Carriere technisch, of gewoon onregelmatigheidstoeslag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
AAaaaaargh snel het kantoor uit en de hometrainert op...slecht weer dit weekend? Ik moet toch werkennou ja een paar uur op zondag dan en voornamelijk de boel in de gaten houden, als er niets misloopt hoef ik niets te doen behalve in m'n stoel leunen
![]()
Maar het verneukt wel je weekend. Is iets cariere technisch zeer nuttigs...maar verneukt evengoed het weekend.
Nope, ben gaan fietsen toen hardlopen niet meer kon, blessure, operatie, blessure maar nu kan ik blijkbaar weer lopen en wil ik dat triatlon stuk toch wel proberen. Maar goed, eerst kijken hoe lang t goed gaat en dan eens kijken wat de tijden zijn op een triatlon in de buurt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Tommeke het volgende:
Cool! Ik heb vorig jaar ook een triathlon gedaan! Echt superleuk! Op zich hoef je niet retehard te zwemmen, als je dat maar compenseert met fietsen en lopen
Heb je al eens eerder een gedaan?
Heldquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Oksel het volgende:
Had ik al verteld dat het hier eergisteravond zo fucking glad was, in 't oosten? En dat ik op de weg zat, rustig 130 reed, links.. m'n achterkant (3x) uitbrak (achterwielaandrijving), en terwijl ik aan het herstellen (x3) was, er links een auto de vangrail in ging, en rechts een auto over de kop ging? Dus ik mensen uit auto's redden, etc. etc. Ik ben echt blij met m'n computergestuurde BMWtje.. die ik mooi op de weg kon houden, terwijl de kleine kutautootjes links en rechts van de weg stuiterden..![]()
Goed, ik blij dat ik thuis aankom zonder kleerscheuren, haal ik de bocht op mijn eigen oprit niet, en rij ik een deuk in m'n nummerplaat. Die ik vervolgens vandaag verlies, op de snelweg, omdat hij toch losser zat dan ik dacht. Mooi kut dus.
Jeetje! Wat een avontuurquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Oksel het volgende:
Had ik al verteld dat het hier eergisteravond zo fucking glad was, in 't oosten? En dat ik op de weg zat, rustig 130 reed, links.. m'n achterkant (3x) uitbrak (achterwielaandrijving), en terwijl ik aan het herstellen (x3) was, er links een auto de vangrail in ging, en rechts een auto over de kop ging? Dus ik mensen uit auto's redden, etc. etc. Ik ben echt blij met m'n computergestuurde BMWtje.. die ik mooi op de weg kon houden, terwijl de kleine kutautootjes links en rechts van de weg stuiterden..![]()
Goed, ik blij dat ik thuis aankom zonder kleerscheuren, haal ik de bocht op mijn eigen oprit niet, en rij ik een deuk in m'n nummerplaat. Die ik vervolgens vandaag verlies, op de snelweg, omdat hij toch losser zat dan ik dacht. Mooi kut dus.
Mquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Tommeke het volgende:
Als je een beetje kan lopen, en een beetje kan fietsen doe je het sowieso wel binnen 1,5 uur.
De sprintafstand dan
Mij is dat in 1.23 gelukt. En ik kan absoluut niet zwemmen en liep toen echt matig.
't is alu, een pijpensnijder is wel zo netjes idd. Ik kijk morgen wel even of pa er een heeft. Mijn fiets staat momenteel nog daar. ik heb ze daar gemonteerd aangezien mijn pa een werkschuur heeft incl. alle tools, draaibank, kolomboor, etc. Niet dat ik die laatste 2 nodig had hoor!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef Tommeke het volgende:
@Kaasplankje: Is het een carbon, of alu buis? Afzagen zou ik met een pijpensnijder doen.
Helaas, de fiets staat nu niet hier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Freddeh het volgende:
Kom op nou... foto's van de vooruitgang van de bouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |