Jongen.. laat je luier is verschonen door je moederquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef Windows15 het volgende:
[..]
De aanhangers van een narcistisch mongool zullen ook wel autisten en narcisten zijn.
Eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jongen.. laat je luier is verschonen door je moeder
je bakt er niks vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef Zolder het volgende:
[..]
Maar het is gewoon zo TS.
Ik vind het zon kuttopic dat ik je OP quote oke?
Je doelt op mij, ik heet dan ook niet voor niets Hater.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef OeJ het volgende:
Dat je veel domme mensen hebt, goed dat is niets nieuws, maar daarmee geconfronteerd worden, dat went (vast) nooit.
Het bewijs: Vrijdagmiddag verpest door filmpje
Dan is er een groepje jongeren bezig de boel te verzieken, in het getoonde filmpje, en dan wordt daar in veel reacties de hele Marokkaanse gemeenschap bij betrokken. Ter vergelijking: We vervangen de Marokkanen in het filmpje voor Nederlanders, en dan nemen we nog een keer de reacties door, maar dan ook omgekeerd: Alle Nederlanders zijn klootzakken bladieblablalblalbalbalblalblablablablabla.
ZOVEEL DOMHEID. JEZUS CHRISTUSJE-ZUS CHRISTUS! ÈCHT. HOUD DAN GODVERDOMME JE MUIL DICHT. MAN! MAN! MAN TOCH!
Het is zelfs zo dom, dat het te zot voor woorden is, dat je je afvraagt: moeten we hier nou over debatteren, argumenten over uit gaan zitten wisselen?!
Zal wel iets met dat achterlijke kuddegedrag te maken hebben, die reacties. (DAMN...)
Een klein lichtpuntje: er stonden ook (al) een aantal reacties bij die bovenstaande tekst onderstrepen.
Tot zover mijn klacht.
In mijn mening ben jij wel zo'n kut quot'er dat ik jou gewoon maar even quote om dat te melden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef Zolder het volgende:
Het was geen grap. het quoten ging gewoon fout.
Bron?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef Maitje het volgende:
Vanochtend gehoord dat de beste "ratdraaiers" worden opgepakt..
Nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef Hater het volgende:
[..]
Je doelt op mij, ik heet dan ook niet voor niets Hater.
Kent er hier trouwens iemand een GOEDE marokkaan?
ik moet zeggen op de middelbare school heb ik bij een behoorlijk relaxte marokkaan in de klas gezeten waar ik altijd mee kon lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef Hater het volgende:
[..]
Dat hij aardig was tegen jou en jij er mee kon lachen zegt niks over het feit of het een goed persoon was of niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:10 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik moet zeggen op de middelbare school heb ik bij een behoorlijk relaxte marokkaan in de klas gezeten waar ik altijd mee kon lachen
Nu ik er zo over nadenk... nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef Hater het volgende:
[..]
Heeft op teletekst gestaan (weet niet of het er nog staat) in bepaalde dagkranten.. Genoeg bronnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |