar huis ging en mijn auto startte, deed dat kreng het een halve minuut gewoon. ..Dat zég ik, er zit een rot contactje in je dash, probeer er maar eens een tikkie op te geven, het is wel een Furd, maar daar moet 'ie tegen kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* trots isquote:
Lijkt me niet dat je sollicitatiegesprek daaronder hoeft te lijdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef bietelboer het volgende:
Morgen naar een sollicitatie gesprek bij een bedrijf waar continu politie is...Nou is dat niet zo erg, alleen rij ik zonder eind demper
Haha die staat al in de werkplaatsquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik bel de politie vast dat je langskomt.
Gooi dat ding in de kofferbak, dan kun je een heel aannemelijk verhaal opdissen als ze vervelend gaan doen; "morgen gaat ie eronder meneer agent"quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef bietelboer het volgende:
Normaal wel, alleen zit er een andere koppeling aan () als aan mijn middenpijp, dus die moet eerst even passend gemaakt worden. Staat voor zaterdag in de planning(werk enzo). Sollicitatie kwam er even tussen door
Goede oplossing.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gooi dat ding in de kofferbak, dan kun je een heel aannemelijk verhaal opdissen als ze vervelend gaan doen; "morgen gaat ie eronder meneer agent"![]()
Ik zou me er niet te druk over maken
Terberg IJsselstein dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef bietelboer het volgende:
Iets met politie auto's, communicatie app etc
Is dat zo gewild dan ?? je kunt al die zooi al lang afluisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef bietelboer het volgende:
Iets met politie auto's, communicatie app etc
Ok ,het is dus een bedrijf wat voor de overheid telecommeuk inbouwtquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef bietelboer het volgende:
C2000 trouwens niet, maar politie is maar een deel van de markt van het bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |