Zou deze daar ook af komen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog een mooie nieuwe mazda besteld?
[ afbeelding ]
Diesnousjtuk
Klikklik
Tot 't haar geil lijkt om mee te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
Of laat doorschemeren dat je heaumeau bent geworden; that should do the job
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
kun je dr niet gewoon met een touw om dr nek aan een molensteen binden en in iets dieps duwen?
Lijkt me een goed plan. Als ik het uitgevoerd heb meld ik me wel weer. Of op de FP anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe dat is wel een goeiequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
Outlook -> berichtregels -> autoreply speciaal voor haar mailadres -> Sorry ik kan je mail nu even niet beantwoorden, ik lig te sexen met mijn nieuwe lief
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Moet ik het alvast submitten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Als ik het uitgevoerd heb meld ik me wel weer. Of op de FP anders.
quote:
en maar seinen en snijdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Excuses aan iedereen die heeft zitten schelden op me net onderweg; ik had haast
Welnee, ik denk dat ik 50 - 60 auto's rechts heb ingehaald, een km of 15 fileslalom heb gedaan met 50 - 70 km/u en zo hier en daar wat heb gebumperkleefd om wat mensen te overtuigen van het feit dat er op de rechterbaan plek zat was en/of dat ik erlangs wilde, niks schokkends ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zijn slecht te raken he die brommersquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
En ik maar pakken vla over je voorruit proberen te gooien. Ik hoop dat je van vanille houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik je was tegengekomen had ik je van je brommer gebutst.Whehe, ik heb al eerder een 'stalker' gehad na een toffe inhaalaktie, maar na een rondje of wat over een rotonde worden ze meestal toch misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Geeft niet hoor, ik zal aan je goede bedoelingen denken de volgende keer als je op een spoorwegovergang stilstaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
Het viel op zich allemaal wel mee hoor, maar ik heb me wel een beetje misdragen zo hier en daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |