quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een hele rare mental image nu
Even kijken hoe het er binnen uit ziet:quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik bedoel: het papier loopt telkens vast in de printer waardoor ik nu maar een beetje zit te wachten tot ie klaar is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even kijken hoe het er binnen uit ziet:
[ afbeelding ]
reed een brommer vanochtend tussen twee auto's door op afrit Waddinxveen, en na de bocht moest ie toch snel ruimte makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik heb al eerder een 'stalker' gehad na een toffe inhaalaktie, maar na een rondje of wat over een rotonde worden ze meestal toch misselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
niet bij mij, die daalt alleen sneller dan gewenstquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef Paladijn het volgende:
De brandstofindicators gaan alleen zo snel stuk
Een half fatsoenlijke chauffeur gaat niet stilstaan op en overwegquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik zal aan je goede bedoelingen denken de volgende keer als je op een spoorwegovergang stilstaat
Dat kloptquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een half fatsoenlijke chauffeur gaat niet stilstaan op en overweg
waar blijven de vragen van de motorbeurs, een fatsoenlijke mod had dat natuurlijk ook al lang geregeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een half fatsoenlijke chauffeur gaat niet stilstaan op en overweg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
reed een brommer vanochtend tussen twee auto's door op afrit Waddinxveen, en na de bocht moest ie toch snel ruimte makenEen auto is sowieso sneller in een bocht als een motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
wij mogen dat jonguhhquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef lipje het volgende:
Dan moet je er ook niet tussendoor kruipen en gewoon je beurt afwachten
Blijf maar gewoon f5-en, we zijn niet thuisquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef densmee het volgende:
[..]
waar blijven de vragen van de motorbeurs, een fatsoenlijke mod had dat natuurlijk ook al lang geregeld
Dan moet je niet klagen als je zoiets doet dat je voor je sokken gereden wordt, en al helemaal niet als het licht net op groen gesprongen is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij mogen dat jonguhhjullie moeten gewoon opzij met die hokken en niet janken; wij lijden kou voor dat voorrecht, jullie kiezen voor kachel en radio, wij voor een extra bakkie
Oh, zijdegij dur zo inne.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij mogen dat jonguhhjullie moeten gewoon opzij met die hokken en niet janken; wij lijden kou voor dat voorrecht, jullie kiezen voor kachel en radio, wij voor een extra bakkie
Dat licht springt altijd te vroeg op groenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen als je zoiets doet dat je voor je sokken gereden wordt, en al helemaal niet als het licht net op groen gesprongen is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef bietelboer het volgende:
Die mongolen moeten zich gewoon normaal gedragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |