Haha die staat al in de werkplaatsquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik bel de politie vast dat je langskomt.
Gooi dat ding in de kofferbak, dan kun je een heel aannemelijk verhaal opdissen als ze vervelend gaan doen; "morgen gaat ie eronder meneer agent"quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef bietelboer het volgende:
Normaal wel, alleen zit er een andere koppeling aan () als aan mijn middenpijp, dus die moet eerst even passend gemaakt worden. Staat voor zaterdag in de planning(werk enzo). Sollicitatie kwam er even tussen door
Goede oplossing.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gooi dat ding in de kofferbak, dan kun je een heel aannemelijk verhaal opdissen als ze vervelend gaan doen; "morgen gaat ie eronder meneer agent"![]()
Ik zou me er niet te druk over maken
Terberg IJsselstein dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef bietelboer het volgende:
Iets met politie auto's, communicatie app etc
Is dat zo gewild dan ?? je kunt al die zooi al lang afluisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef bietelboer het volgende:
Iets met politie auto's, communicatie app etc
Ok ,het is dus een bedrijf wat voor de overheid telecommeuk inbouwtquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef bietelboer het volgende:
C2000 trouwens niet, maar politie is maar een deel van de markt van het bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |