Arme ratjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef Maitje het volgende:
Vanochtend gehoord dat de beste "ratdraaiers" worden opgepakt..
zal me niets verbazen als dit express zo getypt was als een woordspelingquote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef OeJ het volgende:
[..]
Arme ratjes., maar ook wel goed nieuws, dat er tenminste iets aan gedaan wordt.
Nouuuuuu, dat weet ik zo net nog niet...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef najazeg het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als dit express zo getypt was als een woordspeling
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef najazeg het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als dit express zo getypt was als een woordspeling
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:40 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Het is een mengkraan (2 knoppen), maar waar ik nog wel aan zat te denken is dat er nog 2 punten zijn (van de in totaal 3) waarop nog geen kranen hangen in verband met opknappen badkamer, hier zit natuurlijk nog gewoon lucht in de leidingen. Mogelijk zorgt deze compressie (?) voor schrommelingen in de waterdruk waardoor water in beweging komt?
quote:
Een plank om te sprinken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij fungeren gewoon als sprinkplank voor toptalenten, niets mis mee naar mijn idee.
Waar twee honden vechten om een been....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ach, bindend... , je krijgt alleen een negatieve feedback als je zoiets doet van de verkoper. Wat wil de verkoper doen? Een rechtzaak beginnen omdat iemand een bot plaatst en verder niks meer van zich laat horen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 @ 10:01 schreef Mammy het volgende:
Veel haaiensoorten zijn letterlijk in aantal gedecimeerd door de mens. Wat geeft het nu als de Mossad haaien traint om op pure mensen te jagen?
Vind ik er eerder eentje voor Ruggespraak 3.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geen huis met drugsverleden
Nee, ik zou ook geen huis met drugsverleden willen...
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef izri123 het volgende:
Hallo Woe,
De straat die ze melden, komt mij wel bekend voor. Ik kom daar nu en dan. Ik heb de beste man/vrouw ook verteld dat de kans aanwezig is dat ik een fout heb begaan. Mijn probleem is enkel dat de verantwoordelijken het gevoel hebben dat ze boven de wet staan. Ze geven je een boete door middel van een biljet tussen je ruitenwisser en je vooruit en vanaf dat moment ben jij verantwoordelijk. Dat jij geen biljet aantreft, is gewoon jou probleem. Het is toch de gek!
Maar wel Cruiffiaans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gouda, uit de EN? files, kutmarokkanen weer
Mag ik deze TT niet snappen? En het deel wat ik wel snap verwerpelijk vinden?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga maar eens een uiltje afknappen,
Slaap zacht; lieve kijkbuiskindertjes
Mwah, weer zo'n poging van 'm om grappig te zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
schutting om ver gegooidt tot meerder maal aan toe
Gezien de OP was TS niet helemaal nuchter of zo
Indien je 'wat' kunt vervangen door 'hetgeen' is 'wat' correct. In deze zin is dat het geval. Het is dus geen fout.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:44 schreef Kees22 het volgende:
Niet origineel, verre van dat zelfs:
[..]
Maar wel Cruiffiaans.
Wat me schokt: dat een erkende autoriteit als Lord deze fout maakt.
Als ik zelf domme fouten maak, schrik ik daar ook van: ik ben precies in taal, maar kennelijk is er een macht die mij toch corrumpeert. De tijdgeest??
Als de journaallezer het heeft over de eerste ooit, krult mijn hele ziel in afschuw samen, als een slak waar zout op wordt gestrooid.
Hoe werkt dat?
Hoe dringt taalverandering door van onderaf naar boven?
Vervelend voor je. Het is echter wel degelijk correct Nederlands.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:11 schreef Lienekien het volgende:
En het deel hetgeen ik wel snap verwerpelijk vinden?
Klinkt mij dubieus in de oren.
Ik ben niet overtuigd. Vervelend, hè.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Het is echter wel degelijk correct Nederlands.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Vervelend, hè.
vergeet de vooruit nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |