Ik ben blij als ik straks eventjes mag gaan zitten, want mijn beentjes beginnen steeds erger te bibberenquote:
ik heb nu echt medelijden met je.. ik ben ook zo'ntype wat niet stil kan zitten, en nu dus ook ff noodgedwongen.. aargh!quote:
zeggen dat je haar weer wilt ontmoeten, een vrouwtjeskloon maken, de meest kansloze fokker die je kunt vinden versieren, en zorgen dat hij op de plek is waar ze jou verwacht, terwijl hij de liefde van zn leven verwacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ik blijf trouwens mailtjes krijgen van een ex waar het al jaren mee uit is. Elke aantal maanden stuurt ze wel een keer iets. Als ik niet reageer blijft het doorgaan, als ik wel reageer wordt het erger en als ik bot en kortaf reageert stopt ze er voor een tijdje mee. Zelfs gewoon keihard zeggen dat ik geen contact meer wil helpt maar voor pakweg een half jaar.. Echt stoppen wil het ook niet. Iemand grappige tips?
Whehe ik heb tijd zat om het te ondernemen maar dat is toch wel erg gemeenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeggen dat je haar weer wilt ontmoeten, een vrouwtjeskloon maken, de meest kansloze fokker die je kunt vinden versieren, en zorgen dat hij op de plek is waar ze jou verwacht, terwijl hij de liefde van zn leven verwacht.
en sneu voor Peuquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Whehe ik heb tijd zat om het te ondernemen maar dat is toch wel erg gemeen
Ik moest lachenquote:
"Mark as spam"?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ik blijf trouwens mailtjes krijgen van een ex waar het al jaren mee uit is. Elke aantal maanden stuurt ze wel een keer iets. Als ik niet reageer blijft het doorgaan, als ik wel reageer wordt het erger en als ik bot en kortaf reageert stopt ze er voor een tijdje mee. Zelfs gewoon keihard zeggen dat ik geen contact meer wil helpt maar voor pakweg een half jaar.. Echt stoppen wil het ook niet. Iemand grappige tips?
Kan, maar een ludieke oplossing is ook grappig. Als ik lang genoeg niks laat horen worden het ook wel eens smsjes trouwens.quote:
Ik vind 'm wel grappig eigenlijk. Kun je niet gewoon iets met 'r beginnen of zo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Whehe ik heb tijd zat om het te ondernemen maar dat is toch wel erg gemeen
Ik heb het niet voor niets uitgemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel grappig eigenlijk. Kun je niet gewoon iets met 'r beginnen of zo?
Oh ok, dan is alleen voor de seks ook niet zo aardig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets uitgemaakt.
Volgens mij was ik de liefde van haar leven maar andersom viel het wat tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |